Østfold: 1.mai - felles kjøring

Anbefalte innlegg

Se denne tråden for info også... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50583

 

Satser vi på felles kjøring oppover? Vi kan jo f.eks kjøre samlet fra Mosseporten, møtes på Statoil (?) der og kjøre sammen. Det blir nok til at jeg sitter på brodern oppover istedenfor å kjøre selv, så om det bare er oss som det ser ut til å være utfra overnattinga, så blir vi tre biler..

 

Hvis vi skal satse på å møte de andre kl.14, bør vi nok satse på å dra senest 13.00 fra Moss. Skal vi si det sånn?

 

Avreise Mosseporten 12.45 ( blir alltids litt forsinkelser underveis... kremt:o )

 

 

NB! Husk Walkietalkie de som har.. Jeg har en og brodern har en, så går an å låne av en av oss siden vi kjører sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se denne tråden for info også... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50583

 

Satser vi på felles kjøring oppover? Vi kan jo f.eks kjøre samlet fra Mosseporten, møtes på Statoil (?) der og kjøre sammen. Det blir nok til at jeg sitter på brodern oppover istedenfor å kjøre selv, så om det bare er oss som det ser ut til å være utfra overnattinga, så blir vi tre biler..

 

Hvis vi skal satse på å møte de andre kl.14, bør vi nok satse på å dra senest 13.00 fra Moss. Skal vi si det sånn?

 

Avreise Mosseporten 12.45 ( blir alltids litt forsinkelser underveis... kremt:o )

 

 

NB! Husk Walkietalkie de som har.. Jeg har en og brodern har en, så går an å låne av en av oss siden vi kjører sammen.

 

Slenger meg på når dere paserer Ås,men hadde du giddi og ringt meg når dere paserer vestby? så slipper jeg og stå og loke på motorveien hvis dere blir litt forsinket. tlf 97488221

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på når dere paserer Ås,men hadde du giddi og ringt meg når dere paserer vestby? så slipper jeg og stå og loke på motorveien hvis dere blir litt forsinket. tlf 97488221

 

Vi kan jo sikkert svinge oppom Shell, hvis det er der du tenker på? Slår på tråden til deg uansett jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er Shellen på Korsegården jeg mener ja. er der kl 13.00 , så da kan du jo velge selv om du kommer inn på stasjonen eller om jeg bare skal kaste meg ut når dere paserer der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da svinger vi innom Shell`n vi.. Du har byttet bil siden treffet ifjor ser jeg? S3 i avateren din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert....

Er nok ingen S3 men en A3 1,6 kjøpte den til samboern min for 1 1/2år siden har S6en ennå også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.