Erfaring med Biltilsynet i Østfold!

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Biltilsynet rundt om i fylket?..Hadde bilen på EU-godkjenning og der påpekte svina selvfølgelig senkesett som ikke er oppført i vognkortet!!Har tuv papir(tror det ihvertfall,ekke så god i Tysk) på dette så den er grei,men har nå satt på sommerhjula og er redd de skal begynne og kødde med dem og(dem har jeg ikke tuv på)!!Mossinger er så vanvittig sære!Er det i noen byer de er litt mere reale?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om ikke Biltilsynet, så har jeg erfaring med NAF-stasjonen i Moss. Hadde en A4 jeg hadde tidligere på test der i forbindelse med salg.

 

...likte dårlig at han anmerket "dårlige sommerdekk, må påregne å byttes." Spesielt siden dette var midt på vinteren og sommerdekke lå hjemme i garasjen. Disse var forøvrig gått kun en sesong...

 

Ellers var det pirkete folk der! Men sikkert dyktige! Fint ved kjøp av bil, men jeg tapte mange kroner ved at de ikke mente bilen min var verdt det jeg forlangte for den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne skutt han kødden som gikk gjennom bilen min. Kicka på absolutt alt. Men er heldigvis ikke mye igjen å fikse nå. Så når alt er i orden, så er det rett til drøbak. De er visst mye mer allrighte å ha med å gjøre der. Gjør det du og... Kan jo lage en tur ut av det :P Hehe.. Snakkes kamerat...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reis til Drøbak du, der er dem alright..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltilsynet i Halden er vel også kjent for å være ok..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drøbak for min stemme å.Hadde alt for hyø co på en s4 men det dreit de i.Men pass på å ha med alle papirer så skal det ikke by på noen som helst problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle innspill,men tror allikevel at jeg kommer til og bestille time på det lokale Biltilsynet!!Blir for mye mas rett og slett når jeg tenker meg om..

 

Det eneste de kan ta meg på er ikke tatt forstillingskontroll(Jeg visste jo ikke noe om dette)..

 

Jeg kan jo bare legge om til vinterhjul når jeg skal inn,men uansett så skal vel ikke Audi RS4 17" med 225\45 rz17 være noe problem??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Biltilsynet rundt om i fylket?..Hadde bilen på EU-godkjenning og der påpekte svina selvfølgelig senkesett som ikke er oppført i vognkortet!!Har tuv papir(tror det ihvertfall,ekke så god i Tysk) på dette så den er grei,men har nå satt på sommerhjula og er redd de skal begynne og kødde med dem og(dem har jeg ikke tuv på)!!Mossinger er så vanvittig sære!Er det i noen byer de er litt mere reale?..

tar jeg ikke helt feil etter-kontrollerer di kun det som var feil,ikke at di begynner å lete etter mer.ja enkelte mossinger er sære,men vi kan trøste oss med at det er mange særinger overalt : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan på det sterkeste anbefale Mysen. Utrolig hyggelige og samarbeidsvillige.

Fikk til og med godkjent 4punktbelter :D Første gang jeg har møtt en person på biltilsynet som tar seg friheten til å tulle litt med deg, og "erte" deg litt på en pen måte. - Skal sies at han tulla med ting han hadde sett papirer på alt. : haha :

 

Var nokså tydelig at dem hadde sett en del rart opp igjennom, for "alt" var greit når han fikk se papirer på det. - Til og med en bakkeklaring som ikke kan forsvares på noen som helst måte.

 

Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blei Drøbak da..Verken Moss eller Halden hadde time før uti mai og da hadde jeg vært i fare for og bli avskiltet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blei Drøbak da..Verken Moss eller Halden hadde time før uti mai og da hadde jeg vært i fare for og bli avskiltet!

 

Hvorfor ikke bruke et lokalt verskted til å ta godkjenning. Det har jeg bedre erfaringer med, da de er som regel litt mer rund i kantene!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bruke et lokalt verskted til å ta godkjenning. Det har jeg bedre erfaringer med, da de er som regel litt mer rund i kantene!:)

Har allerede hatt det,men fikk mangel på senkesett ikke oppført i vognkort!

Derfor ingen vei utenom Biltilsynet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen godkjent!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.