Trondheim: Treff, Roadshow 11 Juli

Anbefalte innlegg

Praktisk timeplan de hadde ..... folk flest kommer jo ikke hjem fra jobb før 15.30-16.00....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og noen som som må jobbe til kl 18 å: dum :: bråk :

Denne timeplanen er jo myntet på arbeidsledige, ikke på jobbende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

typisk de kommer den dagen jeg sitter på danskebåten på tur til legoland :P

jaja : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bli en feridag den dagen da?? Synn at de må ha det på dagtid,kan ikke møller ha holdt langåpent istede slik at folk har fått en sjanse.litt synd,men men ,...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjipt får oss som er på rudskogen på gatebil: mad :: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he! Dere må jo skjønne det at Møller Bil Trondheim kan jo ikke ha åpent utenom vanlig tid. Slik har de alltid vært! Skal likevel prøve å komme hvis jeg er i Trondheim!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja rudskogen er den helgen ja... farken,da blir det ikke noen tur på meg påmøller den dagen.for da er vi på tur sørover;)

 

Nei skjønner at møller ikke kan holde åpent uten om tiden ja...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjipt får oss som er på rudskogen på gatebil: mad :: mad :

 

Litt kjipt for oss som skal oppover til ACR banen også, på sommertreff: bh : genial helg styret la Roadshowet til Trondheim!: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe informasjon om når og hvor dette skal være i Trondheim idag??

Kan ikke finne noe info om det noen plass (men mulig jeg har litt dårlig syn :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er imorgen. står en link i første posten i dette tråden. om info ang dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kjipt for oss som skal oppover til ACR banen også, på sommertreff: bh : genial helg styret la Roadshowet til Trondheim!: gråter :

 

Jepp, hadde vært bedre om de sløyfa TrHeim og heller tok en dag ekstra i Molde. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

roadshowet i molde ble i allefall en stor fiasko. var vell 4-5 sjikkelie biler som møtte opp.

ingenting vare ordentlig planlagt ++

null parkering nesten faktisk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil på ingen måte kalle det fiasko. Det var flere som meldte seg inn i klubben og vi vakte oppsikt der vi sto. Ikke rart det var endel situasjoner i krysset.

 

Vi som er kjent i området vet jo hvor trangt det er der til vanlig, men slik er det bare. Alternativet er jo å finne en plass utenfor byen.. langt fra forhandler og trafikk generelt. Men da forsvinner mye av vitsen. Og når man først finner en forhandler som tar imot klubben, og gir den plassen de har til rådighet blir det for dumt å ikke benytte seg av tilbudet. I bergen ble det utlevert 28lodd totalt, og når man tenker på hvor stor region Bergen er i forhold, viser det klart at mange ikke var klare for å ta turen ut av byen.

 

4-5 skikkelige biler? Hva definerer en skikkelig bil? Ble nesten litt skuffet her nå. :o

 

For de som ikke skjønte det, så var mitt forrige innlegg i tråden ironisk ment.

 

Edit: Nå er jo dette helt feil tråd å diskutere Molde i, så vi tar resten på PM eller i Moldetråden Svein Tore. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil på ingen måte kalle det fiasko. Det var flere som meldte seg inn i klubben og vi vakte oppsikt der vi sto. Ikke rart det var endel situasjoner i krysset.

 

Vi som er kjent i området vet jo hvor trangt det er der til vanlig, men slik er det bare. Alternativet er jo å finne en plass utenfor byen.. langt fra forhandler og trafikk generelt. Men da forsvinner mye av vitsen. Og når man først finner en forhandler som tar imot klubben, og gir den plassen de har til rådighet blir det for dumt å ikke benytte seg av tilbudet. I bergen ble det utlevert 28lodd totalt, og når man tenker på hvor stor region Bergen er i forhold, viser det klart at mange ikke var klare for å ta turen ut av byen.

 

4-5 skikkelige biler? Hva definerer en skikkelig bil? Ble nesten litt skuffet her nå. :o

 

For de som ikke skjønte det, så var mitt forrige innlegg i tråden ironisk ment.

 

Må si meg litt enig her egentlig.

Og dette med skikkelige biler...Jeg såg ivertfall myyyye mer en 4-5 skikkelige biler der.

Der var jo 6-7 S4`a der oppe en RS2-A8-vento-R32-RS4-A3-S3.++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tok kanskje litt i når jeg sa 4-5 ser jeg:P 10-15 da sjø: smil :

men jeg måtte dra klokka 4=/ og etter som jeg skjønte så skjedde det ikke noe spesielt etter at jeg dro:)

 

 

men ja vi tar det i molde tråden vist det er noe mere:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe informasjon om når og hvor dette skal være i Trondheim idag??

Kan ikke finne noe info om det noen plass (men mulig jeg har litt dårlig syn :) )

 

Idag er det såvidt meg bekjent den 10. :) Som i emnet og i resten av posten står det 11. Juli, som er i morgen. De skal holde til ved Møller Trondheim på Tunga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tænkt å kom innom ein tur eg å men e no på arbe te kl3 da så...... så ska eg no eta middag, vask bilen.

Men kossn e de viss eg ikke vill "still ut" bilen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tænkt å kom innom ein tur eg å men e no på arbe te kl3 da så...... så ska eg no eta middag, vask bilen.

Men kossn e de viss eg ikke vill "still ut" bilen da?

 

da parkerer du unna de som stiller ut;) ganske enkelt: klø :

blir vell ikke noe utstilling på meg heller. bare gå å se litt=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer en tur æ da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur jeg oxo. startet fra Namsos nå snart :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar vel turen innom jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: Nå er jo dette helt feil tråd å diskutere Molde i, så vi tar resten på PM eller i Moldetråden Svein Tore. ;)

 

.... : rolleyes (var ikke til deg nå Knutis)

 

Dere får prøve å klemme til og skaffe noen VW medlemmer og i Bartebyen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok innom en tur etter jobb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næi kom meg jo ikke på treff da clutsj sylinderen for i dag: bh :

Så vis noen har en sånn til audi 80 som jeg tror er den samme som på Rs2 så er det bare å sende meg pm: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.