INVITASJON: Passat-lansering 12. april - Møller Tønsberg

Anbefalte innlegg

Bli med på Passat-lansering 12. april!

 

Medlemmer av VW-Audi Club Norwegen er spesielt invitert til internlansering av nye Volkswagen Passat. Tirsdag 12. april braker det løs for ansatte i Møller Vestfold og medlemmer av VW-Audi Club Norwegen. Kunder og andre utenfor Møller systemet eller klubben er ikke invitert denne dagen.

 

Lanseringen starter klokken 16:00 hvor det fra klokken 15:45 blir servert pølser på spiserommet ved Møller Tønsberg. Vi avslutter kvelden når samtlige ansatte og klubbmedlemmer har fått prøvekjørt (ca. 19:00).

 

Her er det påmelding! Jeg trenger tilbakemelding om hvem som kommer innen fredag 8. april. Svar på denne tråden om du kommer. Møller må ha en oversikt over hvor mange som møter opp med bakgrunn i biler og mat.

 

Vi håper å se flest mulig medlemmer møte opp til en alle tiders billansering her i Vestfold!

 

Påmeldte:

Andreas Skotner

Thomas L. Olafsen

Hans Petter Hansen

Kjell Edvin Leonhardsen

Lars Lysebo

Bjørn Eirik Ødegård m/ følge

Knut A. Bakke

Frank Dugbø

Kjetil Bjørntvedt

Nina Marie Solberg

Kenneth Næss

Petter Pettersen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...har de flytta den en dag tidligere?

Vel, jeg kommer jeg. (forutsatt at flere dukker opp kl 16,gidder ikke komme aleine)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...har de flytta den en dag tidligere?

Vel, jeg kommer jeg. (forutsatt at flere dukker opp kl 16,gidder ikke komme aleine)

 

Nei, vi er blitt litt viktigere bare. Torsdag er lanseringsdag for kunder og partnere. Tirsdag er lanseringsdag for ansatte og medlemmer av VW-Audi Club Norwegen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart jeg kommer! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller også, med eller uten bil :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke kl 16.00 HELV..... Ikke du heller andreas MØTE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan regne med meg. Kommer helt klart selv om jeg må ta fri ifra jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke kl 16.00 HELV..... Ikke du heller andreas MØTE

 

Må nok søke om fritak her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 kommer herfra, må reise igjen kl. 19:30, (skal til Sandefjord avalle steder..) men dette blir jo skikkelig digg! :D

Regner med å være der bittelitt over 4, Thomas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å være der bittelitt over 4, Thomas!

 

Hipp hurra..... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GLEDER meg til sommerdekk skift på Lørdag og få i nye LEDs i parklysa igjen....(kjørt ei uke uten pga den ene konverterte til diskolampe før den gikk å la seg).....så blir det "stas" å møte opp på Møller Tirsdag.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må det da bli litt mer respons her....alle dere som har skrevet i "Vi i Vestfold lokallag. Hvem er her?" må få rumpa ut av lenestolen....eller bilsetet og melde dere PÅ!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer Kjetil Bjørntvedt og jeg en tur! :cool::cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer Kjetil Bjørntvedt og jeg en tur! :cool::cool:

 

Så bra så bra... Da begynner vi å bli noen stykker. Jeg er der ifra 15:30 og utover tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Møller informert om at vi er 13 stykker som er påmeldt. Oppmøte Møller Tønsberg kl. 15:30 er ønskelig, så samles klubbmedlemmene utenfor bygget og entrer samlet inn på spiserommet.

 

Sosialt frem til kl. 16:00 hvor det er en enkel presentasjon av bilen og hva som er nytt og spennende med den, ikke noe teknisk innsikt denne gang. Deretter prøvekjøring utover dagen.

 

Ser fremover til å ha medlemmene her i Vestfold samlet for en alle tiders lansering. Vi sees på tirsdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her 'jobber', Andreas.. :P

Hvordan er det å møte opp ca. kl.16? Klarer nok ikke å være der før det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her 'jobber', Andreas.. :P

Hvordan er det å møte opp ca. kl.16? Klarer nok ikke å være der før det!

