Bilder fra VW/Audi treff 1997-1999 på Våler

Anbefalte innlegg

Her noen bilder jeg knipset fra Våler. De er fra ca 1998. Men noen kan være fra 1997 og 1999.

 

megbilogmilbilder026.jpg

megbilogmilbilder027.jpg

megbilogmilbilder028.jpg

megbilogmilbilder029.jpg

megbilogmilbilder030.jpg

megbilogmilbilder031.jpg

megbilogmilbilder032.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at UrQuattroen med reg.nr LH48505 er registrert ny i Norge! Den er dog avregistrert, men er det den som er under oppbygging?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der var jo gamlebilen min :) lilla rallye med "Not a Bmw" skilt: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha!! Dro kjensel på en kar med en rød MK1 16v der gitt;)

 

Artig å mimre litt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamlebilen min og gitt : smil :

 

Sort Vw Golf Mk4 Gti CE 84114

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LH-registrert Urquattro:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha!! Dro kjensel på en kar med en rød MK1 16v der gitt;)

 

Artig å mimre litt!

 

Ja, sjekk de tidsriktige slippersa hans... haha. 155 hk var det vel i den mk1 Golfen i 1998:)

Var, og det er jo fortsatt råskinn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosa A4 stv der er jo gamle TSRacing sin. Mener å huske den hadde 350 hk på den tiden. Morro å se HVOR mye tiden har forandret seg. Chiptuning/Trouble-shooting var på et litt annet nivå en i dag. Men uansett, da Dahlbeck kom med Golfen...

Satan.... Så kom jo gutta med biler etthvert.. Følesen av at Gatebil scena tok litt av etter år 2000....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at UrQuattroen med reg.nr LH48505 er registrert ny i Norge! Den er dog avregistrert, men er det den som er under oppbygging?

 

Jaggu er det ikke gmle bilder av min nyervervede URQ.

Ja, den blir etterhvert under oppbygging. Må fikse noen andre biler før jeg kan bgynne på den.

 

Så slik står den nå..

ur7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, sjekk de tidsriktige slippersa hans... haha. 155 hk var det vel i den mk1 Golfen i 1998:)

Var, og det er jo fortsatt råskinn:)

 

:) Verdt å merke at jeg nylig hadde opperert inngrodd negl på stortåa-derfor hvit slippers! Hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Verdt å merke at jeg nylig hadde opperert inngrodd negl på stortåa-derfor hvit slippers! Hehehe

 

Og at VW Corrado 2.9 VR6 slet med 0-100 på din mk1 16V. Du eide jo begge bilene, Kent Roar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gikk da vel i slippers hele tida...;)

 

hadde vært moro å høre ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gikk da vel i slippers hele tida...;)

 

hadde vært moro å høre ja

 

MK1 16V m/Schrick kammer og "kasse" holdt greit følge med Corrado VR6 med "chip" /Remus.... Da 0-100 km/t

Etter 100 km/t så var det annen VR6 sak.. hehe... Morro læll.. Bye, bye 16V....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke jeg tar mye feil, så er det de 18"-erne på den blå Boraen jeg etterhvert endte opp med. Husker jeg hentet dem fra en veldig lik bil i en låve opp mot Aurskog eller deromkring, det må ha vært i 2000.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamlebilen min og gitt : smil :

 

Sort Vw Golf Mk4 Gti CE 84114

 

Morsomt, for den bilen var min første adm.bil som jeg bestilte ny i 1998 :) :) :) En av de første Golf IV GTI i Norge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt, for den bilen var min første adm.bil som jeg bestilte ny i 1998 :) :) :) En av de første Golf IV GTI i Norge!

 

Absolutt morsomt ja :) Jeg kjøpte den i desember 2000, og hadde den til mai 2004, flott og god bil!

Hentet den i oslo , da har sikkert jeg handlet den av han du solgte til , også ble den solgt tilbake til oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt morsomt ja :) Jeg kjøpte den i desember 2000, og hadde den til mai 2004, flott og god bil!

Hentet den i oslo , da har sikkert jeg handlet den av han du solgte til , også ble den solgt tilbake til oslo.

 

Bilen var jo også med i TV-programmet Autofil da den nye Golf V GTI ble lansert i 2004 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen var jo også med i TV-programmet Autofil da den nye Golf V GTI ble lansert i 2004 :)

 

Det er helt riktig , det fikk jeg med meg :) Var nok eier etter meg som hadde bilen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke den bilen på bilde nummer to som var klistremerketrimmet med s2-merker eller hva det var og så satt det original suge-motor i..? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke den bilen på bilde nummer to som var klistremerketrimmet med s2-merker eller hva det var og så satt det original suge-motor i..? : haha :

 

Var vel en emblemstrimmet 1,8 liter, men hva så? "Ingen" hadde råd til S4 B5 i 1998 likevel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MK1 16V m/Schrick kammer og "kasse" holdt greit følge med Corrado VR6 med "chip" /Remus.... Da 0-100 km/t

Etter 100 km/t så var det annen VR6 sak.. hehe... Morro læll.. Bye, bye 16V....

 

Nå er vi vel litt OT,men den 16v MK1 dro fra Radoen helt opp til 170-80kmt mener jeg å huske fra min "ung og dum" grisekjøringstid;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe da kjøpte du den bilen en av brormin da, morsomt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som tilfeldigvis har noen bilder fra 97-03 av bilen min? lilla golf 3 gti regnr lh80851 . den skal vist ha vært med på noen treff, ikke sikkert det var vwaudi treff kanskje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.