Anbefalte innlegg

Satt bare å tenkte på om Drammen skulle være første mann ut med "hovedtreff" i år og, ser at 1 Mai 2005 er på en søndag, men det er jo +- løsninger for SLIKT da.

 

Noen med synspunkter?

I år ble det jo knallbra! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Satt bare å tenkte på om Drammen skulle være første mann ut med "hovedtreff" i år og, ser at 1 Mai 2005 er på en søndag, men det er jo +- løsninger for SLIKT da.

 

Noen med synspunkter?

I år ble det jo knallbra! : ja :

Satser du på "Longest distance"- pokkisen i år Ola?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, hjem til mamma-medalje : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke svare på vegne av lokallaget, men jeg har ikke tenkt på noe 1.Mai treff i 2005. Kanskje noen andre i lokallaget har lyst til å arrangere det? Jeg kommer ikke til å ha noe tid til å organisere noe slikt treff til neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne hva med at oslo lokallag starter 2005 sessongen med et sinnsykt treff. 1mai treffet i oslo hadde vært en killer. GARANTERT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Kan ikke svare på vegne av lokallaget, men jeg har ikke tenkt på noe 1.Mai treff i 2005. Kanskje noen andre i lokallaget har lyst til å arrangere det? Jeg kommer ikke til å ha noe tid til å organisere noe slikt treff til neste år.

 

Petter J må jo få det meste av æren for at det ble et 1.mai treff i år. Har snakket litt med Albjerk Auto om treffet i år. De ble overasket over den store deltakelsen i år og de ønsker og delta mer på våres neste treff. Men om det vil bli et nytt treff 1.mai har vi ikke snakket om enda. De ønsker nok en annen dag en 1.mai da det er vanskelig for de og holde butikken åpen. Kanskje Oslo lokallag skulle slått på stortromma og arrangert et treff på Stadion ved Frognerparken 1.mai :-) (Der Oslo VW Club hadde treff tidligere)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke ta noe avgjørelse på dette alene, dette må evt. diskuteres i Oslo lokallag, men jeg skal ta det opp hvis datoen er ledig og at det ikke er andre, feks. Drammen, Østfold eller andre har treff samtidig eller like i nærheten i tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drammen har ikke planlagt noe treff til neste år. Det kommer ofte mye folk på treff så tidlig på året, så bra vil det nok bli Arne :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm....vi i Agder har jo allerede planlagt tur til Drammen på denne datoen...

 

Hva skal vi finne på nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst vi godsnakker litt med Arne tror jeg nok han får fikset det. hehe ikkesant Arne......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff på våren ?

Hbvorfor ikke satse på 30. april hvert år ? Da er det garantert fri dagen etter (hvis ikke det skjer noe radikalt mellom Stotinget og Youngstorget da). Treffet får helt klart størst deltagelse om det er sentralt på østlandet. Hva med Økern torg ? På et brygge-område ?, Rådhusplassen ? Parkeringsplassen på Huk ? (Holmenkollen blir for liten), men Tryvannsplassen ? Jeg tror en plass ved de største VW/Audi-forhandlerne blir for liten.

 

Flere lokallag burde kunne gå sammen om dette. Så vidt jeg husker har Hadeland-gjengen søkt om et helge-opplegg på Våler som blir avklart i begynnelsen av november. Kanskje vi skal avvente svaret fra Norsk Trafikksenter mht til hovedtreff-arrangement og "Hadeland-arr" ?

 

For øvrig tror jeg nok at hovedstyret ville kunne bistå et slikt større arrangement, selv om vi ikke har veldig mye banekjøring samtidig. Vi kan jo ha andre tilbud. Oslo VW Klubb vet jeg har f eks arrangert rebusløp. Det MÅ jo ikke skje med bil ? Ulike konkurranser (kunnskap ?) mellom lokallagene ? Tautrekking kan fort gå ut over antrekket (bukse/jakke). I alle fall kreves det en del planlegging. Det kan jo komme 2-300 biler og 500 personer og kanskje 500 ikke-medlemmer. Skal vi verve medlemmer ? Hva skal vi kunne tilby av klubbartikler ? Ja, ja dette er bare tanker nedfelt i en tekst. MEN moro ville det bli, særlig med pent vær !

Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Jeg kan ikke ta noe avgjørelse på dette alene, dette må evt. diskuteres i Oslo lokallag, men jeg skal ta det opp hvis datoen er ledig og at det ikke er andre, feks. Drammen, Østfold eller andre har treff samtidig eller like i nærheten i tid.

 

Østfold har planer om utstillingstreff på Fredriksten festning i Halden 22. mai neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Hmm....vi i Agder har jo allerede planlagt tur til Drammen på denne datoen...

 

Hva skal vi finne på nå da?

Vi får vel finne på noe annet da: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er enig det som john sier. det hadde vært moro å få til et treff hvor det skjer litt mere enn bare å se på bilene (noen alla NBS sine treff) der skjer det også mye annet så det trekker enda mere folk. Jeg synes det hadde vært moro med fks. rebusløp (fordel for ny medlemer å komme i kontakt med andre) det var en av tingene jeg savnet meste som nytt medlem. Følte liksom ikke jeg fikk så godt kontakt med folk med en gang. Jeg mener ihvetfall at oslo lokallag bør kjøre et stort treff til neste år for å få markert seg litt. (ikke det at de ikke har gjordt det alt) men et stort godt arrangert treff tror jeg hadde vært akkurat det oslo trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Vi får vel finne på noe annet da: mad :

 

Ja...kanskje det...

