Anbefalte innlegg

Påmeldingen er i gang på http://www.sommertreff.no

Betalingsinfo oppdateres så snart vi får i orden vår nye betalingstjeneste som lar deg betale direkte med kredittkort. Det vil fortsatt være mulig å betale til samme konto som til vårtreffet men håper de fleste bruker det nye nr som er 6428.05.15769, men kortløsningen blir et ekstra tilbud som er litt enklere og gir en raskere oppdatering.

 

Det blir satt tak på 250 biler på banekjøring. De 250 første betalende er sikret plass

 

Utstilling og publikum er ubegrenset

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det tidligere i sommer, og har allerede booket hotell osv til neste.. Var bare helt råååååå bane.. Skal på neste også..

 

Endre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller opp som vanlig jeg....... Får håpe det går bedre den her gangen: smil :

 

Stian.

"Proud member of; Kjervelia brems og bulk".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok tur på meg også : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er planen det! :)

ACR-banen er meget bra ja, men akk så glad i dekk;)

Vi gleder oss!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har litt info om ting rundt treffet? Er d samme opplegget med partycamp som gatebil? Hvor lønner det seg å overnatte?

 

Har jeg forstått det riktig at hvis man forhåndsbetaler for utstilling så er man sikret plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst du leser faqen så står det følgende der.

 

Hvordan er det med overnatting når man er med på Sommertreff?

 

- Om man ikke ønsker å benytte seg av hoteller og campingplasser i nærheten er det mulig å overnatte i telt inne på ACR når man betale inngangsbillett. Om du ønsker å ta med campingvogn inn på området koster dette det samme som en bil på utstilling som er 250.- Det er tilgang til toaletter og dusj inne på orådet samt servering på dag/kveldstid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lå der sist me campingvogn på bana, va litt bråk utpå lørdag, men det må man jo regne med.

var blitt lovet strøm, men endte med at jeg måtte legge ut strøm selv,

men alt i alt, så var det en billig måte å tilbringe helga, slapp jo og å engste seg for promillekontroll på søndag.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser oppover i morgen.. Snakkes laaaangt Nor...

 

Endre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til ES-tuning for alle hjelp og ikke mist service`n...

 

Det er bare å dra til de gutta.. De kan jobben sin...

 

MVH Endre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.