 

Møt opp når dere kan... Men slik er planen, og det blir prøvekjøring utover kvelden, så tid nok til alle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager får ikke tid, er desverre på "Begeistringer" denne dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juhu.....bilen er rein....og været skal visst ikke bli så dårlig som de meldte i utgangspunktet.........ser frem til imorra......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja detta var GØY guttÆr................ser frem til GTIen i Mai.........

En smule nedtur å sette seg sammen med 75 gamper etterpå....men det ble litt grisekjøring hjemmover...........(fordelen med å bo så grisgrendt at purken nesten ikke har vært der før.....) Gokart med sommerhjul i svingene.............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei! Da føler jeg det er på sin plass for oss å takke for at vi fikk komme i dag! Var veldig hyggelig!

 

I forbindelse med turen til tønsberg ble det tatt noen bilder på veien, og Nina Marie og jeg har funnet ut det må være på sin plass med en "roadbook" i bilder. Litt ser dere her:

 

Første artige person møtte vi allerede ved asker, type GAMMEL mann i rice bil: : eek :

001.jpg

 

Neste stopp var Statoil i bunnen av Lierbakkene. Her ble det observert både festelige personer, og folk som jobber i firmaer med rare navn...

002.jpg

 

Han her kommer akkurat fra Latvia, hvor årets solbrillemote har blitt presentert... I år skal de tydeligvis være på SKRÅ.. :o

003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel fremme i tønsberg er det Passatene som skal sjekkes grundig. Her er det akkurat klarlagt at det går MINST to lik baki... Kjekt for de som måtte trenge plass til sånt. : rolleyes

004.jpg

 

Nye biler er avanserte, og det er IKKE lett å finne "på" knappen til stereoanlegget...

005.jpg

 

Dette er korrekt oljeskift utførelse, iallefall i følge homsepatruljen... : syk :

007.jpg

 

Måtte jo selvfølgelig ha ett bilde av bilen vi har vært å sett på...

008.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nina Marie hadde STORE forventninger til den nye Golf Pluss, men forventningene om at det skulle bli den nye erstatteren for RS4 på drømmelista ble visst TOTALT knust etter kun EN sving. Her observert sovende allerede etter kun 2 min etter vi begynte å kjøre...

009.jpg

 

Møller i Tønsberg har vært så elskverdige å ta inn VAG produkter også for dem som av en eller annen grunn ikke måtte være i besittelse av sertifikat klasse-b! : ja :

010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen hemmelighet at rånemiljøet i Tønsberg står sterkt, og vår mann prøvde alt han kunne å tilegne deres måte å være på for å bli akseptert med den nye bilen på "hjørnet".

013.jpg

 

Da gutta på "hjørnet" IKKE var spesielt positive, måtte vi sette den nye bilen på prøve for å komme oss raskt unna. Og jammen fikk den nye Passaten 8/10 poeng som fluktbil.

017.jpg

 

Det skal også nevnes at Petter Aa. Pettersen også hadde planer om å bli med i dag, men pga diverse grunner gikk ikke dette. I forbindelse hans bursdag (som er i dag, gratulerer!), fant vi ut at det måtte være på sin plass med en liten gave! Her er det Nina som legger siste hånd på verket på det som kommer til å bli sommerens store "treff slager"!

019.jpg

 

Her er det ferdige resultetet! Gratulerer med dagen Petter!!!!

020.jpg

 

Nok engang takker vi for at vi fikk komme!!!

 

Mvh Nina Marie og Kjetil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt! Hyggelig dere kom og hjalp til å "vise oss fram" og ikke minst bra noen hadde vett til å ta bilder.......: haha :......selv om det stadig står/sitter en rar linselus iveien for bilen vi er interessert i.....

Men 2 litern : rock : den!!! Personelig likte jeg ikke Golf+........i tillegg kommer jo nye Polo som likner og er STYGG...huff: bråk :

 

Grattis til Petter A.P.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.