Hvor kjøpe bærearmer audi a4 B5

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til hvor jeg skal handle sett med bærearmer til audi A4 -B5 ?

Det var ikke mye på finn.no

 

:shf:

 

Med hilsen Tommy K.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.ebay.com eller http://www.ebay.de :)

 

Handla komplett forstilling (12 deler og skruer) som endte på rundt 1700kr inkl. frakt fra statene.

Ellers vet jeg at du får bare et par armer for rundt 200kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har forslag til hvor jeg skal handle sett med bærearmer til audi A4 -B5 ?

Det var ikke mye på finn.no

 

:shf:

 

Med hilsen Tommy K.

 

Da har jeg gått til innkjøp av bærearm sett på http://www.mtbildelar.se til 2 200,- svenske kroner inkl frakt !!! og det er ikke KINA kopi : rock :

 

Takker for svar :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til den prisen må det vel være laget i Kina.. hvilket merke var det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til den prisen må det vel være laget i Kina.. hvilket merke var det?

 

Husker ikke merke, men skal være tysk og 24 mnd garanti... se linken i tråden for info :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin pris iallefall! Jeg kjøpte noe som så veldig likt ut fra USA, funket fett, men frakten og momsen ble ganske stiv, så totalprisen ble høyere. Si ifra om det er bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte i fra ebay.de et sånt billigsett, funker greit, men har endel ulyder, sikkert pga jeg ikke var smart nok til å stramme alle boltene når bilen sto på bakken, men på bokk.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er et viktig poeng. Boltene skal strammes til når bilen står på julene, ikke når den henger på jekken/bukken/etc. Da står de i konstant vridning og varer deretter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er et viktig poeng. Boltene skal strammes til når bilen står på julene, ikke når den henger på jekken/bukken/etc. Da står de i konstant vridning og varer deretter..

 

Men gjelder dette også for de øvre bærearmene(de to som er helt på toppen av demperen) ?

Da det er klin umulig å få pølsefingrene imellom dekket å hjulbuen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men gjelder dette også for de øvre bærearmene(de to som er helt på toppen av demperen) ?

Da det er klin umulig å få pølsefingrene imellom dekket å hjulbuen :P

Du kan jo prøve trikset med å måle et punkt fra f.eks. senter nav til skjermkanten, ta av hjulet og prøve å bruke jekken for å presse opp fjerbeinet til samme høyde som om den stod på bakken.

Kan være tricky hvis det er veldig stivt understell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jekket bare opp på øyemål når jeg tok min forstilling. Fungerte fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men gjelder dette også for de øvre bærearmene(de to som er helt på toppen av demperen) ?

Da det er klin umulig å få pølsefingrene imellom dekket å hjulbuen :P

Gjelder disse 2 og ja. men som nevnt, å jekke navet opp slik at avstanden mellom skjermbuen og senter på navet er noenlunde likt som når bilen står på alle 4 fungerer greit. Bare ikkje jekke så mye at en løfter bilen av støttebukker etc.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bærearm settet i dag og det er ATEC made in Germany, står det på esken og bærearmene ser utrolig bra ut, ikke noe slurv i alu-støpen etc !! Skal bytte dem øvre i morra så da får jeg se hvor bra dem er .... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bærearm settet i dag og det er ATEC made in Germany, står det på esken og bærearmene ser utrolig bra ut, ikke noe slurv i alu-støpen etc !! Skal bytte dem øvre i morra så da får jeg se hvor bra dem er .... :-)

 

Har du sett hvordan andre sett ser ut, siden du sier at disse så bra ut?

På bildene ser de ut som samme Kina-dritten som jeg har hatt, så vi er spente på dine erfaringer om et halvt års tid. Her er mine erfaringer, post gjerne dine i samme tråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2205384post2205384

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg gått til innkjøp av bærearm sett på http://www.mtbildelar.se til 2 200,- svenske kroner inkl frakt !!! og det er ikke KINA kopi : rock :

 

Takker for svar :-)

 

Hvordan fikk du dette inkl frakt? Er jo 2200kr som står som ordinær pris hos de...

 

Dessuten er disse produsert i Kina, men pakket i Tyskland... men står jo at de er forsterket, men menes det forbedret i forhold til org kvalitet, ellers er foringene stivere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. men står jo at de er forsterket, men menes det forbedret i forhold til org kvalitet, ellers er foringene stivere?

 

Salgstriks;)

Nei, det menes at kjøpere skal tro de er av meget god kvalitet, slik at de får solgt flere.

De jeg hadde var verken stivere eller bedre kvalitet, men de var også "forsterket".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Salgstriks;)

Nei, det menes at kjøpere skal tro de er av meget god kvalitet, slik at de får solgt flere.

De jeg hadde var verken stivere eller bedre kvalitet, men de var også "forsterket".

 

Skjønner, da ville eg nok heller satser på de som er 500 lappen dyrere som selges som orginalvare. Men med moms og frakt så blir det noen kroner derfra og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bærearm settet i dag og det er ATEC made in Germany, står det på esken og bærearmene ser utrolig bra ut, ikke noe slurv i alu-støpen etc !! Skal bytte dem øvre i morra så da får jeg se hvor bra dem er .... :-)

 

Stod det virkelig "ATEC made in Germany" eller bare "ATEC Germany"?

Hvordan vet du at de ikke er produsert i Østen slik du påstår i tidligere innlegg?

 

Personlig så antar jeg at dette ikke akkurat er kvalitetsvarer, så det er spennende å høre om dine erfaringer så langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De vae Made in Germany....

 

Solgte bilen til en gærning for et par år siden... Kjørte ca 10000 km selv, og han nye har ommer ca 40 000 km og den er

er like tight enda. Dere kan være hvor negative dere vil for min del...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De vae Made in Germany....

 

Solgte bilen til en gærning for et par år siden... Kjørte ca 10000 km selv, og han nye har ommer ca 40 000 km og den er

er like tight enda. Dere kan være hvor negative dere vil for min del...

 

Takker for grei oppdatering. :)

 

Dette handler ikke om å være negativ, men naturlig skeptisk til et produkt hvor det florerer av søple-produkter. Som man ser av tråden jeg har linket til i post 17 så er det nok av folk som har brent seg på humbug-produkter, meg selv inkludert. Dermed er det greit å dele informasjon slik at andre ikke går i samme fella, eller hva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for grei oppdatering. :)

 

Dette handler ikke om å være negativ, men naturlig skeptisk til et produkt hvor det florerer av søple-produkter. Som man ser av tråden jeg har linket til i post 17 så er det nok av folk som har brent seg på humbug-produkter, meg selv inkludert. Dermed er det greit å dele informasjon slik at andre ikke går i samme fella, eller hva?

Greit nok det,problemet jeg stadig opplever her på forumet,dessverre, er at man får spydige eller negative komentarer... eller hva ? Og i tillegg blir det betvilt mine utsagn/erfaringer : Det er ikke værre enn det .;

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.