3 mai: VACN Mjøsa Lokallag og Saab Turbo Club of Norway inviterer til Mjøstreff 2008!

Kommer du til Mjøstreff 2008?  

44 stemmer

  1. 1. Kommer du til Mjøstreff 2008?

    • Ja.
      27
    • Ja, og jeg vil bremse bilen min på Rototest.
      2
    • Nei.
      15


Anbefalte innlegg

Jeg har den glede av å invitere til årets største VAG treff, vi vil i år samarbeide med Saab Turbo Club of Norway for å kunne finansiere et så stort treff. http://forum.saabturboclub.net/viewtopic.php?f=11&t=20000

 

Da er bestillingen unnagjort folkens, Lørdag 3. mai er herved erklært som regnfrie dager i gjøvikområdet, og derved altså dagene for årets Mjøstreff!!

 

NB!!! Vi har ikke fått på plass alle detaljene enda, men vi kommer med mer informasjon og detaljert program så fort vi har fått spikret resten.

 

Vi har til årets treff fått kloa i den feteste Rototesten fra Sverige med vifter og hiddenlogg, så folk kan se hvor mye effekt de har i bilene sine mot en liten sum. Antagelig ca 1000,- uansett medlem eller ikke.

 

Vi prøver oss også på en ørliten vri i år og samarbeider med våre venner i Saab Turbo Club of Norway. Det er jo på tide at vi får noen andre enn oss selv å ydmyke innenfor såvel turbo og stempelkasting som pølsespising, det kan jo til og med hende at vi klarer å omvende en og annen villfaren saabeier i løpet av helgen.

 

Høydepunkter:

 

Utstilling av glisene med premiering

Grillings og ljuging

Selvfølgelig Turbo og Stempelkast

Ymse aktiviteter vi kan slå Saab eierne innenfor ..

Middag m/påfølgende selskapeligheter

Foredrag av Tommy utengen rundt motorer, styresystemer, trimming etc etc.

Cruising

 

Premiering:

1.pl Audi

2.pl Audi

3.pl Audi

 

1.pl VW

2.pl VW

3.pl VW

 

1.pl Shine

 

1.pl Race

 

Noken av premiane blir som følger:

Makita poleringmaskin

Eksenterslipere

Foringer?! (usikkert enda)

 

Program:

 

Fra 10:00: Ankomst Fredvika-"Den grønne lagune" ved Mjøsstranda.

Det vil bli satt opp skilting både på RV4 og RV33 Nordfra og Sørfra for de som er usikre på veien.

 

11:00: Frokostgrillen er varm.

For de av dere som har god samvittighet angående betalt medlemskontingent er grillmatfrokosten selvfølgelig gratis.

 

13:00: Avreise fra Mjøsstranda og ut på "Opplevelsescruising" i Gjøvik/Vardaldistriktet.

 

17:00: Beregnet ankomst "Skistua" i Vardal

Dette er ettermiddagens og kveldens mål. Her avslutter vi Opplevelsescruisingen™, her er det

en stor parkeringsplass hvor vi kan beundre hverandres fabelaktige

biler, samt slenge litt sleivete kommentarer om bilmerker etc

 

Og selvsagt litt turbokasting og anna morro.

 

19:00: Middag

Vi serverer kveldens festmiddag, maten holdes av klubbene, det du vil ha i tillegg tar du frem fra innerlomma...

 

Etterhvert ryddes tallerkene unna, og erstattes av glass med valgfritt innhold, dagens vinnere premieres og hylles.

Siden vi også i år mangler en 0 i medlemskontingenten vår er dessverre ikke innholdet i glassene gratis for medlemmer, men det er selvfølgelig fulle rettigheter til å nyte medbragt her.

 

Festlighetene vil også i år trolig bli avbrutt av en Quizrunde litt utpå kvelden, selvfølgelig med gromme premier!!

 

 

På grunn av tilbudet om middagen trenger vi en bindende påmelding i år som ifjor for middagen på lørdagskvelden. Middag er også gratis for din kone og dine barn. Men du må melde dere på under her i tråden...

 

Overnatting skjer enklest i Gjøvik Sentrum, Skistua ligger ca 1 mil unna så en eller annen form for transport derfra og ned utpå natten anbefales

 

Kart til Fredvika: http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=a_1442724&q=strandvegen+7+gj%F8vik

 

Kart til Skistua: http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=4&companies=&q=skistuvegen+144&id=a_275100&n=60.8292422037708&s=60.8188603962292&e=10.6108317118671&w=10.5808316881329&zoom=3&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0

 

Meld dere på i tråden her, og vi oppdaterer etterhvert i denne første posten!

