Oslo: Samkjøring Vintertreff 2006 (27.01)

Anbefalte innlegg

Myklagaard ja... må jo være best.

 

Var der jeg mente, ikke akkurat ved avkjørslen der.

:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Myklagaard ja... må jo være best.

 

Nå er vi følgende som kjører sammen fra Oslo:

- Ørjan A

- Arve E

- Bjørn B

- Andreas S

 

Glemt noen?

 

Så snakka Per kanskje om at noen fra sør ville henge seg på? Og et tidspunkt for avreise burde vi kanskje finne snart ja.

 

Sist jeg snakket med Arve E. skulle han til Danmark den helgen og ikke på vintertreffet så han kan nok strykes fra listen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi banke noe konkret her? Bare en uke til nå... Statoil Furuset på et eller annet tidspunkt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil furuset er vel et greit sted å starte det. Vi bør vel kjøre senest ved 12-13 tida synes jeg. Kommer det noen fra sørlandet som også skal oppover? Når passerer evt de Oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører dere Østerdalen da, så vi som er der kan henge oss på når dere passerer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører dere Østerdalen da, så vi som er der kan henge oss på når dere passerer?

 

Ja, det må jo være planen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut. Da kan jo en av dere bare ringe på meg når dere passerer Hanestad på turen oppover, så er jeg på Tavernaen når dere kommer jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil furuset er vel et greit sted å starte det. Vi bør vel kjøre senest ved 12-13 tida synes jeg. Kommer det noen fra sørlandet som også skal oppover? Når passerer evt de Oslo?

 

Hva med å "spikre" avreise fra Statoil Furuset fredag kl. 12.00?

Noen som er uenige i det eller går det greit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir dessverre ikke med i år.. men kommer sterkt tilbake til neste med ringer og quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gidder da ikke kjøre oppover alene så jeg får vel henge meg på jeg også da: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å "spikre" avreise fra Statoil Furuset fredag kl. 12.00?

Noen som er uenige i det eller går det greit?

 

Tror det skal gå, men brodern skal bli med også og han tar toget inn til Oslo på fredag. Må sjekke når han kommer innover først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sier vi Statoil Furuseth klokken 12:00 ja. Poster informasjonen på de sørlige lokallagsforumene også hvis de ønsker å henge på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toget til brodern skal være på Oslo S 11:45. Vi er der til 12 hvis NSB er noenlunde i rute.

Husk PMR radioer på kanal 7!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toget til brodern skal være på Oslo S 11:45. Vi er der til 12 hvis NSB er noenlunde i rute.

Husk PMR radioer på kanal 7!

Noen som har en ekstra radio eller? Har 4 Walkier selv men vet ikke om mine går overens med deres og siden jeg kjører alene hadde det vært fint med litt selskap av lyder fra andre biler så jeg ikke kjeder meg ihjel på vei opp: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en ekstra radio eller? Har 4 Walkier selv men vet ikke om mine går overens med deres og siden jeg kjører alene hadde det vært fint med litt selskap av lyder fra andre biler så jeg ikke kjeder meg ihjel på vei opp: rolleyes

 

 

jeg har evt visst ingen andre har som du kan få låne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.