Anbefalte innlegg

Da har jeg gleden av å kunne fortelle at det også i år vil bli arrangert Nordvest-treff! : rock :

Det er Molde lokallag som har stått for dette treffet tidligere om årene, men i år er det altså Nordmøre lokallag som skal arrangere. Og treffet "flyttes" derfor til Kristiansund.

 

Jeg har sjekket, dobbeltsjekket og atter en gang sjekket om hvilke datoer som er ledig, og har kommet til den konklusjonen at helgen 16-18 juni skal være ledig. Hvis noen vet om noen andre relevante arrangementer som det kolliderer med på denne datoen, så vær så snill å gi tilbakemelding til meg snarest!

 

Som sagt, Nordmøre lokallag arrangerer VACN Nordvest 2006 i Kristiansund 16-18 juni. Vi vil i hovedsak kjøre på noenlunde samme opplegget som er gjort tidligere om årene, med f.eks. cruising på fredag, utstilling på lørdag og hjemreise/avslutning på søndag. Vi prøver å legge opp til sosialt samvær både fredag og lørdag kveld :) Får se om vi ikke får inn en av Nordmøres "spesialiteter" på menyen ;)

 

Det jobbes også med muligheter for et litt nytt konsept angående arrangeringen av utstillingen og sosialt samvær på lørdagen, hvor vi blant annet ikke vil være fullt så væravhengige ;)

Det jobbes også med å få til ett opplegg rundt overnatting etc slik som det er gjort tidligere år.

 

Komplett program og priser etc vil jeg komme tilbake til så snart som råd.

 

Lokallaget skal ha nytt møte førstkommende søndag, hvor vi håper på å få klarlagt ennå mer enn hva status er pr idag.

 

Vi håper på stor deltakelse/oppmøte fra dere, og håper at vi kan videreføre den flotte tradisjonen som Molde lokallag har bygd opp rundt dette treffet ved tidligere år. Om ikke kanskje løfte det enda ett hakk lenger opp. Vi skal i allefall gjøre vårt ytterste for et vellykket Nordvest-treff også i år! :)

 

Så jeg håper at vi sees i Kristiansund i juni! : vinke :

 

 

Ved eventuelle spørsmål/generelle henvendelser kan dere kontakte f.eks. meg:

Tlf: 95 73 20 11

E-post: e_leikanger(at)yahoo.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woooohooo!! Count me in!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: :tilber: :tilber:

 

Kjempebra gutter:)

Dere må bare si ifra om det er noe jeg kan gjøre, bor i trheim for tiden, så det er litt vannskelig å komme på lokallags-møter å slik men kan ta fri uka i forveien tenker jeg så jeg kanskje kan gjøre litt nytte for meg i klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert et kjempedumt spørsmål, men jeg er ikke kjent nord for sinsen. hehe

Betyr dette at det ikke blir cruising opp trollstigen og sånt? Eller ligger det ikke så langt frahverandre så det fortsatt er samme cruising rute?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert et kjempedumt spørsmål, men jeg er ikke kjent nord for sinsen. hehe

Betyr dette at det ikke blir cruising opp trollstigen og sånt? Eller ligger det ikke så langt frahverandre så det fortsatt er samme cruising rute?: klø :

 

Kristiansund ligger cirka 45-55min kjøring nord for Molde. Så Trollstigen som cruisingrute hadde ikke vært umulig. Men dette vil vel ikke bli ruten i år. Vi satser på en annen rute, tilnærmet lik en som har vært et tidligere år...var det i 2002? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristiansund ligger cirka 45-55min kjøring nord for Molde. Så Trollstigen som cruisingrute hadde ikke vært umulig. Men dette vil vel ikke bli ruten i år. Vi satser på en annen rute, tilnærmet lik en som har vært et tidligere år...var det i 2002? ;)

 

Noen som har bilder fra den ruta eller fra treffet når ruta gikk der før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder og litt info:

 

En av Norges store turistattraksjoner er kåret til landets mest markante byggverk de siste hundre årene – Atlanterhavsveien.

