Tur til Porsgrunn 25/9 - Besøke Telemark lokallag

Anbefalte innlegg

Ingen som er interessert? :confused: :confused: :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal til Skien 23 september (slapp av, rekker tilbake igjen før lokallagsmøtet på Ullevål Stadion) så jeg tror det holder for meg den uka der..

 

Hadde det vært i oktober så kanskje, da skal jeg ned og hente vinterdekka mine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vi har litt begrenset med plass, må dere sende meg en mail heine@audiheine.com om hvem som kommer slik at vi kan si stopp hvis det blir for mange.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Heine Matre

Da vi har litt begrenset med plass, må dere sende meg en mail heine@audiheine.com om hvem som kommer slik at vi kan si stopp hvis det blir for mange.

Det ser ikke ut som om det blir noen tur. Det er ikke akkurat noe rush ang. dette.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde uansett vert morro hvis du tok en tur da Arne. Det er jo uansett ikke noe Treff i den forstand, egentlig bare et møte i lokallaget med litt gjester.

 

Skal grave litt i arkivet mitt, og se om jeg kan finne noe TT stuff som jeg kan friste med, så blir det fint i skapet ditt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.