Montering av nye xenon-lykter!

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til montering av org xenon-lykter til Passat 98 mod? Har endelig fått alt fra USA, og er nå litt ivrig til å få dette montert. Men nå er jeg ikke noe teknisk vidunder selv, så jeg trenger litt hjelp! :)

 

Det er Hella sine lykter, og Osram innsatser forøvrig. Hvis det er noen her i nærheten av Stavanger-traktene som kan hjelpe meg montere dem, så hadde jeg vært veldig takknemlig for det!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha Bjørn! Ble faktisk en god del klokere av det... Men fant samtidig ut at jeg mangler et par deler....

 

Nr 6, 8 og 9.

 

Noen som vet om dette er enkelt å få fatt i? Evt pris?

 

Delenr: 3B0 941 607 C, 3B0 941 613 , 3B0 941 613 A og 3B0 941 643.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mangla akkurat de samme delene selv, spurte derfor Møller om det (men gadd ikke å kjøpe det, mekka noe greier selv i stedet). Prisene er litt over 2 år gamle.

 

Ant Delenr Beskrivelse Pris ink mva Levering

2 3B0 941 607 C (Ballast mount/high beam end cap 67,- Tyskland

1 3B0 941 613 (Ballast retainingclip - left) 66,- Tyskland

1 3B0 941 613 A (Ballast retainingclip - right) 66,- Tyskland

2 3B0 941 643 (End cap) 52,- Tyskland

6 N 907 232 01 (S/S Self-tapping screw 5.5X28mm) 2.40,- pr.stk Skedsmo

 

Det er jo bare holder opplegget til ballasten du mangler, jeg hadde en 2-3mm alu plate liggende, tok en platesaks og klippet til en passende stykke og brukte litt strips og skruer så satt det fint.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Jeg mangla akkurat de samme delene selv, spurte derfor Møller om det (men gadd ikke å kjøpe det, mekka noe greier selv i stedet). Prisene er litt over 2 år gamle.

 

Ant Delenr Beskrivelse Pris ink mva Levering

2 3B0 941 607 C (Ballast mount/high beam end cap 67,- Tyskland

1 3B0 941 613 (Ballast retainingclip - left) 66,- Tyskland

1 3B0 941 613 A (Ballast retainingclip - right) 66,- Tyskland

2 3B0 941 643 (End cap) 52,- Tyskland

6 N 907 232 01 (S/S Self-tapping screw 5.5X28mm) 2.40,- pr.stk Skedsmo

 

Det er jo bare holder opplegget til ballasten du mangler, jeg hadde en 2-3mm alu plate liggende, tok en platesaks og klippet til en passende stykke og brukte litt strips og skruer så satt det fint.

 

BB

 

Kjempemessig!: ja : Dette er altså noe jeg får kjøpt hos VW-forhandler til en rimelig penge? Eller må det kjøpes fra Tyskland? Orker ikke noe selv-mekk, så kjøper nok alt jeg trenger siden det var så billig.

 

Takk for hjelpa! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kan få tak i det ja, men det tar vel en uke eller noe før de får delene som de ikke har i Norge. Jeg gadd ikke å vente så da fiksa jeg det selv. Tenkte egentlig å bestille delene senere slik at alt blir originalt, men gadd aldri å gjøre det (Det sitter/fungerer bra nå også).

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.