Anbefalte innlegg

Hvordan er dette å kjøre på . Vet de er billige og har fått tilbud fra Quality-Autoimport på komplett felgpakke til bilen min med disse dekkene.... men er usikker på dette dekket....

 

Dimensjonene jeg skal kjøre på er , 225/35-19 og 265/30-19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring med det er fra Andreas sin gamle bil (Skywalker), og jeg husker at det støyet MYE. Det var i 20" da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De støyer sykt og er glatte som f.. på våt vei........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støy får man vel uansett fra et dekk i 225/35-19 og på en bil med stivt understell.

Og jeg lurer egentlig litt på hvordan dere kjører dere som sier det er glatt på vått føre, jeg kjører tydeligvis ikke hardt nok for jeg har aldri opplevd noe drama med det dekket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig mange forskjellige meninger om dekk , så jeg har bestemt meg ... felger blir bestillt Uten dekk , så fikser jeg dekk senere.... egenskaper som støy og egenskaper på vått føre syns jeg er viktig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De støyer sykt og er glatte som f.. på våt vei........

 

Da kjører du over evne! Har per dags dato aldri fått ESP til å slå inn med disse dekkene... Litt støy må man regne med når man kjører 35 profil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig mange forskjellige meninger om dekk , så jeg har bestemt meg ... felger blir bestillt Uten dekk , så fikser jeg dekk senere.... egenskaper som støy og egenskaper på vått føre syns jeg er viktig...

 

Jeg har kjørt et par sesonger på nankang ns2 i 225-45 17 på min tt og skal aldri ha dem igjen.

Støyer mye og er fryktelig dårlige på vått. Tørt føre er dem helt ok.

Jeg vil anbefale deg og ligge unna dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører du over evne! Har per dags dato aldri fått ESP til å slå inn med disse dekkene... Litt støy må man regne med når man kjører 35 profil...

 

Du kan umulig ha samme dekkene som meg. : klø :: klø : esp`n min lyser som et diskotek hvis jeg ikke slår den av på vått føre.. Og nei jeg kjører langt ifra over evne da jeg er livredd med de dekka på vått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt mye forskjellig om de nankang hjulene jeg og.

Av personlig erfaring i 235/35-19 så skal jeg ikke ha de igjen. Var veldig glatte på vått føre ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel forskjell fra bil til bil vil jeg tro.

 

Men en ting jeg er enig med de fleste er at det er utrolig mye støy fra disse kontra andre dekk, og ja de er glatte, selv om andre mener noe annet.

 

Prøv ett annet alternativ, hvis du ikke er overbevist i denne tråden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke Nangkang på meg nei... Felgene er nå bestillt UTEN dekk, så får vi finne ut hvilke dekk jeg skal ha senere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med andre her. Kjørt en sesong på nangkang sommerdekk og støyer alt for mye!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nettopp (torsdag) et sett nye nankang sv1 225.45,17" til 100`n...

Og kan ikke si annet en at jeg er storfornøyd :)

Sitter jo som F#¤% på snø, slaps , is...... iallefall etter forventingene

 

Så hvordan er det dere kjører da?!?

At et vinterdekk ikke har samme egenskaper som sommerdekk på vått føre er vel ingen bombe....

 

Var litt skeptisk til dekka, mye grunnet lesning nettopp her på forumet.... og at de var H-merka hjalp jo heller ikke :)

Men det viste seg og være bare tull.

 

Synes også de er relativt stille.....Men siden det er vinter, så må man kansje regne med litt støy siden mønstret er litt grovere??

 

Mulig disse TT`ene og andre små mopedbiler er for lette for slike store dimmensjoner??,

Og klarer rett og slett ikke å holde så brede dekk nede på veien...:)

dere kan jo også prøve å vaske dekka deres i blandt :D, mye salt der nede i oslo gryta... hehe

 

Jeg vil iallefall sterkt anbefale Nankang SV1 til biler på størrelse min audi 100 quattro :)

 

PS: Sammenligna de mot mine nye hakkapelitta 4, et av nordens beste vinterdekk....., Så ble det ikke store forandringen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nettopp (torsdag) et sett nye nankang sv1 225.45,17" til 100`n...

Og kan ikke si annet en at jeg er storfornøyd :)

Sitter jo som F#¤% på snø, slaps , is...... iallefall etter forventingene

 

Så hvordan er det dere kjører da?!?

At et vinterdekk ikke har samme egenskaper som sommerdekk på vått føre er vel ingen bombe....

