Vintertreff 2011?? (Aspelund) Vennligst les denne tråden

Hvordan vil du at vintertreffet 2011 skal være?  

22 stemmer

  1. 1. Hvordan vil du at vintertreffet 2011 skal være?

    • Kun Lørdag
      9
    • Kun Søndag
      0
    • Lørdag og Søndag
      13
    • Kommer ikke, syns treffet er dårlig!
      0


Anbefalte innlegg

Iår var det et labert oppmøte med 19 betalende biler på banen, mot ca 50 stk årene før. Den eneste forskjellen fra året før var at det kostet 100 kr mer og at treffet var over 2 dager.

 

Hvorfor var ikke du på treffet iår??

 

Er folket interessert å ha vintertreff i februar 2011?

 

Kom gjerne med synspunkter, ris, ros, ønsker etc etc

 

Styret

 

Troms og Finnmark

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror treffet i 2009 ødela litt for 2010-treffet :-( dårlig føre og vær. Med forholdene vi fikk i 2010, får vi håpe det rettet opp for 2009-føret igjen :)

 

Jeg kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror treffet i 2009 ødela litt for 2010-treffet :-( dårlig føre og vær. Med forholdene vi fikk i 2010, får vi håpe det rettet opp for 2009-føret igjen :)

 

Jeg kommer!

 

Været var nesten perfekt iallefall på søndag iår. Så om det var pga av været så må det nesten bli stinn brakke til neste år:)

 

Ingen andre som har synspunkter?

 

Noen som har vært der alle årene? Har treffet blitt bedre eller dårligere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns treffet som arrangement var best sist, virket som det var mer gjennomtenk i år-> mindre venting til di som ville kjøre.

Det var uten tvil tøft med instruktør som vi hadde i 2009:)

 

Det ultimate er kuldegrader og godt feste, med flott februarsol det er nok utvilsomt en fordel for godt oppmøte.

 

Jeg kommer i år også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns treffet som arrangement var best sist, virket som det var mer gjennomtenk i år-> mindre venting til di som ville kjøre.

Det var uten tvil tøft med instruktør som vi hadde i 2009:)

 

Det ultimate er kuldegrader og godt feste, med flott februarsol det er nok utvilsomt en fordel for godt oppmøte.

 

Jeg kommer i år også:)

 

Iår hadde vi ingen flaggvakter, men kun rescuebiler. Så gikk mindre tid med bytting og ikke minst mindre biler som sto iveien for dere.

 

Hadde vært artig med instruktør til neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Været var nesten perfekt iallefall på søndag iår. Så om det var pga av været så må det nesten bli stinn brakke til neste år:)

 

Ingen andre som har synspunkter?

 

Noen som har vært der alle årene? Har treffet blitt bedre eller dårligere?

 

Ja det var bortimot perfekt i år, stemmer det, men jeg sier at jeg tror 2009-været ødela for 2010-treffet! folk satt igjen med minner om dårlige forhold etc etc.

 

Har vært på treffet alle år. Synes 2008-treffet og 2010-treffet var best, som sagt pga baneforholdene. Ble litt glatt utover Lørdagen, 2010, men ikke til å måle seg med 2009.

Savner breisladdkonkurransen, og instruktør Roger Sandberg som stilte i 2009.

 

Håper på Godt vært, breisladdkonkurranse, og instruktør i 2011.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De 2 siste årene er det blitt hold "glattkjøring" helga før vintertreffet. Dette har vel karnskje også noe å si med tanke på oppmøte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De 2 siste årene er det blitt hold "glattkjøring" helga før vintertreffet. Dette har vel karnskje også noe å si med tanke på oppmøte.

 

True that!

 

Muligens vi skal prøve å kjøre ei uka før slik at VACN treffet blir det første!

 

Noen som har vært på de andre treffene utenom vag? Er det bra eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

True that!

 

Muligens vi skal prøve å kjøre ei uka før slik at VACN treffet blir det første!

 

Noen som har vært på de andre treffene utenom vag? Er det bra eller??

 

 

Høres ut som en god plan. ;)

 

Har ikke vært på de treffene, men oppmøte va vist bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i fjor og hadde det meget gøy på lørdagen. Søndagen ble det scootertur om jeg ikke husker helt feil.. Kommer garantert om det blir 2011 treff!

 

Noen som vet om det er lov å bruke rallypigg på banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke vært på dette treffet tidligere, men håper på å få tid neste år! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke vert på vacn treffene, da mine vag biler liker seg best på sommer føre, men har vert på de andre 2 treffene som var i år å jeg syntes de var meget bra, lite kø vettuge folk og grei kjøring. kommer på vacn treffet om jeg får kjøre med min non vag bil men vist ikke så satser jeg på de andre treffa!

jeg syntes at det skal åpnes for vacn medlemer med andre biler, så slipper man kanskje til en viss grad de villeste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke vert på vacn treffene, da mine vag biler liker seg best på sommer føre, men har vert på de andre 2 treffene som var i år å jeg syntes de var meget bra, lite kø vettuge folk og grei kjøring. kommer på vacn treffet om jeg får kjøre med min non vag bil men vist ikke så satser jeg på de andre treffa!

jeg syntes at det skal åpnes for vacn medlemer med andre biler, så slipper man kanskje til en viss grad de villeste

 

 

Blir vel litt feil å komme med Mercedes elr lignende på et VAG treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da ser det ut til at vi blir ca 20 stk! Ikke bra!

 

Vi i styret skal ha et lite styremøte ila neste uke så for vi se om det blir vintertreff til neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom ikke sist pga. at jeg ikke hadde bil. For min del er vintertreffet noe jeg går å gleder meg til hele året.

Vet foreløpig om 3 personer fra Harstad som skal. -Minner om at i fjor ble det ikke hengt opp plakater her i byen, uten at det nødvendigvis hadde utgjort den helt store forskjellen, folk er treige --

 

I år kan man reklamere mer f.eks på Facebook, med videoen Stein-Erik laget, er det god reklame!

 

Tror det har mye å si det som blir nevnt om at det er andre treff helga før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt enig med jørgen. legg litt rekalme på facebook. ellers tror jeg bare folk er treig med å melde sin interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite innspill her: Åpningshelga på riksgrensen 18-20 er ei helg man absolutt bør unngå å arrangere treff. Da skal jeg med mange flere kjøre scooter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja jeg kommer, men bilen min liker seg best om sommeren, så blir sikkert ikke mange rundene på banen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite innspill her: Åpningshelga på riksgrensen 18-20 er ei helg man absolutt bør unngå å arrangere treff. Da skal jeg med mange flere kjøre scooter :)

 

Bør egentlig tar det helga før, da ikke alle er blakk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite innspill her: Åpningshelga på riksgrensen 18-20 er ei helg man absolutt bør unngå å arrangere treff. Da skal jeg med mange flere kjøre scooter :)

 

Enig! Mange som bortprioriterer biltreff og heller drar til riksgrensen. Disse to arrangementene har vel krasjet alle årene det har vært vintertreff på finnsnes, om jeg ikke tar feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør egentlig tar det helga før, da ikke alle er blakk :)

 

Godt poeng! Går gjerne en del pengerden helga, spesielt om man havner på after-ski på grønan.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal ha et møte idag angående vintertreffet! Så kan komme med et lite referat iløpet av uken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stenger denne tråden da ny blir laget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.