Anbefalte innlegg

Starter en tråd om julebord. Dette er ca så langt jeg har kommet i planleggingen sålangt. Så trenger litt hjelp med resten.

 

NÅR? 15 desember

 

HVOR? Peppes stortinget

 

HVEM? Påmelding kommer senere. Denne tråden er bare hittil for å lufte stemningen.

 

HVORDAN? Møtes peppes for øl og pizza. Så er det ut på byen for å danse av seg pizzaen etterpå.

 

Andre lokallag som vil henge seg på?

 

Da avslutter jeg første post sånn. Så får dere skrike ut om dette er int. Når dere kan hvis dere kommer. Og seff hvor dere ønsker å ha dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som gidder eller?

Jeg er sjokkert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig nå Knut-Erik ;) Har sittet og lest så mye annet de siste timene at jeg ikke har sett denne tråden :o Julebord hadde absolutt gjort seg!! : ja : Nå er jeg ikke til fisk (kjøtt er mat og fisk er fisk!), så for min del holder det med en tur på Peppes : rolleyes

 

Er faktisk ikke sikker på om jeg skal på julebord 24. november : flau : Ellers hadde det passet meg i utgangspunktet. Ellers hadde 8. desember også vært en mulighet. Ut over det har jeg ingen ledige fredager eller lørdager : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da har vi hvertfall en dato på 8 des.

Passer dette for andre?

 

Rolig? Ventet 3,5 timer jo. Regnet med at vi hadde vært på side 2 allerede jeg nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starter en tråd om julebord. Dette er ca så langt jeg har kommet i planleggingen sålangt. Så trenger litt hjelp med resten.

NÅR?

HVOR?

HVEM?

HVORDAN?

Andre lokallag som vil henge seg på?

 

Hyl! Jeg er med men har "bare" fri 15.11 - 27.11 og 13. des - 03. jan.

Krysser fingrene for at julebordet kan legges en eller annen gang i løpet av disse periodene... Vet at det er hektisk og mye som skjer i førjulsstria, men det er jo lov å håpe. Hva med en poll på de aktuelle fredager og lørdager fram til jul?

Hvor er ett fett, bare det er øl : ja :

Hvordan? Hva med en form for gjentagelse av Peppes-kvelden, bare pyttelitte mere pynta i anledning julestria?

Jeg skal spre ordet blant Buskerud-gjengen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peppes.

 

Noe pynting utover normalt utgår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppers:) Men hvis jeg ikke tar helt feil er det vel bare moderatorer som kan starte poll? Så da må en av de sette opp poll og datoer vi kan stemme på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peppes.

 

Noe pynting utover normalt utgår.

 

HAhah.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å imøtekomme Gry (og andre som ikke kan 8. desember) kom jeg på at jeg også kan lørdag 15. desember : ja : Men det er kanskje litt vel nærme jul : klø : Så lenge det er øl og pizza er jeg fornøyd : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja , dette var en god ide... jeg er med jeg om jeg har fri... så kom med dato så stiller jeg opp ja....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med å være med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å imøtekomme Gry (og andre som ikke kan 8. desember) kom jeg på at jeg også kan lørdag 15. desember : ja : Men det er kanskje litt vel nærme jul : klø : Så lenge det er øl og pizza er jeg fornøyd : smil :

 

:glad::venner::klapp::venner::glad:

Jeg er med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor blir dette evnt? Jeg kan ikke si noe 100% enda..men er interessert jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fortsatt under planlegging...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første post er redigert. Noen som vil ha noen forandringer sålangt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker. Det var uheldig valg av dato... Familie® middag er visst allerede planlagt. (Må finne på noe lurt, middag først så byen etter på..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Familie® middag er visst allerede planlagt. (Må finne på noe lurt, middag først så byen etter på..)

 

God plan - da blir det flere kroner å bruke på godt drikke :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 desember har jeg jammen fri. Møter opp. Bytte Møkka Donald mat med Pizza og brunt øl er ikke meg imot.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

15.des har jeg fri gitt , så da er jeg med her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan det se ut som om jeg også har minimalt på kalenderen.. Så jeg tropper nok opp jeg (Mye god mat i pizza) men siden jeg har dratt i eksil fra oslo, blir det bare brus på meg denne gangen også.. Kan jeg heller kjøre Gry hjem siden jeg skal den veien for en gangs skyld.. Hvis hu tør da :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg heller kjøre Gry hjem siden jeg skal den veien for en gangs skyld.. Hvis hu tør da :evil:

 

Sikkert en fin tanke men jeg er litt betenkt med BAKtanken til det utsagnet der. : haha :

Vi vet nok hva du har mest lyst til å kjøre:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øyh... Selv om jeg befinner meg på et skip et sted ute i Skagerak så trenger ikke det bety at jeg ikke følger med på hva som blir skrevet/sagt her :P

 

Ang skyss så sitter jeg gjerne på! Takk, Thomas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAH!! Der ser du Knut-Erik... Er ikke alle som har samme hensikter som deg, og det klarer damene å skjønne.. Har alltid vært og kommer alltid til å være englebarn.. Dessuten, hvorfor skulle hu ikke sitte på med meg? Mer moro i golfen en i den auda'n din som faen ikke slipper på glatta engang :evil:

 

Drifte litt med nesa først, og så kommer jaggu ræva på golfen når jeg slipper gassen... :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flåttings.... Ble nervøs når dere nevnte 08 des da jeg er "tvunget":evil: å dra mine ansatte med ut på julebord den dagen, så 15 des er faktisk eneste helgen uten planer før jul : rock :: rock :

 

Dette blir julebord nr 3 i år: eek :

 

EG E KLAR!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.