Anbefalte innlegg

Hvem trekker om stoffseter til skinn? firma?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange firma i Tyskland som sikkert gjør dette billigere enn i Norge. Søk på ebay.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at det er nok av salmalere i ditt nærområde.

Jeg brukte Salmaker Sørensen i Kr. sand og var kjempefornøyd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye måtte du ut med? Jeg skulle også ha trekt om to stoler i skinn for å fått de like som baksetene... Har også hørt snakk om formsydde setetrekk i ekte skinn, noen som kjenner til dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye pleier det og koste? Skulle ha byttet alcantara i førersetet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var inne på tanken å trekke opp mine stoler i blå alcantara (s6plus wannabe), og fikk prisoverslag fra salmaker på 17-18000,- for forsetene og baksete til min S4. Husker ikke om dette inkluderte også dørtrekkene. Med litt prissjekk og pruting kan du sikkert komme under 15 høvdinger for full pakke. Vet det er noen som har sendt setene til blant annet Polen for en slik jobb. Er muligens endel å spare på dette.

 

Formsydde setetrekk får du hos blant annet HTS, og bestilles gjennom mekonomen (og sikkert andre). Tror ikke HTS leverer skinn, kun imitert skinn, men de ser bra ut (i alle fall på bildene). Vet ingenting om kvaliteten! Vet heller ikke om de leverer til s4/s6 recaro stoler, men det kan være verdt forsøket da prisen er ca 3000,- for begge stolene (ikke baksete). Under stolene finner du et klistermerke med informasjon du trenger, denne info'n må HTS ha for å kunne finne frem til riktig setetrekk (hvis de leverer til din bil).

 

PS: Om du kontakter salmaker og ikke kan møte dem personlig, ta/finn et skikkelig bilde av stolene og send som vedlegg på mail. De kan si ganske mye ut fra et par bilder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderte å trekke om forsetene på min S4 en gang i tiden. Snakket med en møbeltapetiserer.

Mener å huske han skulle ha ca 3500 pr sete.

 

Lot være da han ikke hadde skinn som lignet det som er på baksetet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok kontakt med inredcar og de skulle ha 9000 + mva for mine to stoler forran, blir for dyrt til at det er aktuelt for meg ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inredcar skulle ha 18-20K for og ta ALT mitt,frontseter,bakseter,armlene + dørtrekk. :) Da kan du få det akkurat som du vill,de gjør om vanlige seter til sportsseter etc. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.