Bytte av dager for lokallagsmøte?

Anbefalte innlegg

Grunnet andre aktiviteter kommer jeg ikke til å få mulighet til å være med på møtene på tirsdager nå i vintersesongen. Av den grunn tenkte jeg å lodde stemning for å endre litt i rutinene (håper jeg ikke tråkker Christian på tæra nå...). Tanken med tråden er bare å "lufte" tanker og forslag.

 

Alternativer:

1) As-is (annenhver tirsdag (partallsuker))

(f.eks tirsdag 1.9, tirs 15.9, tirsdag 29.9, tirsdag 13.10 etc.)

2) Veksle mellom to dager, f.eks tirsdag/torsdag

(f.eks tirsdag 1.9, torsdag 17.9, tirsdag 29.9, torsdag 15.10 etc.)

3) To faste datoer i hver måned f.eks 1 og 14 hver måned

(f.eks tirsdag 1.9, mandag 15.9, torsdag 1.10, onsdag 15.10 etc.)

 

Noen som har flere alternativer?

 

Tror alternativ 3 kunne vært veldig bra, da det gir :

- Forutsigbarhet

- Forskjellige dager (slik at de fleste bør ha muligheter til å være med)

- Helgetreff som kan gi uante muligheter (hørte jeg øl?, temadager etc. : smil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iofs så er jeg enig i at alterantiv 3 kan funke.. men igjen, så har annenhver tirsdag fungert fint i snart 10 år.. (med unntak av noen veldig psykisk utfordrende endringer i det siste)

OG, skal det endres må det være godt gjennomtenkt, og varsles, her der og i treffpunkt.. og forbli sånn :)

 

det jeg ser på som utfordrende med datotreff, er å huske på datoen.. selv husker jeg datoen på mange bursdager, men glemmer å gratulere fordi jeg ikke tenker på at datoen er I DAG..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har nok fungert i mange år... Men NÅ kan ikke jeg være med hele vintersesongen og da ser jeg problemet mitt (man ser jo gjerne kun seg selv...). Det har vært mye "forundring" om hvilke tirsdag det gjelder også (var det nå partall eller oddetallsuker? etc.), så lett blir dette uansett ikke. Jeg skal ikke snu opp ned på alt for å få til dette, det er bare et forslag for å få flest mulig til å kunne være med. Men enig om at vi må få bestemt hvordan det blir og så må dette informeres på alle tenkelige steder (her på forumet og info i Treffpunkt må oppdateres)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er pollen : klø :

 

Vi er vel demokratiske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er pollen : klø :

 

Vi er vel demokratiske.

Jeg tror ikke jeg kan lage en poll i denne tråden? Jeg har valget når jeg lager ny tråd, men ikke når jeg prøver å redigere denne...

 

Men for å få seriøsitet i en evt. poll, foreslår jeg at styret v/"Den franske diktator" : smil : lager en poll hvis styret er for demokrati i praksis... :nana:

 

Jeg aksepterer selvfølgelig demokratiets besluttning så lenge alle stemmer det samme som meg :evil:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det kommet ett nytt alternativ som jeg tror de fleste bifaller, nemlig butikken til Håkon.

Når det kommer både mulighet for spilling og mat, er det ikke mye som slår det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det var tid og ikke sted som var utfordringen ja :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det var tid og ikke sted som var utfordringen ja :o

 

Det var tid som var problemet mitt ja og ikke lokasjon. Men bra Håkon stiller lokaler : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.