Anbefalte innlegg

Tenkte eg sko ver ute i god tid med dette spørsmålet.

 

Lurer på om det er iteresse for en omvisning i "mekke klubben"

til Stig bakke, Rune Hove å Rune Ydstebøe.

Der e det bremsebenk som bremser biler opp til 1500hk eller noe

+ det er jo ikke tvil om at det står for NOEN millioner i feite biler der!

 

Tenkte bare å lufte en tanke nå som det begynner å bli kaldt å henge på kvaddå! Gje meg en lyd så kan eg snakka med Stig.

Du Hp snakte jo om at du ville bremsa bilen,noen andre???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på dette her! Enten om det blir faste søndagen(3 okt) i måneden eller en annen dag! Kan jo evt møte på Mc`n for å samle troppene. Møter opp en del mer der som ikke er her på forumet, og da ikke får vite om dette her.

 

Joda, jeg har lyst til å breme med org og en chippet hjerne. Fint å få greie på hva jeg har under panseret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres good ud:tilber:

Bra tiltak: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette hørtes interesant ut... snakk med han du så stiller vi andre opp. :D samme om vi er der eller på makkedonaldo;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av svein liland

bremsa bilen,noen andre???

 

Husker du snakte om at han kun ha mulighet til å teste 2 hjulsdrevne biler.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stavanger !

Jeg har lagt inn et par meldinger under "Stavanger størst?"

Ta gjerne en titt på disse for å få idèer om hva som gjøres av aktiviteter i lokallaget. Dere er jo såpass heldige at dere har "sommerføre" og plass-grader en større del av året. derfor kan jo ytesesongen deres forlenges (event med ulike ativiteter) i forhold til andre lokallag. Lykke til !

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e med å bremse bilen min, eg, ja! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult med bra respons!!

Eg tog meg den friheten å spør Stig før eg skreiv dette i forumet å han sa at søndagane va den dagen i ugå det passe best for han!

De har åpent hus kver mandag og hvis det passe for oss.Hp... jo det e desverre sånn at benken "bare" kan bremsa bila med 2hjulsdrift.

Eg tar meg ein tur ner idag å hørre om neste lokalags møte passe for han(Stig Bakke)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,har vert der nå.

 

Det vise seg at søndag 3 okt så komme han hjem fra criuse...

men mandagen va me hjertelig velkomne.Då e der endel bila der oppe med oppimot 1000hk. Bla ydstebøen sin corvette så an kjørte 9,52 med på right on i helgå!!

 

Me kan jo lodda stemningå på treffet 3 okt eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært ute på ålgård der før (når Toyota klubben hadde samling der..var ute å så litt på). Kanontøft å se biler på tralle. Desverre det jo ikke 4x4 tralle der men jeg har hørt rykter om at det finnes en 4x4 tralle en annen plass i nærheten (ubreftete rykter)

Kan komme med kamera jeg å filme litt om det blir noe av planene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glemte nesten å spørre, noen som har noen "trimma" biler å teste da? vet HP lurer litt hva som er i sin ihvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. hvis noen har en chip å låne meg, skal jeg gjerne kjøre på tralla, jeg.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo alltids bremsa caddyen :D :D :D WASTE OF TIME AND MONEY

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. husker fra når jeg var med toyota klubben var det en audi utpå? var ingen herfra det? den scora 120-140hk på hjula om jeg ikke husker veldig feil?

 

nei er det bare HP som har chip? ingen som har tørd å bygge kosebilen om til noe større turbo og noe racer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo noen A4 1.8t med chip og noen S`ere. Skal vel også bygges noen hefftige biler i høst/vinter. Men alle er jo quattro-> funker dårlig på to hjulstester det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen på bremsinga er 400 for første "run å 100 for di neste!

 

Det e jaffal ein kanon fine gjeng så holle på der oppe, å ALLTID mye folk å bila å se på!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp..er litt dumt det. bilene innenfor merket vårt med mest potensial er jo femmer motorene med turbo og quattro. 1.8T motorene har jo at det tåler svært mye dem også men særlig lenger enn 450hk på dem kommer man vel ikke. Men skal finnes en 4X4 tralle en plass i distriket har jeg hørt

 

Kanonbra gjeng der oppe ja. Heilt klart. Men, den corvetten. Syns å ha hørt rykter om at motoren nettopp røyg i den??? Rune engasjerer seg jo veldig i å få bane til oss bilintresserte i distriket noe det står stor respekt av

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren te STIG røyg nettop ja!!!(på right on stevne)

Men ydstebø sin går som f...

 

De har heilt lige bila,men ikje samme motor.

Rune har turbo mens stig har lystgass.Stig bremste bilen sin før helgå te 1013hk i motoren....

RRune har 800++ på bakjula...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av svein liland

Prisen på bremsinga er 400 for første "run å 100 for di neste!

Hvis jeg vil bremse to ganger a? Med og uten chippet hjerne. 500,-????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres artig ut dette. Blir med på moroa jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette ett firma ? Og evt.. noen som har noe kontaktinfo... Hadde vært kjekt å få sjekka hva som er av effekt i motoren min, men er ikke alltid det passer med det tidspunktet som blir satt opp.. Tenkte å dra innom en dag å få bremsa bilen om det lar seg gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Hvis jeg vil bremse to ganger a? Med og uten chippet hjerne. 500,-????

 

Ja.500 for andre å 600 for tredje o.s.v

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Grødahl

Er dette ett firma ? Og evt.. noen som har noe kontaktinfo... Hadde vært kjekt å få sjekka hva som er av effekt i motoren min, men er ikke alltid det passer med det tidspunktet som blir satt opp.. Tenkte å dra innom en dag å få bremsa bilen om det lar seg gjøre.

 

Dette er ikke et firma...

 

Det er en mekkeklubb for Stig Bakke,Rune Ydstebøe og Rune Hove

De tre karene har sikkert mer hk i bilene sine enn HELE lokallaget til sammen.

 

Bare å se samlingen til Sig er verdt turen:1stk Dodge viper 2004 mod. 1 corvette stingray. 1 corvette c4 tror jeg den heter.

Etpar feite camaroer. 1 caddilack cab.+ 2 Dragstere 1500hk++

 

Disse karene stiller verkstedet sitt til disp for ungdom/andre som vil se hva som "bor" i bilene sine.

 

Så møt opp karer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erik...Det er bare mandager de har åpent hus. Tror ikke det er anledning andre dager!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle samen! E forsåvidt nye i klubben, har vært ute på treffene et par ganger. Joda, hørtes jo kjekt ud me ein tur ute hos di guttane der. Har hørt mye om di. Bare synn di ikje har bremsebenk t 4x4, chippa min for litt over ein måned siden, fekk vida ko mye d sko var teknisk sett, men hadde vært løye å fått bremst bilen.

 

Blir det oppmøte på kvadrat for så å kjøra ut samen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.