Kollonne Hadeland treffet 28/4-12?

Anbefalte innlegg

klaaaaaar jeeee, eller nesten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker bare at hvis vi drar åtte er vi på Hadeland ca. Kl.10. Da et det ikke sikkert vaskekøen er sååå stor enda;)

 

Det er i tidligste laget hvis man kjører alene. vi kjører ikke alene, kolonne tar alltid lengre tid når vi skal samle opp på veien. Dessuten er det nok hindringer i veien for de uten lysåpning mellom bil og bakke slik at det vil også være en forsinkende faktor. Derfor er kl 0800 helt fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når skal vi møtes på gjøvik da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter som jeg har skjønt så Rv4 helt ok å kjøre, bare vi tilpasser og farten avhengig av dumper etc i vei banen.

 

Da foreslår jeg følgende:

 

Avreise Statoil Hamar ved CC kl: 08.00

Ut på E6 retning Brumunddal hvor de som måtte ønske reise herfra slenger seg på rekka fortløpende.

De som kommer fra Moelv venter på gamle bombrikke plassen før mjøsbrua og henger seg på her.

Videre over Mjøsbrua og de som kommer nordfra henger seg på fra rasteplassen ved rundkjøringa her.

Neste stopp og møteplass blir på Statoil Gjøvik (slik som i fjor),men dog ingen lang stopp.

 

Reiser fra Statoil Gjøvik ca kl: 08.50 og kjører direkte utover på Rv4.

 

NB: Ber også om at alle kjører pent og holder rekka slik at det ikke blir noe uheldige episoder med forbikjøringer slik at noen må bremse for å slippe inn folk og lage nesten ulykker.

Og dersom en ser en krapp dump,hull, etc i vei banen, kan en godt signalisere det med et par blink med varselblink eller noe.

 

Minner også om å ha 15,- liggende klart i bilen til bom passeringen :)

 

Er vi alle enige om dette eller?

Under en uke igjen nå , satse på go vær selv om det er litt grått nå om dagen :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en grei plan det raymond :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte gjennom lysreguleringa i går, er snevret inn til ett felt, og forsåvidt greit... Men, var ett søkk i veien der som de med de aller laveste bilene må passe seg litt for (tipper det er 3 - 5 cm dypt og 1 - 2m langt), er såpass smalt at det går ikke å kjøre rundt det. Ellers bør det ikke være noe problem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte gjennom lysreguleringa i går, er snevret inn til ett felt, og forsåvidt greit... Men, var ett søkk i veien der som de med de aller laveste bilene må passe seg litt for (tipper det er 3 - 5 cm dypt og 1 - 2m langt), er såpass smalt at det går ikke å kjøre rundt det. Ellers bør det ikke være noe problem...

 

Noen med stv. som kan ta med noen plater å legge i veien eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte gjennom lysreguleringa i går, er snevret inn til ett felt, og forsåvidt greit... Men, var ett søkk i veien der som de med de aller laveste bilene må passe seg litt for (tipper det er 3 - 5 cm dypt og 1 - 2m langt), er såpass smalt at det går ikke å kjøre rundt det. Ellers bør det ikke være noe problem...

 

Tar man det pent over så går det nok bra som du sier.. de fleste kommer seg rundt i både hamar ,gjøvik å lillehammer med bil så tviler på at en liten overgraving på toten sia er no fryktelig kriste.. klare man å bruke hue så går det meste med litt tolmodighet... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en ide at Lillehammer-kolonna starter likt med Hamar-kolonna, altså kl 0800? Bedre å surre litt nede på rasteplassen ved Mjøsbrua enn å kjøre villmann i kolonne. Kjøre villmann gjør vel flere ellers allikevel: smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare tar en kjapp oppsumering her bare for å se hvor mange vi ca blir:

 

Fra Hamar:

Raymond Andersen

Kim Rune Haugen

Glenn Erik Kolloen

Petter Ulen

Emil Lehne

Joachim Vågen

Morten Bekkelund

Simen Overmo

Bjørn Audun Oustad

Steffen Jevnaker

Kristoffer Grovan

Steffen Moylund

Hans Kjetil langgård

Tonje Brovold

Håvard Mellembakken (+ 2 biler til?)

Pål Moen Kristoffersen

Jeseper Olsen

Siv Anita Tøftum

Lars Erik Pedersen

Mats Bratberg

Odd Erik Holm

Øystein Nicolaysen

Anders Lillejordet

Erik Skaaden

Bjørnar Kristiansen ?

 

Fra Br.dal / Moelv:

Hans Uno Torgersen

Simen Grasto

Ola Andersen ?

Pål Finneid

 

Fra Lillehammer:

Klaus Juliussen

Pål Berg Fillipsveen

Amund Einstad

+++

 

Fra Gjøvik:

Dan Remi Forsberg

Rune Brambo

Mads Kristian Fossen

Vivian Aaskjær

Daniel Sommer

Jan Vidar Hegge

Anders Bratberg

Connie Molstad

Jens Kjølen ?

Fredrik Husevåg ?

 

Fra Reinsvoll:

Morten Øiamo

Lasse Berg

Hans Olav Roseth

Dag Erik Johansen

Jeanette Steen

Martin Amle

Christoffer Johnsen

+ + + + +

 

 

Grovt regnet da, hvis alle er med, så er vi ca 40 stk (+/-) : eek : det blir jaggu litt av ei rekke :P

Om jeg har satt noen på feil sted så ikke ta det så tungt, men fint om dere kan korrigere meg slik at vi evt vet hvor folk slenger seg på og ifra. : rolleyes

 

NB: de med "?" bak er folk jeg er litt usikker på.. Men bare å si fra som sagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal faren min være med? : klø :

 

Kommer isåfall ikke til å kjøre noe VW, ettersom Passaten ikke er presentabel for fem flate øre, men mulig jeg slenger meg med med Yåtan for å være sosial. Eller finne noen å sitte på med:) Kjører jeg selv joiner jeg fra Bøverbru, tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper de to siste dekka kommer i morgen :P ellers blir det traktorstuk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir nok kommende etter dere. Orker ikke å dra fra Hamar så tidlig. Spes ikke siden jeg heller ikke skal stille ut. Men vi sees der. Første gangen jeg ikke blir med på kolonna. Har jo liggi fremst de tre siste åra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til å savne deg Rolf :P

Men ja vi ses der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, jeg stiller RIMELIG alene fra sør :P Skal skape min egen kolonne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kult om du får med deg fler da, vet Fabian drev å prata på at han kunne tenkt å joinet kollona. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer som sagt ikke, da jeg må stille på Porschetreff i Oslo på samme tidspunkt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan slenge på jesper olsen, blir med fra hamar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

myyye mulig jeg slenger med fra moelv selv om jeg ikke bor i mjøsområdet lenger, men helsike langt å kjøre i en smell fra nordmøre på lørdag. har dere ca. tidspunkt dere passere moelv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer fler fra Lillehammer, bla Amund Einstad i sin unike hvite Golf Cab. Og sikkert en del fler.

 

Siv Anita Tøftum blir med fra Hamar i sin svarte up!

 

Så 50+ bør være et realistisk tall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med fra Brumunddal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert lista nå.

 

Vi bruker vel ca 20 - 25 min fra Hamar til Moelv Lars Erik.

Bare å stå på gamle bomring passeringa før tunnelen så er det bare å slenge seg på når vi passerer : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.