OBS! vedr. overnatting Rudskogen.

Anbefalte innlegg

Etter en samtale med sjefen sjøl igår ble det klart at overnatting på Rudskogen fra lørdag til søndag kan bli vanskelig.

Vi vet ikke hva Porscheklubben gjør når de er ferdig med treffet sitt, og det mest naturlige i verden ville vært å låst portene når de dro fra området.

Da er de neppe interresert i at en gjeng fortsatt er igjen. Det har med ansvar å gjøre, og det er fullt forståelig hvis de velger å gjøre det på denne måten.

Gud vet hva som vil skje utover natten, ting&tang kan bli ødelagt, og hvem får skylden da? Jo, det er vi uskyldige som overnatter.

Status pr idag er at vi blir nødt til å finne et annet sted i nærheten å campe.

For min del ønsker jeg ikke å kjøre duploen ut på et jorde, og ser helst at vi finner en trygg plass før vi fyrer grillen og åpner våre "lettøl".

 

Noen flere tanker rundt dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. jeg nekter å måtte løfte opp duploen flere ganger for at du skal komme over høydeforskjellen mellom gressmark og asfalt (som var 1 cm??).. så ta med noen planker du kan kjøre på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Larkollen camping ved Moss og Göran? :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørnstad Camping må da kunne ta imot kremen av norske vw og audier på denne lørdagskvelden..

Rv22 Rakkestad, var besøksadresse.. Sier meg ikke stort, men jeg tror det er veien som går forbi Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rudskogen ligger midt imellom Sarpsborg og Rakkestad sentrum, litt nærmere Rakkestad.. Ligger vel i Rakkestad Kommune om jeg ikke tar helt feil, så da er det nok ikke altfor langt unna....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Bjørnstad Camping må da kunne ta imot kremen av norske vw og audier på denne lørdagskvelden..

Rv22 Rakkestad, var besøksadresse.. Sier meg ikke stort, men jeg tror det er veien som går forbi Rudskogen.

 

Hvis du ikke skal gifte deg blir det nok vanskelig, snakket akkurat med de og alt var opptatt, et bryllup og et selskap som tok alt sa hu jeg snakket med. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av pål havnevik

ja.. jeg nekter å måtte løfte opp duploen flere ganger for at du skal komme over høydeforskjellen mellom gressmark og asfalt (som var 1 cm??).. så ta med noen planker du kan kjøre på!

:D:D:D:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

Hvis du ikke skal gifte deg blir det nok vanskelig, snakket akkurat med de og alt var opptatt, et bryllup og et selskap som tok alt sa hu jeg snakket med. :(

 

Hvem faen gifter seg på en campingplass????

hahahahaha:D : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Hvem faen gifter seg på en campingplass????

hahahahaha:D : haha :

 

Det samme tenkte jeg.:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Hvem faen gifter seg på en campingplass????

hahahahaha:D : haha :

 

spesielt.. med stor S!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir sikkert GRILLfest. :tilber: :rolleyes: :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at dette er i Rakkestad da...hehe

 

Rakkestad`s svar på Larkollen camping ?

 

.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Hvem faen gifter seg på en campingplass????

hahahahaha:D : haha :

 

Grilldress med slør? Høres logisk ut synes jeg... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topic;

 

Hva er alternativene da ? Noen flere fornuftige forslag.... klar for en pils og en biff i varmen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

Hvis du ikke skal gifte deg blir det nok vanskelig, snakket akkurat med de og alt var opptatt, et bryllup og et selskap som tok alt sa hu jeg snakket med. :(

 

Er bare en dårlig unnskyldning for å slippe å ta imot en gjeng med gæringer;) Hadde jeg eid en campingplass, så hadde ikke jeg blitt særlig glad for 20-30 fulle folk og høy musikk... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Hvem faen gifter seg på en campingplass????

hahahahaha:D : haha :

 

Mattis ;)

Fikser kostymene jeg, så blir det FGL party med skikkelig faktor!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har jo ved flere anledninger overnattet i gymsalen på skolen som er like i nærheten da. Kanskje det kan være noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da store gress-jorder akkurat i innkjøringen til Rudskogen fra hovedveien.

 

Ingen porter som bilr låst der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke så greit når sinna bonden kommer løpende med hagla ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, tenkte kanskje Østfold lokallags-gutta hadde noen tips. De er vel kanskje litt kjent der ute.

Om vi så må kjøre en halvtimes tid for å ligge på en campingplass bør ikke det være avskrekkende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høysand Camping kan kanskje være et egnet sted? Er desverre ikke så veldig kjent på campingfronten i Østfold, men Høysand er jo relativt stort.. Det ligger i Skjeberg og er vel ca. 30-40 min unna Rudskogen. Noen andre Østfoldinger som har andre tips nærmere Rakkestad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Anne Mette Elvebach

Er bare en dårlig unnskyldning for å slippe å ta imot en gjeng med gæringer;) Hadde jeg eid en campingplass, så hadde ikke jeg blitt særlig glad for 20-30 fulle folk og høy musikk... :)

 

Tror ikke hu jeg snakket med tenker sånn.

Særlig ikke når jeg ringer å spør etter om det er noe ledig til helga. :rolleyes:

 

Heller regna med det når noen skal feire bryllup. :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Høysand Camping kan kanskje være et egnet sted? Er desverre ikke så veldig kjent på campingfronten i Østfold, men Høysand er jo relativt stort.. Det ligger i Skjeberg og er vel ca. 30-40 min unna Rudskogen. Noen andre Østfoldinger som har andre tips nærmere Rakkestad?

 

Vil helst ha noe nærmere ja. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi Campe 40 minutter fra Rudskogen, kan jeg like gjerne Campe i hagen... Er ca. 50 min og kjøre dit fra Ski... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.