Troms: Forslag til fordeling av treff.

Anbefalte innlegg

Som mange av dere sikkert har fått med seg så arrangerte vi Sommertreff Nord i 05, 06, så nå er egentlig mitt forslag at vi fordeler dette mellom oss.

 

At vi eventuellt har det i Tromsø i år, så her til neste år.

 

Jeg vet at dette skulle vært tatt opp tidligere, men liten tid fra min side har satt en liten stopper for det meste...

 

Er dere uenige eller enige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen da, bare Alta tur annet hvert år?;) var jo kanon i fjor..

Men kanskje en god idé.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker bare at vi kan gjøre som Nordvest treffet:)

 

Sant nok, var knall i fjor:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forsåvidt et godt forslag Ken Arne!..dog litt seint, men det går seg vel til! ;)

Er enig i at Sommertreffet bør fordeles slik at det ikke blir bare et lokallag som tar ansvar for dette hvert år. Vi i styret får diskutere dette nå så snart som mulig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir Troms Region å ha treff i år? Og evnt når?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har diskutert ei stund å ha ett lite høytidelig treff i Lofoten i helga 10-12 august. Bare sånn for å møtes oss i nord. Da tenker jeg på invitere Finnmark, Troms, Vesterålen og det som sørover sku ønske æ være med. I hovedsak bare ett treff for å bli kjent og ikke så veldig mye opplegg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har diskutert ei stund å ha ett lite høytidelig treff i Lofoten i helga 10-12 august. Bare sånn for å møtes oss i nord. Da tenker jeg på invitere Finnmark, Troms, Vesterålen og det som sørover sku ønske æ være med. I hovedsak bare ett treff for å bli kjent og ikke så veldig mye opplegg..

 

Oki...

 

Er det ikke greit å ta det i Troms? Så invitere, da er det rimerlig like langt for alle??

 

Hvis det regnes med at vi kommer til og kjøre ca 60-70 mil en vei, tja... Det tror jeg ikke skjer:):rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en veldig bra ide å ta det annet hvert år. Vi burde vel få til et supert treff her i Tromsø iår!

 

Ingen problem å ha treffet en lørdag og da også i samarbeid med Møller (fikser jeg) å leie driv slik vi gjor under vintertreffet.

 

Styret i Finnmark og Troms kan jo prate ilag å finne ut en dato????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eni med Jørgen der. Men det hadde vært knall med en tur til alta i år også, eller lofoten;D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ e med på tur. men for vell ikke fri fra jobb:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en veldig bra ide å ta det annet hvert år. Vi burde vel få til et supert treff her i Tromsø iår!

 

Ingen problem å ha treffet en lørdag og da også i samarbeid med Møller (fikser jeg) å leie driv slik vi gjor under vintertreffet.

 

Styret i Finnmark og Troms kan jo prate ilag å finne ut en dato????

 

jah en go ide...=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det skjedd noe her eller????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en veldig bra ide å ta det annet hvert år. Vi burde vel få til et supert treff her i Tromsø iår!

 

Ingen problem å ha treffet en lørdag og da også i samarbeid med Møller (fikser jeg) å leie driv slik vi gjor under vintertreffet.

 

Styret i Finnmark og Troms kan jo prate ilag å finne ut en dato????

 

Syns åsså d høres ut som en go idé, vintertreffe va jo knall i år, å d samme gjeld jo sommertreffe i Alta i fjor, så d e jo ganske tydeli at folke har mer å si enn lokasjon på treffe. Men førr min, å helt sikkert di fleste andre hær oppe sin del, så trur æ nok at Tromsø e langt nok å kjøre... Sikkert triveli i Lofotn, men som sagt, d blir litt langt me tanke på at man tross alt både ska nå å kjøre dit, prate litt skit, spenne litt i dekkan, drikke sæ salongsberusa, bli ædru, være dårli i nån tima, bli full ijænn, spy, angre på at man drakk på lørdag åsså, bli ædru ijænn, førr så å kjøre jæm ijænn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ har ganske så akkurat meldt mæ inn hær å har aldri vært på nåkka træff grejer,så har jo vældi lyst t d:) mn lofotn blir litt langt for mæ...tromsø e jo gøy da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Einar hvilket lokallag er du med i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Einar hvilket lokallag er du med i?

 

bor i tana så blir væl finnmark da...har ikke sotte mæ helt inn i di hær grejan enda:p har lyst å fære på nå treff å se litt ka som skjer på sånne ting:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.