Bilder/Video fra Sommertreff Vår 07

Anbefalte innlegg

Det var del 1 av 3;)

 

Har masse bilder liggende på laptopen ennå, slenger disse ut senere:)

Så har jeg noen videosnutter, deriblant hele 201m osv..

Og så har BT endel inboard video fra da jeg spredde frykt rundt banen i Golfen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jommen, der har du fått med bilder av min bil og...

Hyggelig å stå utstilt og få hilset på folk med samme intereser...:)

En apsolutt høydare under treffet SHS sin 740hk S2...

Bilde 013.jpg

ACR 121.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En apsolutt høydare under treffet SHS sin 740hk S2...

 

Så Stig har fått bilen fikset nå? sist jeg så over den, sto den helt stille... Hele prosjektet sto stille ifølge han selv. Han satset mer på driftebilen sin, en Maserati 3200 GT... Genialt at han har fått fikset denne. Har snakket med han om at den skal komme på et eventuelt vintertreff Troms Lokallag skal holde!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda denne var i godt driv på Søndag, ladet ca. 2bar da og har vel litt mer å gå på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende;) Han snakket om at den skulle ha noe rundt omkring 700-800 hester, pluss lystgass, så da har han vel nådd målet sitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremset 740hk@ 2,3bar, 835NM..+ gass...Hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket en del med eieren av denne bilen. Vet han er medlem i klubben, men husker ikke navnet(skyldes muligens litt alkoholinntak under praten:p) Noen som vet?

 

HPIM0601.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HPIM0576.jpg

 

Synes Urquattron til ES-tuning var en absolutt høydare å se på banen! Fyyyy så den gikk! :) Vi hadde camp ved enden av langstrekka og fikk se den komme i et saalig driv gjennom den slakke venstresvingen der titt og ofte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket en del med eieren av denne bilen. Vet han er medlem i klubben, men husker ikke navnet(skyldes muligens litt alkoholinntak under praten:p) Noen som vet?

 

Kenneth Karlsen heter han:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Urquattron til ES-tuning var en absolutt høydare å se på banen! Fyyyy så den gikk! :) Vi hadde camp ved enden av langstrekka og fikk se den komme i et saalig driv gjennom den slakke venstresvingen der titt og ofte.

 

Ja og på dette bilde beundrer han vel uhyret som kjørte i fra han under extremheatet....:) Fikk en uåffesiell måling på 1.39.7 , selv om speakern babblet i 1.36... Kjørte i snitt 1.43, så det ser ut som all skruingen vårs og bilen fungere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen med video her da ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut en link av video der jeg kjørte mot en blå Audi S2(Den blå coupen som er bilde av ovenfor), medpassasjeren filmet med mobilkamera, så er ikke beste kvaliteten men morro i allefall: gb :

 

http://www.youtube.com/watch?v=qPRyaQLwb0c

14/06/07--->(Denne linken er nå slettet, legger ut film på nytt i håp om at den ikke er speilvendt og opp/ned denne gangen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at det ikke går ann å laste filmen direkte inn på forumet..

Skal legge ut litt film i natt, så får dere se da :)

 

Ennå ikke godkjent.. virker sikkert i løpet av natten

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke den kvite UR`n med ES reklame en kundebil da? : klø :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke den kvite UR`n med ES reklame en kundebil da? : klø :

 

Mvh

 

Det er bilen til Ole Christian Gulliksen, han er en del av ES-tuning så vidt jeg forstår. Han driver og importerer S2èr fra Sveits, i fjor importerte han 15 stk. Han henter dem selv på bestilling og er VELDIG seriøs og har gode skussmål her på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har bilder eller film av brosjan (Arne H. Mathisen) sin S2 da?? Rød en med mørke hovedlykter som kjørte seriøst breidt utpå banen:)hehe ,me ES merker på framdørene. Kjørte bare fredag da, pga. et motorras.. en ventil som knakk å knuste et stempel, toppen å blokka..kjipe greier men han har allerede begynt å bygg ny motor:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.