Finnmark: Sommertreff 2006, da med noe mere...

Anbefalte innlegg

Fikk denne mailen fra Bjørn Wilhelmsen, så kan dere komme med synspunkter. Jeg synes vi skal stille mannsterke opp på dette!

 

Dette med god drahjelp av Troms lokallag...??

 

Mail:

 

Hei.

Vi planlegger å holde biltreff i Alta i løpet av sommeren 2007 i samarbeid med bladet max power og

bilstereo organisasjonen EMMA.Vi skal også arrangere treff i Tromsø.

Det var desverre ikke noe treff i Alta i 2006 noe som ikke er holdbart og vi skal komme sterkere tilbake.Men vi var i Tromsø og Vadsø og erfaringene derfra var meget bra.(hadde å med babes)Disse erfaringene tar vi med oss for å lage et helvetes show i Alta neste år.

Vi trenger å folk å samarbeide med,noen som har brennende interesse for biler og har gode ideer og er villig til å gjøre noe for å få opp interessen for biler,stereo,styling og alt som er gøy rundt dette

 

Med vennlig hilsen

 

Bjørn Wilhelmsen

altabilstereo@hotmail.com

41426669 tlf`/sms

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres jo utrulig bra ut d dær... :) blir nok et skikkeli bra arangement for

de "bil gale" : rock : Me babe's å greier.. ;) blir jo nesten som orntli.. : smil :

Vist det blir så bra som det høres ut som, så burde alle som kan, stille opp på det her... Har inntrykk av at det finnes utruli mange Bil intresserte rundt i fylket, i tillegg til de 10-20 som va på treff i sommer... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HUff. det der var så tragisk i tromsø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var med på dette i Bodø og det var skikkelig bra. Det er veldig opp til dem som er med å arrangerer lokalt.

Var endel stands med hovedtrykk på stereo pluss oss. Mye skikkelige demo biler fra stereo bransjen og masse biler på utstiling. Ble dounuts og burning på slutten av dagen og alle hadde hatt det kult.

 

Om man starter i dag og får med seg det lokale næringslivet +++ på dette og legger opp en plan og ramme rundt det så skal det ikke være noe problem til å få det til å bli årets motor happening i Alta og Finnmark

 

BB-Racing stiller opp iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk denne mailen fra Bjørn Wilhelmsen, så kan dere komme med synspunkter. Jeg synes vi skal stille mannsterke opp på dette!

 

Dette med god drahjelp av Troms lokallag...??

 

Mail:

 

Hei.

Vi planlegger å holde biltreff i Alta i løpet av sommeren 2007 i samarbeid med bladet max power og

bilstereo organisasjonen EMMA.Vi skal også arrangere treff i Tromsø.

Det var desverre ikke noe treff i Alta i 2006 noe som ikke er holdbart og vi skal komme sterkere tilbake.Men vi var i Tromsø og Vadsø og erfaringene derfra var meget bra.(hadde å med babes)Disse erfaringene tar vi med oss for å lage et helvetes show i Alta neste år.

Vi trenger å folk å samarbeide med,noen som har brennende interesse for biler og har gode ideer og er villig til å gjøre noe for å få opp interessen for biler,stereo,styling og alt som er gøy rundt dette

 

Med vennlig hilsen

 

Bjørn Wilhelmsen

altabilstereo@hotmail.com

41426669 tlf`/sms

 

: vinke :

Hei Ken-Arne! Takk for sist!:)

 

Må nevne det at Max power var i Tromsø nå i sommer, og det var som Roar sier heller labert... og de her "babes" som det snakkes om, bestod når Max power var i Tromsø, av 1stk våryr, muggen tøs, that`s it!

MEN da hadde ikke vi gjort noe i forkant for å forsøke gjøre noe ut av det heller, Bilstereospesialisten hadde vel en eller annen form for samarbeid.

Alt i alt virket hele greia veldig uproft (min mening), en stor orgie av Volvo 240 og riskokere.. :fy:

 

Var ikke ment for å legge en demper på greia, men bare for å si hvordan jeg opplevde dette i Tromsø.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg noe om planleggingen eller de som sto bak treffet i Tromsø.

 

Men jeg synes ikke det var så labert som Roar og Jørgen skal ha det til, da ser jeg selvfølglig bort fra "babes" som var der! (Dat var labert)

 

Men jeg ser jo mange forbedringspunkter, så visst vi i Troms/Finnmark lokallag får lov til å arrangere dette til neste år, så kan det bli meget bra!

 

Men da burde vi melde vår interesse rimelig kjapt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel litt feil å sammenligne treff, det er greit at det var dårlig for noen og bra for andre, vi er alle av forskjellige oppfatninger.

 

Babes, jaja, blir vel litt for blod harry for meg men...

 

Hele treffet må jo planlegges nøye, vi må ta opp det vi mener skal være med, på et eventuellt møte med disse folkene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel litt feil å sammenligne treff, det er greit at det var dårlig for noen og bra for andre, vi er alle av forskjellige oppfatninger.

 

Babes, jaja, blir vel litt for blod harry for meg men...

 

Hele treffet må jo planlegges nøye, vi må ta opp det vi mener skal være med, på et eventuellt møte med disse folkene...

 

Ikke kom å påstå at ikke du tar på dæ solbrillan som alle andre når d e bra babes t stede: smil :

 

Trur nok at d kunne vært gøy å få t nå skikkeli...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke påstå nåt, men Stor Harryfaktor e d....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke påstå nåt, men Stor Harryfaktor e d....

 

Sant nok,men d e mye som e harry, mn likedvæll behageli;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det snakk om å arrangere både teffet i Tromsø og i Bodø eller bare Bodø??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det snakk om å arrangere både teffet i Tromsø og i Bodø eller bare Bodø??

 

Heisann Jørgen!

 

Hva mener du?

 

Denne tråden viser til treffet som skal arrangeres i Alta.

 

Kan være at det skal arrangeres i Tromsø og Bodø også, er ikke helt sikker.

 

Hvis det var det du lurte på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.