Vårtreff med rullende landevei - 8. mai (Follo).

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Ole Christian Wold

Follo lokallag inviterer til treff den 8. mai.

Treffet vil være på Oppegård Elektro Diesel på Kolbotn.(15 MIN Fra Oslo).

Her vil det vil mulighet for effekt test på rullende landevei, dette blir dessverre kun for tohjulstrekkere da 4hjuls rulla ikke er klar riktig enda. Det vil også bli utstilling.

Det vil bli hyggelige priser, men vi kommer tilbake med mer info etter hvert.

 

Merk av dato'n

Hei,

 

Blir det noe av dette treffet?

Skulle gjerne fått testet bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at info ikke har kommet før, men det blir noe av. Vi er bare litt treige vi gutta.

Det kommer til å koste 50 kr å komme inn med bil. Gratis til de som vil titte.

Jeg har ikke fått avklart riktig enda, men regner med at det vil koste ca 300,- for en enkel effekt test. Ellers vil det bli utstilling.

1-3plass audi og 1-3 volkswagen.

 

Minner også om at vi skal ha styremøte i lokalaget tirsdag førstkommende. 1830 på peppes i ski. Etter dette vil det nok komme enda mere info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for info. Det høres bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett, men når begynner treffet? Hvor i forhold til Shell Oppegård i tømteveien er det?

 

Mvh Thomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger nærmere Oslo, Trollåsenveien på Mastemyr, fra Oppegård er det første til venstre etter Shell på MASTEMYR (ikke solbråtan). For de som kommer fra Oslo / Fredrikstad så kjør mosseveien og ta av ved Quality hotell / Kodak, ta så første til høyre før dere kommer til shell og kjør trollåsenveien til dere får ett BOSCH skilt på høyre side, like ved Kiwi, der er det :)

 

Ligger i Trollåsenvein 8

Bare å søke på "Oppegård Elektro diesel" på http://www.gulesider.no så finner dere kart der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forklarer det bård sa litt enklere...

Kjør mosseveien. ta av til kolbotn. så første til høyre og deretter tredje til høyre. Hvor mange her regner med å komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lyst til å komme og teste på rulle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, jeg kommer! Men når starter det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at vi starter opp kl 10,00. Men jeg vil ikke ta den avgjørelsen alene. Lokallaget skal ha styremøtet førstkommende tirsdag, der kommer mye til å bli diskutert. Kommer tilbake med mer info da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny info:

 

Det blir ikke treff den 8. mai. Men hvis folk er intresserte så kjører vi åpen dag, med det samme opplegget. men ikke noe utstilling og ikke noe premiering. Men kun en liten "vårmønstring" Effekt test vil fortsatt være mulig. Gi tilbake melding her hvis det er intresserte. men gjøre det raskt. Må ta en avgjørelse innen mandag.

Vil dere ha åpen dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Christian Wold

Ny info:

 

Det blir ikke treff den 8. mai. Men hvis folk er intresserte så kjører vi åpen dag, med det samme opplegget. men ikke noe utstilling og ikke noe premiering. Men kun en liten "vårmønstring" Effekt test vil fortsatt være mulig. Gi tilbake melding her hvis det er intresserte. men gjøre det raskt. Må ta en avgjørelse innen mandag.

Vil dere ha åpen dag?

Åpen dag er suverent for meg.

Vil gjerne teste rullen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg atr sjefs avgjørelsen og avlyser treffet:

 

 

Avlyst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.