08.02.2010, 22:15
|
#1 | link |
|
|
Audi 80/90 sedan deler
Legger ut tråd for en kamerat av meg som har noe deler liggende som han vil selge.
-panser sort - bud -bakluke (mørk rød) m. refleksplate og røde side lykter bak - bud over 1000 -fk coilovers bak. - bud -Alle 4 dører - bud -dørtrekk - bud -størfanger bak - 700 -rattstamme m. nøkkel - 500 -styresnekke - bud -skjermer foran b4 fra S2 Avant (orange) - bud -felger 14" 4x108 - bud -kupevifte - bud -midtkonsoll - bud -bremseskiver og fjerer forran brukte - bud -gearkasse 5trinn (fwd) - bud -div plastlister. -div emblemer og småting. høysbudende over 3500 for alt. Delene befinner seg i tvedestrand men er medhjelpelig med frakt. om det er noe mere dere trenger eller lurer på kan dere ta kontakt med Lars Erik på telefon nr: 46961712 mail adressa hans er: larserik2004@hotmail.com Sender bilder på mail om det er av interesse. jeg er også medhjelpelig her om det er noe. |
|
25.03.2010, 13:41
|
#12 | link |
|
|
har desverre ingen av delene, de bak lyktene er b3
det er b4 panser ja, hmm det er ikke fint i lakken... Det er jeg ikke helt sikker på, om du sender melding eller ringer lars kan han sikkert sende deg bilde og ta noen mål for deg. Det tør jeg ikke svare på, du får ringe han
|
|
![]() |
|
| Trådverktøy | |
|
|