Bilder film fra vårmønstringen Hadeland 2010

Anbefalte innlegg

Ser ut som et sinnsykt vellykka treff minus et par "uheldige" episoder som blir nevnt over her! Må si jeg elsker RS2'n til Kim Andre Bjørklund som er avbilda bortimot 10 ganger her! Perfekt i mine øyne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som et sinnsykt vellykka treff minus et par "uheldige" episoder som blir nevnt over her! Må si jeg elsker RS2'n til Kim Andre Bjørklund som er avbilda bortimot 10 ganger her! Perfekt i mine øyne!

 

Takk... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk... :o

 

Kommer og henter den når jeg har betalt litt mer ned på huset!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne også likt å visst hvem han kjempekule var som skrek at jeg sikkert hadde reist helt fra jamaica når jeg fikk prisen for longest distance? :)

 

Greit at man er i godt humør, og prøver å være kul med vennegjengen sin, men var i drøyesta laget i mine øyne.

 

Var en god gjeng der som oppførte seg som om de var 10-20år yngre enn de var. Herregud..

 

Beklager at spøken min ble for mye for deg. Det glapp ut av meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøsses for et oppmøte! :)

 

Utrolig mye rått. Superbra at dere er såpass flinke til å ta bilder!

 

Marius: Det gjorde seg jammen utrolig bra med porsche-merke i farger! Sprita opp utrolig mye, positivt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bilder av så godt som ALLE bilene som var på treffet i går. Hvis noen vil ha av bilen sin så send meg PM med biltype/beskrivelse/skiltnr. så kan jeg enten legge det ut her eller du kan få originalfilen.:)

 

Fabian

 

vet du hvem som var topp 5 audi? bilder av dem ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fint her ja.

 

Men om man kjører rs4 har man vel råd til rett felger til bilen? Det er jo over 5 cm til skjermene jo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fabian. Jeg tar gjerne imot bilder av min siden du skriver du har av de fleste. Gjelder foresten resten her inne også. Hvis noen sitter med bilder av I`m Blue baby poloen så er jeg takknemlig hvis dere enten legger de ut her eller sender meg dem på

knuterikbj(a)hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fint her ja.

 

Men om man kjører rs4 har man vel råd til rett felger til bilen? Det er jo over 5 cm til skjermene jo?

 

Er det den blå du mener??

Han venter på felger fra usa, er vinterhjula dem som står på.. (og det er en 1.8T)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra meg også...

 

 

DSC_0476-1.jpg

 

DSC_0482-1-2.jpg

 

DSC_0488-1.jpg

 

DSC_0494-1.jpg

 

DSC_0505-1.jpg

 

DSC_0511-1.jpg

 

DSC_0519-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Marius: Det gjorde seg jammen utrolig bra med porsche-merke i farger! Sprita opp utrolig mye, positivt :)

 

Ja, var flere som sa det her. Syns det ble ålreit selv også :)

 

Mange som er flinke til å ta bilder i klubben. Jeg glemte både batteri og minnekort til kameraet mitt på lørdagen gitt :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fint her ja.

 

Men om man kjører rs4 har man vel råd til rett felger til bilen? Det er jo over 5 cm til skjermene jo?

 

Stemmer som det blir sagt at det er vinterfelger, og spør du meg så synes jeg det ser rimelig tøft ut ettersom du virkelig ser hvor bola den ser ut med rs4-skjermer vs. "vanlige" skjermer.

 

Bilen er bare så digg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fabian: Tar imot bilder av bilen min også. MK2 GTi 16v med felger med beige senter, samt rutete grillist. Det samme gjelder andre som måtte ha:)

 

Alt var klart for å ta bilder, men frøkna var dessverre så uheldig at hu fikk dytta inn minnekortet feil på kameraet mitt, så fikk bøyd et par av "pinnene" i minnekort-sloten. Hu skulle bare være grei og forberede for meg, men surt for meg at det skjedde:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Danke! Lagret;)

 

