Oslo lokallag inviterer til treff lørdag 31.mai og søndag 1.juni

Anbefalte innlegg

Er vel kanskje helheten med felger og bil som teller? hjelper vel lite å stille opp med stilige felger uten bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vet jo egentlig det da... Måtte bare erte litt... :D

 

Tar med felger OG bil jeg, hva vet jeg ikke enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vet jo egentlig det da... Måtte bare erte litt... :D

 

Tar med felger OG bil jeg, hva vet jeg ikke enda?

 

Du greier vel i praksis 4 felger pr bil, da øker du jo vinnersjangsene en del ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe db måling eller lignende? :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe db måling eller lignende? :D:D

 

Nei det gjør det ikke. Det er ikke planlagt noe rundt bilstereo denne gangen. Er første treffet vi arrangerer så vi begynenr i det små så får vi heller se hva vi eventuelt forandrer/legger til om det blir treff flere ganger.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra, krysser fingrene for sol og varme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker opp såfremt det ikke snør i vinkel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra, krysser fingrene for sol og varme :)

 

Sol og varme er bestillt, men vi fikk ingen leveringsgaranti:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått bekreftet at Andreas stiller med klubbvogna så det blir bl.a mulighet for nye medlemmer og melde seg inn og betale kontigenten på treffet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med mat?

 

Blir pølser, brus og vaffler så du slipper og smøre matpakke;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir pølser, brus og vaffler så du slipper og smøre matpakke;)

 

Er vel fler som slipper det da... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg håper at dere har tenkt på andre en bare Håkon når det gjelder mat :P jeg vil og ha vaffel (med brunost, du tar den ørjan;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg håper at dere har tenkt på andre en bare Håkon når det gjelder mat :P jeg vil og ha vaffel (med brunost, du tar den ørjan;)

 

Neeeeeeeei gjør jeg det. Det har vi aldri spist før;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at det kan bli noen fra Kongsberg som kan finne på å ta turen inn og hilse på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post og overskriften er oppdatert;) Her blir det aktivitet også på søndagen: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fikset litt priser på Olavsgård hotel for de som vil overnatte.

Enkeltrom 994,- ordinær pris. ink frokost fra 31 mai til 1 juni. Jeg fikser for 700,-

Dobbeltrom 1194,- ordinær pris. Ink frokost fra 31 mai til 1 juni. Jeg fikser for 900,-

 

Så for de som kommer langveis fra og vil sove over for å få med begge dager har nå muligheten til å overnatte.

Som nevnt tidligere er det også bare å ta med kjerring/gubbe og unger på treffet. De kan da enten bli på hotellet eller rusle rundt i ett av mange kjøpesentere i nærheten.

 

I umiddelbar nærhet av treffet finner vi

Lillestrøm city

Strømmen storsenter

Metro senteret

Triaden storsenter

Stovnersenteret 5-10 min gange fra treffet.

Ellers har vi jo også Oslo sentrum som tar ca 20 min med T-banen fra der treffet arangsjeres. T-banen går fra Stovnersenteret.

 

Er det noen som ønsker overnatting på Olavsgård hotel MÅ jeg ha tilbakemelding så jeg får sakt ifra til resepsjonen så de vet hvilke priser dere skal få.

 

 

http://www.olavsgaard.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fikset litt priser på Olavsgård hotel for de som vil overnatte.

Enkeltrom 994,- ordinær pris. ink frokost fra 31 mai til 1 juni. Jeg fikser for 700,-

Dobbeltrom 1194,- ordinær pris. Ink frokost fra 31 mai til 1 juni. Jeg fikser for 900,-

 

Så for de som kommer langveis fra og vil sove over for å få med begge dager har nå muligheten til å overnatte.

Som nevnt tidligere er det også bare å ta med kjerring/gubbe og unger på treffet. De kan da enten bli på hotellet eller rusle rundt i ett av mange kjøpesentere i nærheten.

 

I umiddelbar nærhet av treffet finner vi

Lillestrøm city

Strømmen storsenter

Metro senteret

Triaden storsenter

Stovnersenteret 5-10 min gange fra treffet.

Ellers har vi jo også Oslo sentrum som tar ca 20 min med T-banen fra der treffet arangsjeres. T-banen går fra Stovnersenteret.

 

Er det noen som ønsker overnatting på Olavsgård hotel MÅ jeg ha tilbakemelding så jeg får sakt ifra til resepsjonen så de vet hvilke priser dere skal få.

 

 

http://www.olavsgaard.no/

 

MEGET bra Knut-Erik:tilber:. Er topp og ha et overnattingsalternativ for de som måtte ha behov for det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Redigerer du inn ett lite notis i første post Ørjan? Så vi får med overnattings tilbudet der.

 

Og til de som skal overnatte!! Oppfør dere. Det er ryktet mitt personlig som står på spill her:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Redigerer du inn ett lite notis i første post Ørjan? Så vi får med overnattings tilbudet der.

 

Og til de som skal overnatte!! Oppfør dere. Det er ryktet mitt personlig som står på spill her:p

 

Det er og t-bane stasjon rett ved siden av shell på rommen 2min gange fra treffet ;)

 

edit: Siterte feil inlegg gitt..:o rett avsender da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Redigerer du inn ett lite notis i første post Ørjan? Så vi får med overnattings tilbudet der.

 

Og til de som skal overnatte!! Oppfør dere. Det er ryktet mitt personlig som står på spill her:p

 

DONE: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post er oppdatert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er premieringen på søndag? siden det er utstilling begge dagene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er premieringen på søndag? siden det er utstilling begge dagene?

 

Er KUN lørdag det er utstilling som det står. Premieringen for utstillingen blir på lørdag. Søndag er photoshootdag på Feiring bruk. Dvs at her blir det mulighet til og ta bilder av bilen sin med tøffe bakrunner (store maskiner, sandtak etc.) Ta en titt HER så kan du se hvordan resultatene ble sist vi var inne på området til Feiring bruk:)

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.