 

Atlanterhavsveien var klar vinner og stakk av med nesten en tredjedel av de over 40 000 stemmene som ble sendt inn til “Århundrets byggverk”, melder det oppdragsbaserte nyhetsbyrået Newswire.

 

Fakta om Atlanterhavsveien

- Veiforbindelse i havgapet mellom kommunene Averøy og Eide på Nordmøre i Møre og Romsdal. Det er enklest å komme dit via Molde eller Kristiansund.

- Påbegynt i 1983, åpnet 7. juli 1989. Veiarbeiderne opplevde til sammen tolv orkaner under byggingen.

- 8,2 kilometer lang, delvis bompengefinansiert.

- Har åtte broer i naturskjønne omgivelser.

 

Atlanterhavsveien_s_210308c.jpg

Foto hentet fra tv2.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bompenger nå lengere da.

 

Og bildet er ett "typisk" atlanterhavs bilde =) Tøft med en vag på bildet der.

 

Mange bra muligheter for knall filming og foto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett par bilder til...

atlanterhavsveien.jpg

Foto: Trond Reitan (chello.no)

 

res_100_1671.jpg

Foto: fubarweb.net

 

 

Dette vil bli "hovedattraksjonen" i cruisingruten slik som planene er nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får hjemlengsel jeg nå: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut...Dette blir hvertfall jeg med på..

Og jeg som får igjen lappen den 11.juni...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er meeeeeeeeeeeeeeed! Om jeg så må kjøre alene fra Trønderland! :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neeeeeei.. sørn i e på ferie : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å flytte ferien da frode . Dette blir bra gleder meg al: rock : : rock : : rock : : rock : lerede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg virkelig kjøre alene nedover? : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg virkelig kjøre alene nedover? : gråter :

 

Tror nok ikke det. Blir nok en gjeng fra Frøya som skal nedover hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e me om biln min da e ferdi! og om e har fått kjørt opp igjen:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har gleden av å kunne ønske Dere velkommen til VACN Nordvest 2006 (16-18 juni) i Nordmøres storstue! ;)

 

logo.jpg?skin=

 

Braatthallen er en moderne storhall med en meget fleksibel planløsning. Den er utstyrt for å gi tilbud til mange formål.

Braatthallen har sentral beliggenhet og stort parkeringsareal. Høy servicegrad for bespisning, i kombinasjon med hallens store areal og fleksible planløsning, gir næringslivet nye muligheter. Den er stedet for utstillinger, messer, store presentasjoner, kongresser og store begivenheter.

Midt i byen, midt i Norge og midt i blinken for de som vil satse på å velge det rette sted for et effektivt og vellykket arrangement.

 

plan1.gif

 

plan2.gif

 

For mer informasjon om Braatthallen, ta en titt på deres hjemmeside: Braatthallen

 

 

 

Program for VACN Nordvest 2006

 

Fredag 16. juni:

- Cruising starter ved Atlanten Camping kl. 11.00. Turen går via Frei og videre gjennom fastlandsforbindelsen Krifast. Herfra settes kursen mot Bud og videre til Atlanterhavsveien, kåret til århundrets byggverk! Det vil bli lagt inn stopp underveis, og man regner med å være tilbake i Kristiansund utpå fredags ettermiddag.

- På fredags kveld vil det bli konsert med Nazareth i Braatthallen.

 

Lørdag 17. juni:

- Kl. 08.00 åpnes portene til Braatthallen for innkjøring av biler etc.

- Utstilling åpnes for publikum kl. 10.00.

- Premieutdeling kl. 16.00.

- Utstilling avsluttes kl. 17.00, og utkjøring av hall etc. starter.

- Det er planlagt sosialt samvær og middag i Braatthallen lørdags kveld fra kl. 19.30 og utover. For de som overnatter ved Atlanten Camping vil det bli satt opp buss med avgang fra campingplassen kl. 19.00.

- På menyen står en av Kristiansunds spesialiteter, bacalao.

- Sosialt samvær utover kvelden.