 

Nå skal ikke jeg ødelegge for noen andre, men kanskje Agder og Telemark skulle slå sine pjalter sammen i kline til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Kan vel være greit om Bjørn eller Andreas flytter denne tråden til Generelt?

 

2. Som jeg da skrev i FØRSTE post i denne tråden så er da 1 Mai 2005 en SØNDAG, derav bør 30 April være en god dato for VACNs første treff??

 

3. Om Oslo lokallag skal arrangere, så KAN det være greit at det er på en lokalisasjon som er rimlig enkelt å finne frem til for de som kommer langveis fra og som ikke er så kjent. (Økern er selv for meg et ufattelig rotete sted).

 

Arne W:

hva kan du evt tenke deg som treffsted da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

1. Kan vel være greit om Bjørn eller Andreas flytter denne tråden til Generelt?

 

2. Som jeg da skrev i FØRSTE post i denne tråden så er da 1 Mai 2005 en SØNDAG, derav bør 30 April være en god dato for VACNs første treff??

 

3. Om Oslo lokallag skal arrangere, så KAN det være greit at det er på en lokalisasjon som er rimlig enkelt å finne frem til for de som kommer langveis fra og som ikke er så kjent. (Økern er selv for meg et ufattelig rotete sted).

 

Arne W:

hva kan du evt tenke deg som treffsted da?

For det første, så bør denne tråden flyttes til TREFF, dernest så er Økern lite egnet, det tror jeg Tryvann også er siden Russen i Oslo bruker dette som feststed på denne tiden.... ikke er det mat i umiddelbar nærhet heller. Ullevål stadion har plass, mat og er sentralt. Hvis Østfold skal ha utstillingstreff på Kongsten den 22, så er det dumt at Oslo holder "pokalrace" bare få uker i forkant. Men tanken på en slags vårmønstring, der vi møtes som vi gjorde på Grorud/Shell kan jo være aktuelt da,. Dette kan vi ta opp i lokallaget vårt ved første anledning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke skjer radikale forandringer i løpet av tiden frem til neste vår er det fremdeles relativt store arealer enkelte steder på Fornebu.. Dit er det også ganske lett å finne veien for folk som ikke er kjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og DET høres ut som et genialt sted for oss VAG-tøser å utfolde oss! ;)

 

Arne:

er sendt melding til Bjørn om å flytte, så jeg regner med det ordner seg. John K har jo plutselig skrevet under Oslo lokallag om dette også, men regner med vi ser bort ifra å fortsette der :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyttet til treff kategorien

 

EDIT:

Da har jeg stengt alle de andre henvisningene til John også, det blir bare rot om folk begynner å diskutere samme tema mange forskjellige steder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

Vi får vel finne på noe annet da: mad :

 

Eller rett og slett ta saken i egne hender.... :cool: F.eks sammen med agder...!? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har har tenkt på et utstillingstreff i april/mai.. men det må vi snakke om litt nærmere, siden vi også har tenkt å arrangere banetreff med Mjøsa på Våler(noe vi ikke for vite før i nov)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingstreff med premiering i april/mai ?

Hvis vi hadde spart på kruttet og premiene til hovedtreffet, så ville jo sannsynligvis flere kunnet delta. Ellers kan det jo bli litt dumt å dele ut pokaler flere ganger til de samme bilene på kort tid. Arnes idè om at det er mer fokusert på andre ting, f eks deler og kunnskap hos medlemmer innen lokallag kan vel også være aktuelt. Kan det tenkes at vi blir mer fokusert "utover" mot andre som ikke er medlemmer ennå, fremfor "innover" der vi premierer oss selv som på hovedtreffet ? Jeg tror det kunne være på sin plass, på et tidspunkt når bilinteressen er stor her i landet, å vise oss litt frem for befolkningen i det sentrale østland. Kan vi f eks ta en titt i arrangement-oversikter for å være på plass der det skjer andre ting av stor publikumsinteresse ? Det er 100 år siden Unionsoppløsningen til neste år, hva skjer i Oslo i den anledning ? Er dette "stormannsgalskap" eller er det flere som følger meg i denne tankeprosessen ? Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sakt, er bare en tanke vi leker med foreløpig..:)

 

vi skal sette oss ned om ikke alt for lenge og planlege litt mere serriøst.. tror ikke mange av oss her inne prioriterer å gå i tog og sånt 1.mai.. jeg for min del tar det som en ekstra fri dag:)(litt synd att det havnet på en søndag, men men.. ) Men hvis ikke Drammen har lyst til å ha et treff da, så kan vi kanskje ta over staffet pinnen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vårmønstring" i vår klubb ?

Flere med samme interesse som oss, biler altså. Jeg tenker på AmCar, Sportsvognklubben, Volvo PV-Klubb osv. Jeg tror ikke de har utstillingskonkurranse som oss på disse vårtreffene. Bare det å samles, ha et relativt enkelt program (se innlegg ovenfor) kan være nok fordi det kan være surt å stå ute i timesvis. Det viktigste er egentlig at vi viser omverdnen og oss selv at treffsesongen er i gang. Hvis vi skulle kunne kjøpe/selge noen VW/Audi-deler kan vel dette gjøres. Det blir jo litt spennende å se hva som skjer søndag den 24.10.04 ved Ullevål stadion. Erfaringene derfra er så fall interessante. Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.