VACN Telemark arranger vintertreff på Høydalsmo

Anbefalte innlegg

AVLYST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Vintertreff med isbanekjøring på Oftevatn i Høydalsmo lørdag 10. mars kl. 10-16.00, for medlemmer av VACN. Prisen blir 250,- pr bil som skal kjøre på isen.

 

Høydalsmo ligger ca to timer fra Skien, 3 timer fra Oslo, og ikke for langt fra Bergen/Stavanger/Kristiansand/Arendal..........! =) Vannet ligger helt inntil E134 og en tar av ved Shellstasjonen der.

 

Hvis noen vil overnatte, finnes det muligheter i Dalen og Morgedal.

 

Har som intensjon att flest mulig skal få prøve hvor morro det er å kjøre på banene, så vi kommer til å kjøre noen heat som bare er for de som vil ta det litt rolig eller er veldig redd for bilen sin. Det er også lov med ispigg!! [/email].

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt og høre Heine. Jeg melder meg på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet ca distanse fra Kr.sand ? hadde vært utrolig morro!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet ca distanse fra Kr.sand ? hadde vært utrolig morro!:)

CA 206.8 km 2 t 47 min.

 

Er vell ingenting for deg det vell;) Ta med kristiansand folk og kom oppover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ordne videoteamet på plass der slik at vi får dekt dette til 2007-DVDen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert att det blir filming da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg stille i audien eller kan jeg komme i rally bilen (corsa gsi)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg stille i audien eller kan jeg komme i rally bilen (corsa gsi)?

 

Er i utgangspunktet for VW og Audi. Følg med i tråden her, så skal vi legge det ut her hvis det blir noe endring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i utgangspunktet for VW og Audi. Følg med i tråden her, så skal vi legge det ut her hvis det blir noe endring.

 

Det er lov og prøve seg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det kjøring søndagen og eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til og kjøre, men tar nok en tur oppover :)

Sitter gjerne på en runde da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er berre eindags treff på lørdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser att det er mange som vil "se men ikke kjøre". Tror det er mange som hadde hatt godt av, og kanskje lyst på en tur på isen å prøvd bilen sin. Jeg vil derfor foreslå at vi samler de som har litt nyere bil, eller av en annen grunn er redd for bilen sin, kan få seg noen roligere runder rundt på banen uten råtasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser att det er mange som vil "se men ikke kjøre". Tror det er mange som hadde hatt godt av, og kanskje lyst på en tur på isen å prøvd bilen sin. Jeg vil derfor foreslå at vi samler de som har litt nyere bil, eller av en annen grunn er redd for bilen sin, kan få seg noen roligere runder rundt på banen uten råtasser.

 

MEGET godt forslag Heine! Erfaringsmessig er det også endel "bedre halvdeler" som også kunne tenke seg å prøve slik kjøring, men ikke tør prøve når råtassene kjører. Kanskje er det lettere å få med både far OG mor på treff denne gangen!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda hadde jo vært morro å prøve men er ikke noen racer på bane hehe

 

Høydalsmo er vel ca 4 timer det på vinterføre fra Haugesund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende eg blir med på dette.... Må få testa Touranen på glattå litt, sjøl om det kanskje blir litt kjedelig.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å kjøra på bane er aldri kjedelig!!! Her koser enn seg glugg i hel uansett dekk og kjøretøy.

 

Vil også oppfordre alle som har kjøpt seg bil med ESP å ta en tur på banen. Det er stooor fordel å få prøvd hvordan det virker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende eg blir med på dette.... Må få testa Touranen på glattå litt, sjøl om det kanskje blir litt kjedelig.....

 

Kjører Touran selv og syns dette kunne vært gøy:)

Touran er artig å venstrebremse med, slå av ESP`n og slipp deg løs sier jeg bare, tenker det blir morro!! Får se om ikke jeg hiver meg i bilen og tar en tur...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vedtatt att det blir lov med rallypigg. Vi har også satt ned prisen til 300,- for medlemmer, og 350,- for ikke medlemmer med VW/Audi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir ny bil hentet til Tirsdag og jeg er klar for og se hva den er god for på isbane:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tør jeg kjøre her da Heine?? Kommer uansett jeg..

 

Snakker vi felleskjøring fra Skien? (For dere fra kr.sand også)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For kristiansand folket er den raskeste veien rett over fjellet mot årill og treungen. den veien tar 2timer og 50min. Om de kjører via Skien så tar det 3timer og 51min.

Men skal ikke nekte dere og komme til Skien og kjøre ilag. Men forstår dere godt om dere tar over fjellet.

 

Felleskjøring blire vell. Beste er vell at Heine setter et klokkeslett. Siden det er han som styrer med detta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.