Oslo lokallag inviterer til treff lørdag 31.mai og søndag 1.juni

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så innviterer Oslo lokallag til utstillingstreff lørdag 31.mai 2008 og sønsag 1.juni 2008

Sett av disse datoene NÅ! Nærmere info om sted, tidspunkt etc. vil komme i nær fremtid.

 

OPPDATERING 19/2-08

Så er litt mere konkret spikret. Treffet vil bli holdt på tomten til BBS (bankenes betalinssentral), Håvard Martinsensvei 54. Dette ligger sentralt plassert mellom RV4 Trondheimveien og Østre Akervei. For de som sliter med og få lov til og dra hjemme fra ta med fruen/mannen og sett vedkommende av på Stovner senteret 2 minutter unna. Ikke noe problemer med adkomst for LAVE biler. Det jobbes med vaskemulighet på området, men dersom dette ikke lar seg ordne så er det 10 selvvaskeplasser innenfor 4-5minutter fra plassen. Innkjøring starter kl 11.00. bedømming vil foregå mellom kl 12.00 og kl 14.00 med premie utdeling kl 15.00. det vil bli premiereing i følgende klasser:

-3 beste VW

-3 beste Audi

-Beste felg

-Peoples choice VW

-Peoples choice Audi

-Longest distance

-Beste classic

 

Utsilling koster 50.- pr bil.

Det vil bli salg av Pølser/vaffler og brus. Det blir også mulighet for kjøp av skiltplater og utdeling av klubbmerker.

Kanskje kommer også klubbvognen om det passer med kalenderen

Forhåpentligvis får vi også med oss noen av klubbens partnere som vi da håper vil stille med produkter.

 

Det vil bli lagt ut ny info fortløpende som det kommer.

 

Oppdatering 19/4

 

Blir en liten happening også søndag 1.juni.

For de som ønsker det så vil det bli mulighet for en photosession på Feiring bruk, Lørenskog. Her vil det bli mulighet for og få tatt bilder av bilen sin i tøffe omgivelser blandt STORE maskiner, sand, stein og grus. Her blir det også vaskemuligheter på stedet. Salg av forfriskninger og Johan fra Chipsenter vil være tilstede og chippe biler med sine hyggelige priser(Han stiller også lørdag, men om han kommer til og chippe da er litt usikkert). Så sett av søndagen også. Info om tid og kart kommer, men legg inn fra rundt kl 11 og utover. Avslutter her kl 15 og har felles kjøring til søndagstreffet som den dagen er på McDonald`s CC-Vest

 

 

Oppdatering 21/4

 

Da har Knut-Erik fikset litt priser på Olavsgård hotel for de som vil overnatte.

Enkeltrom 994,- ordinær pris. ink frokost fra 31 mai til 1 juni. Jeg fikser for 700,-

Dobbeltrom 1194,- ordinær pris. Ink frokost fra 31 mai til 1 juni. Jeg fikser for 900,-

 

Så for de som kommer langveis fra og vil sove over for å få med begge dager har nå muligheten til å overnatte.

Som nevnt tidligere er det også bare å ta med kjerring/gubbe og unger på treffet. De kan da enten bli på hotellet eller rusle rundt i ett av mange kjøpesentere i nærheten.

 

I umiddelbar nærhet av treffet finner vi

Lillestrøm city

Strømmen storsenter

Metro senteret

Triaden storsenter

Stovnersenteret 5-10 min gange fra treffet.

Ellers har vi jo også Oslo sentrum som tar ca 20 min med T-banen fra der treffet arangsjeres. T-banen går fra Stovnersenteret.

 

Er det noen som ønsker overnatting på Olavsgård hotel MÅ Knut-Erik ha tilbakemelding så han får sakt ifra til resepsjonen så de vet hvilke priser dere skal få.

 

 

http://www.olavsgaard.no/

 

Oppdatering 18/5

Nærmer seg fort til den store dagen nå så her er noen praktiske opplysninger for dere som tar turen (og de håper vi det blir mange av;)).

-Det er IKKE vaskemuligheter på utstillingsområdet. Deriomt finnes det i en radius på 3-5 minutter med bil ikke mindre en 4 selvvaskeanlegg med til sammen 15-16 vaskeplasser.

Esso Grorud: 1 vaskeplass.

