Oslo: Lokallags samling med go kart kjøring 8.Mars Opmøte Kloka 19.00 Mc D på ALNABRU

Anbefalte innlegg

Satt her og la merke til at Østfold lokallag har "lokallags cup" i Go kart. Kanskje dette kunne være noe for oss i Oslo Lokallag å fått til? Litt sosialt samvær med oppvarming til Våler treffet?:) Eventuelt fått invitert med Follo Lokallag for litt ekstra kniving på banen?

 

Dato blir 8mars, kommer nærmere med tidspunkt, men rundt 19/20tiden er vel noe som passer de fleste?

 

Også er det bare for folk å melde seg på. Hittil så er vi 14stykker

 

Følgende er intereserte:

 

Ståle Bergh

Andreas Westby

Ørjan Andreassen

Mikael Grønholm Geertsen

Jarle Luneborg

Knut-Erik Jacobsen

Roger Kristiansen

magnus-haugen

Kjell-Magnus Grime

Rikard Utsigt

Espen Sørensen

Henrik Haugen

Hans Strømseng

Rasmus Thomsen

 

Oppmøte hos HHK klokka 20.20 (halvtime før første heat) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare og kjøre i gang, sikkert stor interesse for dette. Jeg er med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette stiller jeg meg positief til: ja :! Vi i Follo har hatt en og annen ad-hoc kartkjøring innimellom, men det hadde naturligvis vært hyggelig å vært enda flere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man ville komme med innspill på aktuelle dato`r og tids perspektiv så kunne dette vært fint. Skal prøve å få ringt Huysmann i morgen etter jobb og forhøre meg om pakke pris på 2heat pr person og ett finale heat for de 10beste førerene:) Så kalt Grandprix.:)

 

En eventuell påmelding vil være bindende. Bare så det er nevnt.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert tiltak som jeg garantert stiller på: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om jeg garantert kommer til å tape er jeg helt klart med : ja : Veldig bra initiativ!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok vi også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

priser på grandprix.

10stk 6500,-

20stk 10,200,-

 

Da er det bare å finne en dato og tid også lage en liste over hvem som blir med. Påmelding er bindende:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dette er et veldig dumt spørsmål (men så er jeg også dansk da : haha : ), hva er et grand prix, og hva vil det si i kjøretid? 650,- pr pers er jo ikke så ille hvis man får kjørt en del : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig dette er et veldig dumt spørsmål (men så er jeg også dansk da : haha : ), hva er et grand prix, og hva vil det si i kjøretid? 650,- pr pers er jo ikke så ille hvis man får kjørt en del : rolleyes

 

Er vell 2 innledende og finale for de beste om jeg ikke tar feil: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men 3 heat koster vel ikke mer enn 200 spenn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er 300. 150 for 1 heat. Og på søndager får du kjøre 3 heat for prisen av to.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med :) Bare å si ifra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men 3 heat koster vel ikke mer enn 200 spenn?

 

Er vel bare å dra ditt på en søndag. Veit ikke hva folk er intereserte i, men jeg legger bare fram forslag. Så får heller noen andre styre dette opplegget. Grandprix var bare ett forslag, da jeg var med jobben og kjørte grandprix og syntes dette var utrolig morsomt + at man virkelig må kjempe mot klokken for å nå finale heatet.

 

Actionfylte Grand Prix løp med innledende heat og finale.

I et Grand Prix løp konkurrerer deltagerne individuelt. Det kjøres først kvalifiseringsheat der det er rundetiden som teller. De 10 beste førerne møtes til slutt i en finale der førstemann i mål vinner! Grand prix løp passer utmerket for store og små grupper som ønsker en ramme rundt arrangementet sitt. Målet er å kåre en vinner til slutt. Formel 1 blir arrangert på samme måte!

 

Før løpet starter vil deltagerene få grundig briefing og sikkerhetskurs. Her kan man også få noen gode kjøretips!

 

For å stimulere konkurransen vil vi starte med to kvalifiseringsrunder à 9 minutter. Hver eneste passering av startlinjen blir registrert av vårt hiddenstyrte tidtakersystem. Rundetidene vil bestemme startposisjonen i finalen. Den som har beste rundetid innledende får selvfølgelig stå først! Som du forstår vil startposisjonen være av stor betydning for din plassering i finalen. Pole position er vel noe alle drømmer om...

 

I finalen er det førstemann i mål etter 8 runder som er vinneren. Vi stiller dere opp på langsiden og starten går etter at de 5 røde lysene er slukket og de 5 grønne er kommet på. Vi kan garantere hjertebank og konkurranseglede.

 

Etter løpet bør man avslutte med en skikkelig premieseremoni hvor de tre beste førerene som passerer målstreken først kan stige opp på seierspallen og nyte hyllesten fra andre deltagere og publikum.

Se linken under for våre alternativer:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres interresant ut dette ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert med jeg også vis jeg ikke er på jobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke de som skal på mandags treffet i dag, drøfte litt tid/dato for en sammenkomst med go kart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om di som satt på langbordet snakket noe om dette jeg men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydeligvis ikke.

 

Er ganske mange som er intereserte, men da får man kaste ut noen datoer. Hva tror folket om å få til noe engang i Mars? Skal man ta i 7/8tiden? Hvordan kjøring går man for? Grandprix eller vanlige heat?

 

Hva tror folket om å stikke innom Mc Donalds Alnabru etter kjøringen for å diskutere kjøringen, biler og alt mellom himmel og jord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydeligvis ikke.

 

Er ganske mange som er intereserte, men da får man kaste ut noen datoer. Hva tror folket om å få til noe engang i Mars? Skal man ta i 7/8tiden? Hvordan kjøring går man for? Grandprix eller vanlige heat?

 

Hva tror folket om å stikke innom Mc Donalds Alnabru etter kjøringen for å diskutere kjøringen, biler og alt mellom himmel og jord?

 

Var ikke klar over at det var ønsket at vi tok det opp før jeg var hjemme igjen fra Sandvika:o

Jeg er helt klar med på en Grand prix runde og McDonalds etterpå.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tillater meg å kommentere, til tross for at jeg er "utenforstående": For min del er det bra nok i massevis å kjøre vanlige heat. Det gjør det også mer fleksibelt mtp. når dette skal skje. Om man skal kjøre grand prix bør man ha organisert lag i forkant. Var med på dette med jobben før jul og det var lidderlig morro (selv om laget mitt dessverre bare kom på 4.).

 

Klart man må enten på McDoof på Alnabru eller "på kjøret" ved siden av, der de har enda bedre burger.

 

For min del kan vi gjerne kjøre den 8. mars. En glimrende måte å markere Kvinnedagen på:D. Det er i alle fall min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke klar over at det var ønsket at vi tok det opp før jeg var hjemme igjen fra Sandvika:o

Jeg er helt klar med på en Grand prix runde og McDonalds etterpå.

 

: vinke :

 

 

Om vi går for 2-3 vanlige heat også mat enten på Mc D eller "kjøret" som Andreas sier, så er vel det en god plan.

 

8.Mars er notert. Om man så sier i 19/20tiden? hørtes det bra ut?

 

 

Følgende er intereserte:

 

Ståle Bergh

Andreas Westby

Ørjan Andreassen

Mikael Grønholm Geertsen

Jarle Luneborg

Knut-Erik Jacobsen

Roger Kristiansen

magnus-haugen

Kjell-Magnus Grime

Rikard Utsigt

Espen Sørensen

Henrik Haugen

Hans Strømseng

Rasmus Thomsen

 

Da er vi 14stykker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.