Ålesund: Tid og sted for møte i lokallaget - Når?

Anbefalte innlegg

lett for deg å si som ikke har all vekten av bilen på fremakslingen. :) triste greier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøfft bilde: ja :
Hehe har du sett bilda fra forrige helg da Terje ?? ;)http://www.aalesund-gatebilklubb.no/mg2/index.php?list=6&page=3

 

Sleden på tur : rock : Siste autoslalåm-løpet i år,ingen BMW-kara som turte å spinne så da måtte Pål og S4`en trå til. Men måtte klippe den ledninga som kobler ut sperra over 30 kmt. Da ble det fart på piruettene : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe har du sett bilda fra forrige helg da Terje ?? ;)http://www.aalesund-gatebilklubb.no/mg2/index.php?list=6&page=3

 

Sleden på tur : rock : Siste autoslalåm-løpet i år,ingen BMW-kara som turte å spinne så da måtte Pål og S4`en trå til. Men måtte klippe den ledninga som kobler ut sperra over 30 kmt. Da ble det fart på piruettene : rock :

 

Lite røyk pål :P meeere røøyk... hehe

 

 

Jeg å vil ha sperre :tilber:

 

Sperra e kjekk å ha : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sperra e kjekk å ha : smil :

 

 

Så sant ikke onkel blå dukker opp : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant ikke onkel blå dukker opp : vinke :

 

Hehe, brukte ikke sperra da onkel blå kom : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, brukte ikke sperra da onkel blå kom : haha :

hehe ja du blei jo bestis med han onkel blå kom å såg du leika de på shell :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja du blei jo bestis med han onkel blå kom å såg du leika de på shell :rolleye:

 

Har aldri vært å kommer aldri til å bli bestis me de usympatiske jævlane der, hehe!

Drit folk deluxe, å kjempesinte... : gråter :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja godtfolk, førstkommende søndag ( altså den 6/11-05) braker det løs igjen:D

Vel, braker og braker, vi skal vel møtes og spise pizza men i tillegg kommer jeg til å ta med meg prøver på gensere sånn at alle vet hvilken størrelse de skal bestille. Har fått inn M, L, XL og XXL så jeg regner med at den som svømmer i M skjønner at det er S som er tingen og at den som føler at XXL strammer ubehagelig over svulmende muskler går opp til XXXL ved bestilling;)

Har også et innspill i forbindelse med selve trykket så for å slippe flere forsinkelser og diskusjoner utover vil jeg selvfølgelig anbefale så mange som mulig å komme på møtet som starter kl 1900.

Vel møtt, tut og kjør: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja godtfolk, førstkommende søndag ( altså den 6/11-05) braker det løs igjen:D

Vel, braker og braker, vi skal vel møtes og spise pizza men i tillegg kommer jeg til å ta med meg prøver på gensere sånn at alle vet hvilken størrelse de skal bestille. Har fått inn M, L, XL og XXL så jeg regner med at den som svømmer i M skjønner at det er S som er tingen og at den som føler at XXL strammer ubehagelig over svulmende muskler går opp til XXXL ved bestilling;)

Har også et innspill i forbindelse med selve trykket så for å slippe flere forsinkelser og diskusjoner utover vil jeg selvfølgelig anbefale så mange som mulig å komme på møtet som starter kl 1900.

Vel møtt, tut og kjør: ja :

 

Jeg kommer... Mitt første møte med pizzan : smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møter opp til mitt andre møte... må vell ha streameren min=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.