U-Wash: Østre Akervei 206(retning mot sentrum) (innkjøring fra Bedriftsveien) 7 vaskeplasser.

YX: Østre Akervei 214 (retning mot sentrum) 2 vaskeplasser.

Soft Wash: Garver Ytteborgsv. 100. 5 eller 6 plasser. Dette er det nærmeste, nyeste og beste anlegget. Ligger ca 3 minutter fra treffet.

 

Oppførsel på treffområdet:

-ALL kjøring inne på området skal foregå i gangfart.

-Burning/rusing skal IKKE forekomme.

-Høy musikk tillates IKKE.

-All søppel skal puttes i opphengte søpplesekker.

 

Det er viktig at dette overholdes. Området har vi fått disponere gjennom et klubbmedlem som er ansatt i BBS og det er derfor særdeles viktig at vi oppfører oss pent og rydder opp etter oss. I tillegg er det også personer som besøker BBS for og levere brevgiro etc og vi må ikke være til sjenanse for disse.

Brudd på punktene over her vil medføre umidelbar bortvisning fra området.

 

 

Oppdatering2 18/5

 

Vedrørende Photoshoot søndag 1/6 på Feiring bruk, Lørenskog.

Vi møtes her fra kl 11.00. Heller ikke her vil det bli vaskemuligheter. Nærmeste her blir selvvask anlegget bak YX v/Triaden kjøpesenter. I tillegg så er det nytt selvvaskeanlegg på Shell, Karihaugen og selvvask på YX v/Elkjøp, Lørenskog. Det blir lagt opp til 5 poster inne på området der det blir tilrettelagt for fotografering. På disse fem postene blir det også satt opp spørsmål man skal svare på og de beste blir premiert. Det som måtte være igjen av mineralvann fra Lørdagen vil bli solgt her oppe på søndagen.

Johan fra Chipsenter vil være til stede og bidra med mere effekt til de som måtte ønske det.

Ca kl 15.00 pakker vi sammen og drar sammlet mot McDonalds på CC-Vest hvor Oslo-lokallag har sitt faste søndagstreff denne dagen.

 

Regler for de som skal inn på området til Feiring Bruk.

-Farten tilpasses den skiltingen som er satt opp.

-INGEN burbing sladding inne på området

-Alt søppel legges oppi søpplesekkene som settes opp

-Vær forsiktig med hvor man beveger seg. Det er mye løs masse på området, men følger man skilting og ikke begynner og leke Tarzan så er det ikke noe og frykte.

 

Vær snill og respekter dette da vi også her er ene og anlene takket være medlem i klubben som jobber på området.

 

 

 

 

 

 

 

Hilsen

Oslo lokallag: vinke :

BBS.jpg

kart1.gif

Kart2.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var på tide? ;)

Det må bli bra tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette blir veldig bra:) Datoen er satt av hverftfall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legges det opp til noe ordning slik at oss tullinger utenfor Oslo kan komme. Litt drøyt med dagstur for min del i allefall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legges det opp til noe ordning slik at oss tullinger utenfor Oslo kan komme. Litt drøyt med dagstur for min del i allefall:)

 

Så langt i planleggingen har vi ikke kommet enda. Kommer mere info rundt det hele i neste uke da "fest" komiteen skal møtes tirsdag 19/2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legges det opp til noe ordning slik at oss tullinger utenfor Oslo kan komme. Litt drøyt med dagstur for min del i allefall:)

 

Hvis det blir vanskelig å få til så kan du jo få låne sofaen min du vet du, Helge. Vi har ikke stor leilighet, men der det er hjerterom er der husrom vet du. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koselig nyhet en mandagsmorgen på jobb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koselig nyhet en mandagsmorgen på jobb :)

 

Om det skulle bli for trangt hos Roger og Renate så har jeg plass jeg og (3 minutter fra der treffet blir) så vi skal alltids få innlosjert deg om du tar turen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo Ørjan og Roger.

 

Tror kansje jeg kommer en tur til dette treffet jeg også.: rolleyes Blir ikke så mange andre da jeg blir i Frankrike nesten en måned i sommer.:)

 

Fiks overnatting til meg og mine også da kansje??? (he-he): rock :

 

Alltid kult å være med i Oslo.:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig å lese at Oslo Lokallag inviterer til treff.:) Får vel bare vente spennt på mere oppdateringer i henhold til sted osv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo Ørjan og Roger.

