Oslo lokallags første torsdagstreff 23/9 (FLYTTET TIL SHELL GRORUD)

Anbefalte innlegg

Oslo lokallag inviterer herved til første torsdagsmøte på Shell - Grorud (korrigert - Tidligere annonsert Ullevål stadion) torsdag 23/9 kl 1900

 

Vi håper at så mange som mulig tar seg tid til å komme en tur ( legg gjerne en post om at man kommer). Hyggelig er det også om medlemmer fra andre lokallag også kommer....

 

 

Vel møtt

 

Mvh

John-Arild og Arne

Oslo lokallag

 

 

 

: gb :: rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med nytt lokallag!

 

Med Arne som leder : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Grattis med nytt lokallag!

 

Med Arne som leder : smil :

Takker for det Trond. Håper du rekker å få igjen bilen din, så kan du jo ta deg en tur. :P :p :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det var vist plutselig en forsikringsetterforsker som også skulle gå gjennom bilen min, med en fyr til, så jeg kan ikke få den hentet før til torsdag!

 

Tungvint og trettende uten sleda mi på plass ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta meg en tur da :)

 

Har vært labert med oppmøting på meg ellers i sommer så jeg får prøve å runde av sesongen med litt sosial aktivitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir M Danielsen

Får ta meg en tur da :)

 

Har vært labert med oppmøting på meg ellers i sommer så jeg får prøve å runde av sesongen med litt sosial aktivitet.

kjempehyggelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne, du får banke inn litt info om lokallaget til TP i artikkelen du BØR skrive om høstcruisingen ;)

 

Håpe servicen står i stil på Ullevål som på McD Lørenskog da, kommer vel innom en gang til neste sommer eller så jeg og :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med nytt lokallag!!

 

Kjører fra Geilo til Oslo torsdag 23.

Hadde vært artig å svingt innom dersom jeg finner frem:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Arne, du får banke inn litt info om lokallaget til TP i artikkelen du BØR skrive om høstcruisingen ;)

 

Håpe servicen står i stil på Ullevål som på McD Lørenskog da, kommer vel innom en gang til neste sommer eller så jeg og :D

Masse blondiner på Dolly Dimples i allefall Ola... ert, ert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av espen andersen

Grattis med nytt lokallag!!

 

Kjører fra Geilo til Oslo torsdag 23.

Hadde vært artig å svingt innom dersom jeg finner frem:D

 

Har du problemer med å finne frem er det bare å ringe så skal jeg geleide deg frem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen

Har du problemer med å finne frem er det bare å ringe så skal jeg geleide deg frem.

 

 

Supert!! Takker for det :)

Satser på å komme innom en tur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg kommer en tur hvis bilen er ferdig på NBS! Har bestilt meg KW justerbare dempere :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Nina Marie Solberg

Kanskje jeg kommer en tur hvis bilen er ferdig på NBS! Har bestilt meg KW justerbare dempere :D

 

Du er velkommen med både "allroad" og lowrider dempere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt inntrykk av at folk er redde for å komme på treff fordi de ikke tror bilene deres er 'bra nok', eller for standard.. Dette er ikke tiltenkt Oslo lokallag altså, men bare tar det opp siden det ble nevnt sånn halvveis :)

 

Man er da vel velkommen på treff og møter uansett tilstand på bilen! Man har ingenting å skjemmes over, det er bare å møte opp og prate dritt som alle andre ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN er en syklubb med oktan, så er det sagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Har litt inntrykk av at folk er redde for å komme på treff fordi de ikke tror bilene deres er 'bra nok', eller for standard.. Dette er ikke tiltenkt Oslo lokallag altså, men bare tar det opp siden det ble nevnt sånn halvveis :)

 

Man er da vel velkommen på treff og møter uansett tilstand på bilen! Man har ingenting å skjemmes over, det er bare å møte opp og prate dritt som alle andre ;p

 

Hvis du tenkte på meg, så var det bare om jeg hadde bil å komme med da jeg leverer den inn på Norsk Bildelsenter for bytting av dempere. (Er LITT lei av å dunke borti alt som er over 1 cm i veibanen hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

tohjulingen da?

Er det ikke litt harry å komme med sykkelen da? Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg Rune, kom med det du har, gjerne sykkel (Ølservering på Dolly Dimples :tilber: ) moped eller en gammel bil, spiller ingen rolle. Har du Nuvolari så får du også komme (til nød...hehe) Vi ønsker ALLE velkommen, både med 24" Blingbling selfspinning-felger og 12" stålfelger. .. Så møt opp og få en hyggelig kveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper mange vil ta turen til det første lokallags møtet/treffet som Oslo lokallag har, bli med og gi lokallaget din støtte ved og komme. Skal ikke se bort fra at også jeg tar meg en tur :-) med konebilen da :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Nina Marie Solberg

Er det ikke litt harry å komme med sykkelen da? Hehe

 

...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska prøve å få samla noe folk fra Hadeland her å jeg... Sesongen er jo snart ferdig, så må jo utnytte tida :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svipper nok bort en tur med classicen, siden duploen står i 1000 klosser..

Get it? legoklosser/duploklosser..?

Bah, nevermind.. 1000 deler da. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok nødt til å ta en tur jeg også!

Om det blir ny eler gammal boble vites ikke.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.