Anbefalte innlegg

har fått forespørsel om vi kan stille med biler til en utstilling i slutten av november.. dette er under planlegging og ingen ting er fast satt..

 

de bilen de er på jakt etter er vw audi som er stylet på maks og/eller et fint lite krafrig stereo bygge...

 

hvem er interesert?

 

fra stavanger håpet jeg Øyvind, Øystein(som jeg håper vil stå med oss da..) og Hans Petter. jo flere jo bedre...

 

er det noen andre som kunne tenke seg dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok at jeg må melde pass. Ombygging 2005 prosjektet er i gang (før jeg er ferdig med 2004 enda) Så jeg regner med et par månder på detta. (ting tar tid)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. men det er stooor plass til andre... fra hele landet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får eg bilen min klar til da, så stiller eg... !!

 

Mvh

Espen Haga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ik noe nett side der me kan lese litt info om utstillingen?

Fastsett no dato??

 

Kommer me denne visst nye motoren er kommet i til den dato :

 

 

c285c4db.jpg

 

Mvh

Espen Haga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny motor?! Elsker den bilen din. Du må komme :P

 

Morten: Snakket med Johnny som du snakket med på kvadrat idag. Vet ikke hvordan dem har tenkt å la ting stå utstilt der ute jeg. I grupper eller etter bilmerke eller.no

Står nok der dem plasserer meg jeg ;) men blir det etter klubb må jeg nok prioritere Race4Fun. Vi (i Race4Fun) blir ikke så mange biler fra klubben på utstillingen ser det ut som

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tennings bank å mager blanding brendte opp den gamle.. Kjøpt ny i sverige...

 

Kommer visst eg har fått den på plass under pansere der han høyre heima.. :smile:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hadde hvert kult om du hadde kommet Espen, for da kommer en bil som ikke så mange har sitt pga at den ikke går i dette området.

Tror det ville blitt bra respons på bilen din Espen, Rå bil du har... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra Espen!! : ja : var snakk om i slutten av denne mnd. men ingenting var fast satt

 

ØYSTEIN: du jo stå med med oss.. han sa at de hadde 2 biler som sko stå fra race4fun.. vi kunne få så stor plass vi trengte.. vi blir plassert der det er plass til oss.. spørs hvor mange som kommer..

 

sorry du.. my bad :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger?

 

 

Morten..ja får se tar ikke så nøye på det hvor jeg står akkurat. Men, dette er jo sån kjapt arrangert utstilling på kort varsel. Regner med at mange fra klubben stiller på Cartease 14-15mai 2005. Der blir det liv. Prøve å hente VACN medlemmer fra hele landet da. Ha en pen fin stor stand der også på utstillingsdagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Stavanger/Sandnes !

Jeg har akkurat kommet hjem fra et besøk i jobb-sammenheng (Vatneleiren) fra Sandnes. Mandag snakket jeg med Hans Petter Nordbye, og han var så vennlig å kjøre min kollega og meg en runde i distriktet, inn til Stavanger og tilbake til Sandnes. Tusen takk, Hans Petter !

Tirsdag ettermiddag sto det parkert en blå Golf med utrolig mye utstyr på buss-/jernbanetorget i Sandnes. Den hadde klubb-skiltplate og trakk ganske mye oppmerksomhet. Hvem (av medlemmene) eier den ? Håper den tilhører en i klubben eller lokallaget . (Den kan jo ha blitt solgt "ut" uten at skiltplaten var fjernet. Reklame er greit, men det er helst medlemmer som skal kjøre med denne markeringen). Bare en liten tanke om at klubbmerkingen kan være både en positiv og negativ reklame for oss, sterkt avhengig av hvordan vi oppfører oss på veien og på plasser der eventuelt kommende medlemmer er samlet.

Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Tirsdag ettermiddag sto det parkert en blå Golf med utrolig mye utstyr på buss-/jernbanetorget i Sandnes. Den hadde klubb-skiltplate og trakk ganske mye oppmerksomhet. Hvem (av medlemmene) eier den ?

 

Jeg tror jeg vet hvem bil du snakker om. En golf 4 med RZ skilter på. Husker ikke hva han heter, men jeg mener han er medlem i VACN. Han var på lokallagstreffene i vår (sammen med den svarte styla VR6 golfen) Men ikke sett han siden.

 

Og forresten John K.: Bare hyggelig med kjøreturen på mandag! Husk å si ifra tidligere neste gang du kommer til Sandnes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket litt med VR6 golfen igår..bilen er nok til salgs snart om noen er intressert. Er jo ganske pen =)

Den blå golfen har jeg ikke sett på veldig lenge. Trodde den hadde "flytta", var parkert eller noe lignende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok med jeg! det er julebord 20. nov så jeg blir kanskje litt redusert... Synes det stod skilt om at det skulle være utstilling der forrige mnd og jeg?

Skal man stille med sommerdekk eller vinterdekk på den tiden? 17 eller 18"? Har forhåpentligvis fått igang luft fjæringen til det også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende Øyvind!

ang. hjul så tar du det du synes står best til bilen.. (sommer) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo penest det, selv om det kan bli noe glatt å kjøre med utslitte sommer dekk til langt ut i november....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må helt klart bli sommerdekk. Passer det ikke å kjøre dit med sommerdekk kaster du bak i bilen (en eller annen plass).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal alltid få noen til å frakte sommerdekkene om det blir noe problemer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette skjer helgen 20-21. november....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumpedi bump!!!

 

ingen andre som kan stille??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Korneliussen

bumpedi bump!!!

 

ingen andre som kan stille??

 

eg kan stille også se på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan stå på veien å være innkaster... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Korneliussen

du kan stå på veien å være innkaster... :D

 

ikkje faen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. forandring fryder... falken gutt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.