Vestfold: Rudskogen 10 Mai

Kjøre fredag kveld eller lørdag morgen?  

15 stemmer

  1. 1. Kjøre fredag kveld eller lørdag morgen?

    • Fredag kveld
      4
    • Lørdag morgen
      11


Anbefalte innlegg

Felleskjøring.

 

Hvordan planlegger folk å kjøre? Området åpner kl 8 med førermøte kl 9.

Skal folk kjøre opp fredag kveld eller starte kl 4-5 lørdag morgen.

Skal vi prøve å få til felles kjøring med Telemark\oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel mest aktuelt å kjøre opp på fredags kveld for min del hvertfall, men jeg er med på det meste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, Golfen står jo fortsatt i garasjen. Blir neppe noe kjøring på meg og ikke med fra morgenen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

humm.. forte seg å skru ferdig.. håper jeg rekker å bli ferdig med bilen, om ikke tror jeg ikke jeg gidder å dra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, Golfen står jo fortsatt i garasjen. Blir neppe noe kjøring på meg og ikke med fra morgenen.

 

nå har du både chip, quattro og understell, da skal du pinade være med på bane..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æhm...kan ikke være med fordi jeg skall på ett annet arrangemang den helgen. buhu....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har du både chip, quattro og understell, da skal du pinade være med på bane..

 

Skal du ut med sleden din da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp.. Prøve å begrense horna i panna litt, men jeg skal utpå.. kanskje prøve å få kjørt med instruktør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på felles kjøring! Føler jeg vil få mer ut av dagen ved å reise fredag kveld. Men uansett, jeg er med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidder ikke sove i bil pg.a endags treff, legger meg heller litt tidligere og setter meg i bilen kl 5..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rudskogen Våler....? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at du stiller freskt Aadne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt ny her... Så jeg spiller dummere enn jeg kanskje er. ;O)

 

Hva er opplegget for kjøring der borte? Er det noen spesielle krav jeg må være klar over?

Og hva slags biler brukes? Bare trimmede grombiler... Eller holder det med en gammel S6 2,2TQ?

 

Mvh

Stig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at du stiller freskt Aadne?

 

 

Det var faktisk meningen. Tror til og med jeg har gått så langt som nesten å love en viss susekopp her inne en luftetur på banen.. Men så var det en liten måke som hvisket meg i øret her om dagen at det ikke nødvendigvis var noen god idé for meg å planlegge noe som helst den 10. mai, siden jeg fyller 30 dagen før - uten at jeg fikk noen utdypende opplysninger om hva f... det dreier seg om.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så var det en liten måke som hvisket meg i øret her om dagen at det ikke nødvendigvis var noen god idé for meg å planlegge noe som helst den 10. mai, siden jeg fyller 30 dagen før - uten at jeg fikk noen utdypende opplysninger om hva f... det dreier seg om.. : klø :

 

Kondolanser sendes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt ny her... Så jeg spiller dummere enn jeg kanskje er. ;O)

 

Hva er opplegget for kjøring der borte? Er det noen spesielle krav jeg må være klar over?

Og hva slags biler brukes? Bare trimmede grombiler... Eller holder det med en gammel S6 2,2TQ?

 

Mvh

Stig...

 

Bilen bør jo være bra teknisk,kvalitets sjekk på bremsevæske og dekk og lys blir sjekket..Hjelm er også ett must..

 

You race what you bring..så JA holder LENGE med en s6 2.2 tq!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var faktisk meningen. Tror til og med jeg har gått så langt som nesten å love en viss susekopp her inne en luftetur på banen.. Men så var det en liten måke som hvisket meg i øret her om dagen at det ikke nødvendigvis var noen god idé for meg å planlegge noe som helst den 10. mai, siden jeg fyller 30 dagen før - uten at jeg fikk noen utdypende opplysninger om hva f... det dreier seg om.. : klø :

 

Hehe. Fyllesjuk som svarten og neppe kjørbar dagen etter betyr det! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe påmeldingsfrist? Eller er det bare å dukke opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt ny her... Så jeg spiller dummere enn jeg kanskje er. ;O)

 

Hva er opplegget for kjøring der borte? Er det noen spesielle krav jeg må være klar over?

Og hva slags biler brukes? Bare trimmede grombiler... Eller holder det med en gammel S6 2,2TQ?

 

Mvh

Stig...

 

Hvis ikke en S6 2.2TQ kan brukes sliter jeg med min A4 1.8T :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 2.2TQ har da helt riktig lyd, så jeg hadde iallefall heiet på at sånn en bil skal utpå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt ny her... Så jeg spiller dummere enn jeg kanskje er. ;O)

 

Hva er opplegget for kjøring der borte? Er det noen spesielle krav jeg må være klar over?

Og hva slags biler brukes? Bare trimmede grombiler... Eller holder det med en gammel S6 2,2TQ?

 

Mvh

Stig...

 

GAMMEL S6??? En 6'er kan da ikke være gammel? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å dra over på lørdagsmorgenen. Må da ikke opp så jævla tidlig.. holder vel med å ta ferga over??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå føler jeg meg litt flau, men hva skjer der den 10 mai? : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå føler jeg meg litt flau, men hva skjer der den 10 mai? : flau :

 

Om du ser helt øverst på denne siden så står det noe om 10 mai der, og om du ser på hovedsiden til klubben så står det med enda større overskrift.. ;)

 

Trackday på rudskogen, vanlig banekjøring + ferdighetskjøring bl.a med instruktør..

 

Håper du slår følge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.