Anbefalte innlegg

Corradoclubnorwegen skal ha et treff/sammenkomst på tyrigrava den 15.april kl 1200,legger derfor ut en liten melding her i håp om at så mange som mulig av klubbens corrado eiere vil ta seg en tur,det er ikke lagt opp til noe utstilling/premiering på dette treffet,da dette er første sammenkomst i år,men ser vi at oppmøtet er friskt er jo dette en mulighet for ved senere treff..

 

Håper på å se mange flotte corradoer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg og : smil : Med nye bremser og EU godkjent Corrado: rock :

 

(veldig viktig å pumpe stempelet ut igjen etter bytte av klosser : faint : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få kommet meg nedover jeg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra,gleder meg til å se mange flotte corradoer på ett sted!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med cato!

Jeg er med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian: He he regnet nesten med det ja: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd det var så langt vekke =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel litt langt for deg ja,men vi kan jo prøve å få til et treff som er sånn ca midt i mellom en gang senere i år,ellers så må vi jo også få til å stille samtlige corradoer sammen på hovedtreffene til vacn,hadde også vært kult!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel litt langt for deg ja,men vi kan jo prøve å få til et treff som er sånn ca midt i mellom en gang senere i år,ellers så må vi jo også få til å stille samtlige corradoer sammen på hovedtreffene til vacn,hadde også vært kult!: smil :

 

Hadde vært morro å fått samla oss slik at det blir mest mulig "sentralt" får de fleste. Blir dessverre litt for langt for min del også. Men vurdere hovedtreffet, om jeg får lakkert bilen min før det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært skikkelig bra,er det noen som er litt kjent og har et forslag om hvor det kunne vært?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg stiller opp...Med prøve-skilter og 90 hk ;)...hvor er Tyrigrava da? Sandvika?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rekker ikke og bli ferdig med motoren så jeg får ikke kommet: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at jeg stiller opp...Med prøve-skilter og 90 hk ;)...hvor er Tyrigrava da? Sandvika?

 

Det er på gamle mosseveien like ved tusenfryd.

Det er der alle motorsyklistene samles om sommern.

Husker ikke helt hvor det ligger vis du kommer fra oslo. men vis du kjører inn ved tusenfryd så er det ikke langt inn der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må heller se om vi ikke får parkert alle corradoene i lag på hovedtreffet ja ;p vært litt kult

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at alle skal finne fram,så kommer jeg til å stå på tusenfryd kl 1145 ca.også kan de som er usikre på hvor det er komme dit da..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christer: Vi kunne jo prøvd å få samla oss litt før vi kjører inn til hovedtreffet og kjørt sammen inn dit,tror det hadde vært skikkelig kult!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja et tog av Corradoer som inntar plassen ;D ikke værst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:evil: Fy flate!det må vi få til.....: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg kommer allikavel :)

 

Skal kanskje til Oslo å hente noen felger. Må bare se hvor mye som er igjen av lønninga etter alt er betalt, er litt på etterskudd med pengene for tida...: rolleyes

 

Men er et lite håp :D

 

Edit:

 

Kim André: Kjører du innover på Lørdag? Eventuelt når? Kanskje vi kan slå følge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim André: Kjører du innover på Lørdag? Eventuelt når? Kanskje vi kan slå følge :)

 

Om det var meg du spurte? Tror jeg drar på søndagen kl 10.ca

ser du er fra Arendal... kjenner kanskje igjen corradoen min du da... Kjøpte den der i høst en gang... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at dette kan bli et bra lite treff dette her!det lover bra for framtidige treff!!: smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff... får desverre ikke møtt opp allikevel.... Lager i strammehjul eller vann-pumpe som har ryki...mekka til kl 03 i natt for prøve å få fikset det,men... Håper det blir mange som møter idag da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var synd du ikke fikk kommet i dag,ble ikke så mange biler som håpet,men ble et bra treff allikevel: smil :

Her er noen bilder:

007.jpg

013.jpg

017.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FLER BILDER :D

 

Hadde ikke penger nok til felgene jeg skulle kjøpe i Oslo, så jeg kom heller ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er flere bilder:

006.jpg

012.jpg

009.jpg

008.jpg

009.jpg

011.jpg

015.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.