VW-Audi Treff i Bergen 22 august.

Anbefalte innlegg

Søndag 22 august.

Eikås Motorsenter er der det skjer.

Banekjøring og utstilling.

 

Bestilling av overnatting kan gjøres her

http://www.bcp.no tlf 55 24 88 08

 

Pris pr. hytte - plass til 4 man kr. 300

og 3 mann m/dusj kr. 450,-

 

Camping plassen ligger kun 2Km fra treffet.

Cluben har reservert et par hytter, ta kontakt hvis du trenger en av disse. mail jan.sagstad@egroup.no mob 982 67 902

 

Agenda.

10.00 -12 00 innsjekking

12.00 -15 00 Banekjøring

 

15.30 premiutdeling, bane kjøring utstilling.

 

NB! Lørdag er det Steetlegel 201 m. på samme banen, så her er det anledning til å se mye bra biler, eller å delta.

Åpent for alle type biler, husk hjelm hvis du skal kjøre Streetlegal.

a4eikås.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde fra samme anlegget, men fra streetlegal banen.

 

(Jada, vet at det ikke er noen VW-Audi her, men det er for at siste streetlegal i Bergen var samme dato som treffet på Vålerbanen, og der var selvsagt de fleste !)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver igjen, denne gangen med bilde !:D

streetlegal.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så konge da:) bare dumt jeg ikke er vag eier fremdeles.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller begge degene... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, Jan, du veit jeg er grønn når det gjelder Bergen (oh' hellige tomtom) , men skal vi så langt da ?? med tanke på overnatting o.l.... (Jeg kan veien til IKEA.. !!!!)

 

Hvis det blir litt voksenbrus på kvelden, så kan jeg jo ikke innta så mye sånt heller med tanke på frua's tilstand..

 

Så har jeg heller ikke bestemt meg om jeg tar passaten eller audi'n.. Stiller i klasse for meg selv sikkert. Stasjonsvogn under 1600 cc eller tung quattro uten turbo.. Blir garantert sist hvis ingen knekker veiva.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjetil Laasby

Jaja, Jan, du veit jeg er grønn når det gjelder Bergen (oh' hellige tomtom) , men skal vi så langt da ?? med tanke på overnatting o.l.... (Jeg kan veien til IKEA.. !!!!)

 

Hvis det blir litt voksenbrus på kvelden, så kan jeg jo ikke innta så mye sånt heller med tanke på frua's tilstand..

 

Så har jeg heller ikke bestemt meg om jeg tar passaten eller audi'n.. Stiller i klasse for meg selv sikkert. Stasjonsvogn under 1600 cc eller tung quattro uten turbo.. Blir garantert sist hvis ingen knekker veiva.. :D

 

Det er bare å stille Kjetil. Og hyttene er til de som kommer langveis fra, regner med at det kommer noen fra Haugesund, Stavanger eller hva ? Og det er bare å kjøre, Roy kjørte i denne klassen i fjor og fikk premie !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Sagstad

Det er bare å stille Kjetil. Og hyttene er til de som kommer langveis fra, regner med at det kommer noen fra Haugesund, Stavanger eller hva ? Og det er bare å kjøre, Roy kjørte i denne klassen i fjor og fikk premie !

Jepp, er morro å kjøre selvom man har undermotorisert bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen stykker på Agder som vurderer en tur til vestlandets hovedstad :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra bergen som skal kjøre da?

Jan S. skal du kjøre?

Fikset bilen?

Hva var galt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel komme om bilen er ferdig og vise dere bergensere hvor skapet sto ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Opsahl

må vel komme om bilen er ferdig og vise dere bergensere hvor skapet sto ;)

 

Jepp bare kom du!

Vi venter i spenning ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er morro å kjøre selvom man har undermotorisert bil

 

undermotorisert ?? Du kan jo gå fra passaten om noen setter seg i baksetet :D

 

Hvis du ikke har vag bil fortsatt, kan du jo sitte på, så kan vi jo ha lunsjpause halvveis rundt banen.. Ingen merker forskjell uansett..

 

Ørjan, Jan S. dro iallefall på ferie idag - men tror han skal kjøre. Om det blir 80 eller A4 vet jeg ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjetil Laasby

undermotorisert ?? Du kan jo gå fra passaten om noen setter seg i baksetet :D

 

Hvis du ikke har vag bil fortsatt, kan du jo sitte på, så kan vi jo ha lunsjpause halvveis rundt banen.. Ingen merker forskjell uansett..

 

Ørjan, Jan S. dro iallefall på ferie idag - men tror han skal kjøre. Om det blir 80 eller A4 vet jeg ikke..

 

Hehe, jeg kjørte audi 80 quattro 2,3 da og den gikk ikke noe særlig:) men det var kanon å vinne pokal da.

Lunsjpause høres bra ut det, jeg tar med pålegg jeg da så holder du brødmaten hehehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hum.. Er det ikke en tråd om dette fra før? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har vel tid til å fyre grillen? :D Når det oser litt ute på banen, kan jo resten bare tro at det er dekka som spinner så mye..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjetil Laasby

Vi har vel tid til å fyre grillen? :D Når det oser litt ute på banen, kan jo resten bare tro at det er dekka som spinner så mye..

Hehehe genial plan det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar med Kottisser da.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen, og oppfordrer samtlige på den østlige delen av Norge til å delta på turen over fjellet! Dette må man ikke gå glipp av!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra folkens... Kan jo bli kanon dette.. Govær og svidd gummi er bestilt.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen fra Østerdalen som lurer på om vi skal ta en tur også. Planen er vel da å dra lørdag fra Oslo (en av oss bor der), og så stille ut søndag, og dra tilbake søndag kveld.

Men ingen av oss har vært over fjellet før, så det spørs om vi finner fram da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avhengig av når dere kjører, så kan dere henge på meg over... er veeeeeldig kjent over fjellet etter x antall turer nå. Kjører tidlig lørdag selv, via Drammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut.

Det er 99% sikkert at jeg skal dit, og litt mindre sikkert om de to andre blir med.

Jeg kan kontakte deg nærmere jeg vet du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, bra! ... og vil flere henge på over fjellet så er det jo bare moro med en liten kolonne over.

 

EDIT:

Og da blir det jo selvfølgelig bildetagning i Lærdalstunnelen ;)

 

Slik som dette bildet av eks'en til Øystein er tatt i samme tunnelen:

 

index.php?module=photoshare&func=viewima

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke får oppleve den tunellen :( Jeg (og min passasjer + evt andre fra Agder) kjører opp Setesdalen, via Haukeli og Odda og ut Hardanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.