 

Tror kansje jeg kommer en tur til dette treffet jeg også.: rolleyes Blir ikke så mange andre da jeg blir i Frankrike nesten en måned i sommer.:)

 

Fiks overnatting til meg og mine også da kansje??? (he-he): rock :

 

Alltid kult å være med i Oslo.:evil:

 

Vi skal nok få til noe der vet du. Du bør jo ta deg en tur ja. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det skulle bli for trangt hos Roger og Renate så har jeg plass jeg og (3 minutter fra der treffet blir) så vi skal alltids få innlosjert deg om du tar turen.

 

3 min unna deg hørtes ut som er i nærheten av Rv4. Kommer sikkert noen fra Hadeland å da... : vinke :

 

Noe matservering eller? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo Ørjan og Roger.

 

Tror kansje jeg kommer en tur til dette treffet jeg også.: rolleyes Blir ikke så mange andre da jeg blir i Frankrike nesten en måned i sommer.:)

 

Fiks overnatting til meg og mine også da kansje??? (he-he): rock :

 

Alltid kult å være med i Oslo.:evil:

 

Selvfølgelig må du komme. Om det ikke blir plass hos Roger så skal du ikke se bort fra at noe kan fikses her. Har et ekstra rom og sofa i stuen som kan slåes ut til dobbel seng:)

 

3 min unna deg hørtes ut som er i nærheten av Rv4. Kommer sikkert noen fra Hadeland å da... : vinke :

 

Noe matservering eller? ;)

 

Du er nok inne på noe der ja;) Blir en eller annen form for matservering, men info om sted, tidspunkt og praktiske opplysninger kommer litt ut i neste uke når "fest komiteen" har hatt sitt første møte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er nok inne på noe der ja;) Blir en eller annen form for matservering, men info om sted, tidspunkt og praktiske opplysninger kommer litt ut i neste uke når "fest komiteen" har hatt sitt første møte.

 

Nice. :)

Da er det bare å vente. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jævlig bra tiltak folkens. dette er utrolig bra. ps. unnksyld språkbruken, men må til, he he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert info i første innlegg: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe greier Ørjan & Roger !!

 

Jeg stiller med Purka og nykomlingen i garasjen også :)

 

Kan sikkert ta med noe morsomt også til dem som ønsker litt mer krutt !!

 

Vi ses.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gangavstand hjemmefra dette her : rolleyes

Kommer kjørende jeg også, kaskje jeg får begynnt på 3. giret : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men atte hvordan bedømmes klassen "beste felg"?

 

Holder det å ta med en felg, eller må det være en bil oppå de? Kan man si at beste felg er den som er nyest, størst, minst, søtest (bamsefelger :P ) eller kanskje den gamleste er best?

 

Kan noen forklare dette? Jeg kommer, fyller bruksbilen med felger... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men atte hvordan bedømmes klassen "beste felg"?

 

Holder det å ta med en felg, eller må det være en bil oppå de? Kan man si at beste felg er den som er nyest, størst, minst, søtest (bamsefelger :P ) eller kanskje den gamleste er best?

 

Kan noen forklare dette? Jeg kommer, fyller bruksbilen med felger... : smil :

 

: haha :Men Håkon da. Beste felg er selvsakt den felgen som tåler mest ved et fall fra x antall meters høyde: bh : så bare fyll opp bilen og kom.

 

Sorry måtte bare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men atte hvordan bedømmes klassen "beste felg"?

 

Holder det å ta med en felg, eller må det være en bil oppå de? Kan man si at beste felg er den som er nyest, størst, minst, søtest (bamsefelger :P ) eller kanskje den gamleste er best?

 

Kan noen forklare dette? Jeg kommer, fyller bruksbilen med felger... : smil :

 

Bare og fylle snøhvit med felger det, men tror ikke det blir noe premie på deg da;)

Hvordan det dømmes beste felg blir opp til dommerne som skal dømme og avgjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det an ved en senere anledning å ha en klasse som kan kallest "fetest eksostut"?

 

Skal man bedømme felger så kan de jo ikke spille noen rolle om de sitter på bil eller ikke? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.