GOKART!!! Trening 10. og race 24. august!

Anbefalte innlegg

Ja, vi griller fra kl. 18

 

NæMM! Dama nekter pølser innen husholdninga nå, så dette blir et positieft, "kulinarisk" avbrekk for meg: smil :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meldes stadig bedre vær, dette blir knall!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig Marte også vil prøve seg litt, om det er ledige karter.. Hun er ikke helt sikker enda :-)

Vi krutter nok oppover i bobla, og er der noe over 18 (som vanlig litt sent ute :P), så får vi se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått GO! ifra legen så om det blir krise så trår jeg til pers og kan kjøre, FYAI

 

 

Forøvrig, det er 2 x mat ifra min kant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er filmene lastet opp.

 

 

 

 

 

 

 

Ikke redigert på noe måte. : haha :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil takke for en god kamp både imellom oss i Vestfold og imellom Telemark, tror både jeg og noen andre fikk inn noen gode punch ute på banen. Forøvrig fikk jeg meg også en god trøkk i foten bare så det er sagt. Ser frem til neste gang, da jeg hørte gutta ifra Telemark mente de måtte hjem og samle troppen for en real payback.

Så vil jeg takke vårt kjære lokallagsstyret (takk takk) for spons av pølser og brus MED tilbehør, gikk rett hjem hos meg ihvertfall, smakte godt. :)

 

(Jeg tror ikke på noen ryggskade Jan Ivar :P )

 

 

 

 

Og sist men ikke minst vil jeg takke Mekonomen Horten og Møller Bil Horten for alle de flotte premiene vi fikk, slik at det ble premier til alle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var artig:) synd ikke flere fra telemark stillte:/

ryggen min ble kast på lørdagskveld, men har vært på jobb og fått lea den til hele uka, samt med avslappning på kveld med film, ga det seg litt etter litt utover uka:/ glad mange fra vårt lokallag stillte:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig fikk jeg meg også en god trøkk i foten bare så det er sagt.

 

For å følge opp påstanden din så blir det bare vondere og vondere i sida her også. Nå er snart alle sittestillinger i sofaen prøvd ut og det gjør vondt, så det neste blir kanskje å stå;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmer fra grillplassen.

 

 

 

 

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen tusen takk for knallbra oppmøte, det gjør det ekstra gøy å legge litt ekstra tid i slike tiltak! :)

Kjapt referat:

Det ble mange folk på og ved banen, og faktumet at det skulle være konkurranse den helgen med mange telt og gryende aktivitet gjorde det hele komplett! De første kom rett før 18, og vi var omtrent 100% når klokka nærmet seg 19. Da hadde vi alt fått i oss litt brus&pølser, og vi klare til dyst! De tre som kom for å forsvare Telemarks ære gjorde en god jobb, og helt til det siste så det ganske likt ut.

Kort oppsummert klarte Vestfold ved Jan Ivar å hale i land sammenlagtseieren ved å klore seg fast i kart nr. 4, og den ene gangen Sven Ola fikk denne karten, dro han til med den beste runden, og ble dermed den moralske vinneren av racet!

Chris William hadde skaffet masse premier fra Mekonomen og Møller i Horten så det ble premier til alle, og bestemann fikk i tillegg en sjokolademedalje til odel og eie! :P

 

Siden også værgudene smilte, tror jeg alle hadde en fin kveld med lokallaget.

 

Takk igjen til:

logo_mekonomen.gif

Mekonomen Horten

 

og

336.gif

Møller Bil, horten.

 

IMG_2255.jpg

IMG_2231.jpg

IMG_2216.jpg

IMG_2207.jpg

IMG_2205.jpg

IMG_2203.jpg

2012_17323gruppe.jpg

2012_17313.jpg

2012_17311.jpg

IMG_2278.jpg

IMG_2268.jpg

File0003.PDF

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.