Die Aller Vaerste's Vårmønstring 2008

Anbefalte innlegg

Må desverre meddele at årets vårmønstring IKKE er avlyst. Vi har satt igang arbeidet med dette og ser fram til en hyggelig søndag med vafler, kaffe og brus som vi pleier... :)

 

Vi jobber med en ny lokasjon siden det kom VELDIG mange biler i fjor og vi håper å følge opp dette i år også.

 

Når det gjelder nettsiden så har vi tatt den ned for øyeblikket og stoppet Vaerste-tråden av forskjellige grunner. Vi ønsker å få en profil som er mer inkluderende enn det har vært og at misforståelsene med DAV og DAV-ressurs blir helt borte.

 

Vi er alle fremdeles venner og ser framover til en storartet sesong i sammen med alle i VACN...

 

Datoen for treffet er satt til SØNDAG 27. APRIL til vanlig tid ca. 1000 og utover.

 

Alle er velkommne, i tillegg så skal vi invitere NSU-klubben, Oslo VW-klubb og Sportsbillosjen.

 

Håper mange setter av denne datoen så kommer det mer info etterkvart. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å brette opp erma for å få ferdig klassikerne....

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer, enten med ny klassiker eller bmw: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra å høre: ja :!

 

Dukker opp, jeg, for synsing og gomling av vafler:). Vinterbilen er jo alltid klar - med sommerhjul..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt trangt i fjor ja, men jeg dukker nok opp: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra: rock :,trangt gjør ikke noe så lenge det er mange fine classics å se på...kommer gjerne jeg også! (må sjekke jobbings først)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har vel ikke noe valg.... hehe.

 

detta blir morro :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg at det blir en del vaffelsteking på meg den dagen.... Må nok handle inn litt mere røre i år da vi gikk tom i fjor. Tror også vi kan trenge et ekstra vaffeljern eller to!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer og har tenkt å innta en del vaffler. men savna de fine muffinsene som var i forfjor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer og har tenkt å innta en del vaffler. men savna de fine muffinsene som var i forfjor ;)

 

Tror jamen det er 3 år siden gitt...

...og det er sikkert lov å ta med seg muffins;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer og har tenkt å innta en del vaffler. men savna de fine muffinsene som var i forfjor ;)

 

Mulig og haike med deg hvis jeg har fri?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig og haike med deg hvis jeg har fri?

 

såklart. men regner med at det blir overnatting i oslo natta før for min del ;) I fjor ble det hadeland dagen før. så dav .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såklart. men regner med at det blir overnatting i oslo natta før for min del ;) I fjor ble det hadeland dagen før. så dav .

 

Hvis jeg har fri, så har jeg fri hele helgen i såfall, skal sjekke når jeg kommer på jobb i morra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo prøve å få til dette, selv om det sannsynligvis blir med toergolf. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer. Bare og sette i gang vaffelpressen;) så får tiden vise om det blir med 1`er , 3`er eller 4`er Golfen:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! Bare og fyre opp vaffeljernet! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å komme med vintertrøtt plastikkrakett? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en fin gjeng fra Oslo i år også : ja : Jeg får vel stille meg litt unna som har såpass ny bil som '96 modell :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jamen det er 3 år siden gitt...

...og det er sikkert lov å ta med seg muffins;)

 

Det er nok både 2 og 3 år siden mine fargerike muffinser ble servert! I 06 var de blå, og året før var de lusagrønne, michele oransje og røde :P (og de kom faktisk i Treffpunkt hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vært morro å vært med på, men tviler på jeg er ferdig med bilen til den tid:s

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!! Dukker nok opp som vanlig, men vet ikke helt i hva det blir enda..!! Får se hva som er klart da!!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en fin gjeng fra Oslo i år også : ja : Jeg får vel stille meg litt unna som har såpass ny bil som '96 modell :o

 

Hva skal jeg si da med 07 Jetta ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jeg forsøke å få med meg. Men hva jeg kommer i er jeg usikker på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æsj.. Er det vår snart?

Huff, det betyr man må gjøre en ny innsats for å få ferdig en bil eller to.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.