For klarne opp en ting angående "Jamaica-spøken" som Hans Georg sa, for der har det blitt en misforståelse av dimensjoner blant folk etter hva jeg har hørt nå: Folk som var i nærheten fikk med seg Jamaica, og de samme fikk sikkert med seg at det like snarlig som det landet ble nevnt, nevnte noen ordet idiot også. Det var nemlig meg, og den var myntet på Hans Georg, og ikke stakkars Hans Fredrik. Jeg kom bare med et motsvar til Hans Georg for at Hans Fredrik ikke skulle tro at det han sa var meint på en feil måte. Jeg prøvde bare å dysse det ned litt, og ikke å kalle opp stakkaren som hadde dratt så langt, sånn som noen har trodd.

 

Hans Fredrik, det var så absolutt ikke deg jeg meinte å kalle idiot, for mener snarere det stikk motsatte etter sånn jeg oppfatter deg på forumet, og pokalen var vel fortjent etter en så lang reise: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Danke! Lagret;)

 

For klarne opp en ting angående "Jamaica-spøken" som Hans Georg sa, for der har det blitt en misforståelse av dimensjoner blant folk etter hva jeg har hørt nå: Folk som var i nærheten fikk med seg Jamaica, og de samme fikk sikkert med seg at det like snarlig som det landet ble nevnt, nevnte noen ordet idiot også. Det var nemlig meg, og den var myntet på Hans Georg, og ikke stakkars Hans Fredrik. Jeg kom bare med et motsvar til Hans Georg for at Hans Fredrik ikke skulle tro at det han sa var meint på en feil måte. Jeg prøvde bare å dysse det ned litt, og ikke å kalle opp stakkaren som hadde dratt så langt, sånn som noen har trodd.

 

Hans Fredrik, det var så absolutt ikke deg jeg meinte å kalle idiot, for mener snarere det stikk motsatte etter sånn jeg oppfatter deg på forumet, og pokalen var vel fortjent etter en så lang reise: ja :

 

Jeg fikk forklaring fra Hans Georg på PM, så det er ikke noe problem Mads! :) No hard feelings! Eneste jeg oppfattet når jeg sto der ute var "idiot!", så det var derfor jeg reagerte. Var en bekjent av meg som fortalte jamaica-greia etterpå, og at han hadde reagert på det.

 

Men som sagt, ikke noe problem :) Var store mistolkninger ute og gikk :)

 

Var en flott reise med supert vær og ikke minst et supert treff med såpass mye folk :) Så verdt turen!

 

Ha en fin kveld ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må komme og hilse på nestegang tommy :D ikke bare ta bilder!!

 

hehe, helt klart. Vi gule må stå sterkere sammen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har noen fler av min så bare å sende Kimrune89(@) msn.com :)

 

her er fler fra meg

_MG_7773.jpg

_MG_7779.jpg

_MG_7783.jpg

_MG_7791.jpg

_MG_7797.jpg

_MG_7820.jpg

_MG_7827.jpg

_MG_7850.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk forklaring fra Hans Georg på PM, så det er ikke noe problem Mads! :) No hard feelings! Eneste jeg oppfattet når jeg sto der ute var "idiot!", så det var derfor jeg reagerte. Var en bekjent av meg som fortalte jamaica-greia etterpå, og at han hadde reagert på det.

 

Men som sagt, ikke noe problem :) Var store mistolkninger ute og gikk :)

 

Var en flott reise med supert vær og ikke minst et supert treff med såpass mye folk :) Så verdt turen!

 

Ha en fin kveld ;)

Det er bra - ville bare få oppklart det "offentlig" også, sånn at folk ikke oppfatter meg som han som roper idiot ut til folk som har interesse for å kjøre langt for å komme på biltreff;) Ikke meningen å få deg til å føle ubehag når du gikk for å hente pokalen.

 

Beklager misforståelsen, og ha en fin kveld du og:)

 

Fortsett å slenge ut bilder av biler og krabater på 2 og 4 bein, folkens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, helt klart. Vi gule må stå sterkere sammen :P

Fikk hvertfall frest etter deg nedover motorveien noen meter da :)

 

Flotte bilder kim rune! virkelig pent :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.