 

Var litt skeptisk til dekka, mye grunnet lesning nettopp her på forumet.... og at de var H-merka hjalp jo heller ikke :)

Men det viste seg og være bare tull.

 

Synes også de er relativt stille.....Men siden det er vinter, så må man kansje regne med litt støy siden mønstret er litt grovere??

 

Mulig disse TT`ene og andre små mopedbiler er for lette for slike store dimmensjoner??,

Og klarer rett og slett ikke å holde så brede dekk nede på veien...:)

dere kan jo også prøve å vaske dekka deres i blandt :D, mye salt der nede i oslo gryta... hehe

 

Jeg vil iallefall sterkt anbefale Nankang SV1 til biler på størrelse min audi 100 quattro :)

 

PS: Sammenligna de mot mine nye hakkapelitta 4, et av nordens beste vinterdekk....., Så ble det ikke store forandringen :)

 

Var snakk om sommerdekk i fra min side ihvertfall. Vinterdekk har jeg ikke prøvd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nettopp (torsdag) et sett nye nankang sv1 225.45,17" til 100`n...

Og kan ikke si annet en at jeg er storfornøyd :)

Sitter jo som F#¤% på snø, slaps , is...... iallefall etter forventingene

 

Så hvordan er det dere kjører da?!?

At et vinterdekk ikke har samme egenskaper som sommerdekk på vått føre er vel ingen bombe....

 

Var litt skeptisk til dekka, mye grunnet lesning nettopp her på forumet.... og at de var H-merka hjalp jo heller ikke :)

Men det viste seg og være bare tull.

 

Synes også de er relativt stille.....Men siden det er vinter, så må man kansje regne med litt støy siden mønstret er litt grovere??

 

 

 

Mulig disse TT`ene og andre små mopedbiler er for lette for slike store dimmensjoner??,

Og klarer rett og slett ikke å holde så brede dekk nede på veien...:)

dere kan jo også prøve å vaske dekka deres i blandt :D, mye salt der nede i oslo gryta... hehe

 

Jeg vil iallefall sterkt anbefale Nankang SV1 til biler på størrelse min audi 100 quattro :)

 

PS: Sammenligna de mot mine nye hakkapelitta 4, et av nordens beste vinterdekk....., Så ble det ikke store forandringen :)

 

 

Det er snakk om nankang ns2 SOMMERDEKK ja. vinterdekkene har jeg aldri prøvd;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har Dunlop SP 9000 235-35-19. er kjempefornøyd med de. pent mønster og sitter godt på vått føre etter min erfaring.

 

spsport9000.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er snakk om nankang ns2 SOMMERDEKK ja. vinterdekkene har jeg aldri prøvd;)

 

: flau :....hehe.... tenkte ikke på at noen kansje diskuterte sommerdekk 8 januar: smil :

 

Humm....Hvis jeg kobler litt, så hadde jeg ns2 på 90`n for 4år siden.....og da kan jeg være mer enig ja: smil :

 

(skal lære meg å lese før jeg skriver, syntes dog det var litt rart at folk kjørte med 20" vinterdekk): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte på NS2 halve sesongen i fjord og kan ikke si jeg merka så mye unormalt støy, og dem satt ikke dårlig på våt asfalt.. De dekka jeg kjøpte var helt ferske..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte på NS2 halve sesongen i fjord og kan ikke si jeg merka så mye unormalt støy, og dem satt ikke dårlig på våt asfalt.. De dekka jeg kjøpte var helt ferske..

 

Jeg kjører også på Nankang NS II Ultra Sport på sommeren i dim 225,35,19 og jeg synes ikke de støyer noe særlig,og grepet på tørt føre er meget bra vil jeg si,men på vått kunne det vært litt bedre men er ikke veldig dårlig der heller. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kræsjet på vått sommerføre med Nankang sommerdekk. Bremselengden var som på saltet snø.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nangkang sinn feil at du kræsja? HAHA!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv nangkang å merker at de ikke er optimale på vått føre, men såååå elendige er de ikke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jeg hadde var en sessng gamle og ikke nedslitt, det var ned trondhjemsveien ved sinsen, De bare sklei og sklei. Var akkurat som sørpeføre. Brøt ikke lydmuren heller, kjørte i 50.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv nangkang å merker at de ikke er optimale på vått føre, men såååå elendige er de ikke!

 

Har du Nangkang på lemans felga?

 

Eg Har selv 225 30 20 nangkang å synst det er verd prisen og vel så det, er i grunn godt fornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.