 

Påmeldte til Middag:

 

 

Mvh

 

Roar Stegegjerdet

Gjøvik kontakt

Mjøsa Lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge tråden, og sånn sett er det jo veldig OT, men Valdres Lokallag har jo treff 4. mai :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge tråden, og sånn sett er det jo veldig OT, men Valdres Lokallag har jo treff 4. mai :o

Scheisse, eg var sikker på at dette var 1.mai, men det er umulig å med andre helger, da det skjer noke kvar helg i heile mai.

 

Sorry for krasjen, men håper noken er intressert i å besøke oss og.

 

MEN!!!! Vi har hovedopplegget på lørdag, så det går ann å komme til oss lørdag, og Valdres søndag.

Søndagen på Gjøvik blir eventuelt for dei som ikke fikk bremset bilen på lørdag, og en liten samling før avreise til sitt.

 

Så her får dere i pose og sekk!!!! :D Det er i underkant av 1,5 t til Valdres treffet herifra.

 

Alle er velkomne, unge og gamle,

audi, vw, skoda, seat og saab

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

]

 

Da er bestillingen unnagjort folkens, Lørdag 3. mai og Søndag 4. juni

 

Var vel en veeeeldig lang helg detta Roar ;)

 

dukker opp og kaster en dynamo og spiser noen pølser jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut :)

 

Men hvor på Gjøvik går arrangementet av stabelen og hva ligger i middag og påfølgende selskapeligheter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut :)

 

Men hvor på Gjøvik går arrangementet av stabelen og hva ligger i middag og påfølgende selskapeligheter?

Litt usikker, men gamle Cellulosen var nemnt, kjem tilbake med plassering og bedre program seinere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel en veeeeldig lang helg detta Roar ;)

 

dukker opp og kaster en dynamo og spiser noen pølser jeg ;)

 

Hehe... :)

 

Er gjordt om no!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NB!! Vi har no gjordt dette om til eit 1 dagers treff for VAG folket, vi resier til Valdres og besøker dei på Søndag!

Og da regner eg kanskje med at vi kan få besøk fra Valdres og på søndag.....

 

Alle andre lokallag er også selfølgelig velkomne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker, men gamle Cellulosen var nemnt, kjem tilbake med plassering og bedre program seinere.

 

Noe nytt her enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres fint ut, vet om mange som skal dit fra STCN også...

Kommer nok dit i egen bil også. (Oslo lokal-lag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keep us posted! Kom gjerne med sted/klokkeslett når dette er klart. Stiller på Gjøvik sammen med junior forhåpentligvis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg oppdatert med program, skriv om du skal ha middag eller bremse på rulle, skriv det her i tråden så oppdaterer jeg etter hvert.. Vi må jo gruse disse stusslige grevlingene.... Kom igjen gutter, og jenter!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg oppdatert med program, skriv om du skal ha middag eller bremse på rulle, skriv det her i tråden så oppdaterer jeg etter hvert.. Vi må jo gruse disse stusslige grevlingene.... Kom igjen gutter, og jenter!!!

 

Linkene dine funka dårlig... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var linkane ordna, men det er dårlig oppmøte her...

 

Me må da bli fleire enn Saab Klubben,

dei er jo mykje mindre enn oss....

 

Ingen som vil bremse?

Kven er dei to som har stemt at dei vil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se ann litt, hvis jeg har fri den helga så kan det hende jeg blir med hvis noen har plass i bilen til meg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har arbe'shelg også er det *grøss* slektsstevne den dagen, så jeg har ikke anledning til å komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har arbe'shelg også er det *grøss* slektsstevne den dagen, så jeg har ikke anledning til å komme.

 

hehe :/

har slektstevne samme helga som våler treffet er.. men jeg vet ikke helt hva jeg prioriterer jeg.. hadde sett for meg biltur til Danmark i sommer,men spørs om det blir senere :P Får se ann litt og høre hva resten av familien vil og synes.. Er jo tross alt ikke vær dag man ser den andre delen av slekta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter hvertfall opp men vet ikke hvordan det blir med middagen enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører for tiden bmw, og er vel dermed ikke helt "velkommen" :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noken av dykk som vil ha middag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer dersom sommerfelgene er på innen da (driver med et lite prosjekt der) :)

Iallefall fra morran av - rulle og foredrag om div tuning er ikke så aktuelt.

 

Når er frist for påmelding til middag da? Står mest på barnevakt for vår del der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del blir det mest sannsynlig videre over fjellet til Valdres og ikke noen interesse for mat da det sikkert blir litt lett grillings og pils der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer dersom sommerfelgene er på innen da (driver med et lite prosjekt der) :)

Iallefall fra morran av - rulle og foredrag om div tuning er ikke så aktuelt.

 

Når er frist for påmelding til middag da? Står mest på barnevakt for vår del der.

Lar det gå ut neste veke.

Blir det lite oppsluttning på middag, så må nesten saab gjengen ta dette aleine...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.