 

Søndag 18. juni:

- Dette er vel dagen hvor det er på tide å begynne å tenke på hjemreisen igjen.

 

 

 

Muligheter for overnatting

 

Det vil bli samarbeidet med Atlanten Camping om overnatting for de som eventuelt måtte komme langveisfra. Det er her snakk om overnatting i hytter. Hver hytte har 4 sengeplasser. Gjør oppmerksom på at hver enkelt må selv stå ansvarlig for laken/sengetrekk!

NB!!! Booking av overnatting skjer via oss i Nordmøre lokallag, da vi formidler videre kontakt med Atlanten Camping!

 

hoved.jpg

 

kartet.gif

 

For mer informasjon om Atlanten Camping, ta en titt på deres hjemmeside: Atlanten Camping

 

 

 

Priser for VACN Nordvest 2006

 

- Komplett pakke for bil m/sjåfør: kr. 1’400,- (inkluderer alt... som for eksempel cruising, overnatting fra fredag til søndag, mat fredags kveld, utstilling lørdag, middag og billett til konsert på lørdag).

- Komplett pakke for følge/passasjer: kr. 1'200,- (for de som skal være med som følge/passasjer i "annen" bil, men allikevel behøver/ønsker overnatting etc).

- Cruising: 150,- (dekker Krifast og ferge, gjelder for bil med sjåfør og passasjer).

- Utstilling: 200,- (gjelder for utstilling i Braatthallen på lørdag).

- Middag: 150,- (gjelder middag/servering i Braatthallen lørdags kveld).

- Konsert: 300,- for medlemmer av VACN.

 

For bestilling/påmelding, vennligst kontakt Vidar Ildhusøy:

Tlf: 98 25 26 43 (dagtid)

Tlf: 98 25 26 43 / 47 33 62 49 (kveldstid)

E-post: vidarild@c2i.net

NB!!! Påmeldingsfrist er satt til torsdag 25. mai!

 

Det vil bli ordnet en "barnekrok" innendørs, slik at også de "små" skal bli fornøyde! :)

Det jobbes også med å få til noen aktiviteter på plassen utenfor. Dere skal ikke ha det kjedelig denne helgen! : rock :

Kan forøvrig nevne at plassen utenfor inneholder over 350 parkeringsplasser, så det er god plass til besøkende også.

Da håper jeg at alle ønsker å komme på treff til oss i Nordmøre lokallag. Vi skal gjøre vårt ytterste for at Dere skal bli fornøyde og kose Dere denne helgen, 16-18 juni, i Kristiansund.

 

VELKOMMEN TIL VACN NORDVEST 2006!!!

 

 

 

For eventuelle spørsmål/generelle henvendelser, kan Dere kontakte meg:

Tlf: 95 73 20 11

E-post: e_leikanger@yahoo.no

 

...eller Helge Fredriksen:

Tlf: 93 64 07 61

E-post: hfredriksen@hotmail.com

 

 

 

Med vennlig hilsen

Eskild Leikanger

Sekretær, VACN Nordmøre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger også ut noen bilder fra den årlige "Caravan, Båt og Fritidsmessen" som arrangeres av Norsk Caravan Club, Kristiansund og Omegn, i samarbeid med Braatthallen:

 

IM001247.jpg

 

IM001250.jpg

 

IM001261.jpg

 

IM001291.jpg

 

IM001292.jpg

Alle foto: NCC

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier bare :

 

Velkommen skal dere være. Dette blir ett fantastisk treff!!!

 

Dette blir faktisk helt KONGE!

 

 

Hallen er faktisk mye større enn hva de siste bildene her viser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- På menyen står en av Kristiansunds spesialiteter ;)

Å nei, blandaball: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei, blandaball: bh :

 

 

Nei, ikke blandaball =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke blandaball =)

Puhhh...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei, blandaball: bh :

Nei, mere spennende enn som så :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg virkelig kjøre alene nedover? : gråter :

 

Har tenkt å prøve å dra nedover, men er ikke 100% sikker enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.