Anbefalte innlegg

Jeg og noen kompiser lagde en film.. lkke akkurat med vag. men men..

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra noen vet hva en volvo skal brukes til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk dere tatt livet av den skikkelig eller hehe. kul film forresten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk dere tatt livet av den skikkelig eller hehe. kul film forresten

 

Bilen starter og går enda, skal bruke blokka i en bilcrossbil jeg har skjønner du.. Takker for ros.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra film. nok en container av veien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fare for lokal tåke :P Er det en 740? Det er riktig bruk av de gamle kassene hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fare for lokal tåke :P Er det en 740? Det er riktig bruk av de gamle kassene hvertfall.

 

Det er en 740 ja, 2,3 liter.. ingen problem å ta burn-outs med den. på en side i vertfall...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morro morro;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikek bare jeg som er lokal hobbyrally fører ser jeg:p

volvo på sitt beste:evil:

th_P1010060.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikek bare jeg som er lokal hobbyrally fører ser jeg:p

volvo på sitt beste:evil:

 

 

Morro med volvo ja!! Noen flere som har laget video her?? Legg inn da vel...!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

waah. som tidligere 740-eier syntes jeg synd på den stakkars kjerra. Jeg må innrømme at 740en var en smule dau (b230f-motor = not exactly powerful), ser kanskje ikke sååååå pen ut, men den får en fra A til B, og har faen meg mer plass til dritt enn s2en har, selv om den er en stasjonsvogn. Og når jeg skulle skifte bensinpumpe på den, så gikk det fint an å stå på fangeren, for i motsetning til dagens biler er de lagd for å brukes, brukes hardt, og ikke bare gnikkes på. :P

 

(og så unngår man å se på hva slags personer som tilsynelatende ser ut til å velge volvo som permanent "rå" rånemaskin, selv om det er 240 og ikke 740 som ser ut til å pleie å bli rånemaskinen of choice. :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

740èn har jeg ikke noe forhold til, men 240 har jeg kjørt i bilcross siden jeg var 16.. Og har igrunn funnet ut at det er en passende bil til det formål. Tåler mye karosserimessig og motorene er hardføre også. Kjørte timesløpet i fjor og da gikk bilen for full pinne i en time i strekk og pluss en halvtime finale etter det. Uten å koke eller noe.. Imponert over det...:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort pluss for musikken: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort pluss for musikken: rock :

 

Var igrunn fornøyd selv.: smil : Hadde vært kjedelig uten i vertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til volvons forsvar så må jeg si att den nå har holdt 3 ganger så lenge som Passaten som fikk samme behandlinga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis meg en film der en vag får tilsvarende behandling, og fortsatt starter å går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis meg en film der en vag får tilsvarende behandling, og fortsatt starter å går.

 

Her er den første filmen vi lagde. Er dårlig mobil kvalitet, men kansje en god latter veier opp??hehe

Passaten klarte ikke en tur oppi røysa en gang. Da dro vi av noen bensin rør som ligger noe utsatt til...men nor rep må vi jo regne med...

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har herja mye biler på jorder og grustak, gått med en del lada, ford og volvo.. Ingen tvil om hva som holdt lengst.

Siste volvo`n vi drepte ga seg ikke før ene råden lå oppe på traversen like ved styresnekka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har herja mye biler på jorder og grustak, gått med en del lada, ford og volvo.. Ingen tvil om hva som holdt lengst.

Siste volvo`n vi drepte ga seg ikke før ene råden lå oppe på traversen like ved styresnekka.

 

hehe!:P det er morsomt å ta knekken på biler,se hvor holdbare de er og hvor mye de tåler..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen ble det en transit som fikk gjennomgå.. Ikke noe taking men.. Minstekravet er at selene fungerer.. noe de ikke gjorde på denna..: mad :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sånn en volvo er laget for og brukes:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft, den transiten fikk en del pryl!! hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøft, den transiten fikk en del pryl!! hehehe

 

 

Hehe.. er blitt noe hekta på detta nå.. må finne en bil til etter hvert.. Noen flere som har lagd film selv?? Noen som har tips eller råd om hvordan redigere eller lignende??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

volvo filmen var jo helt konge he he:P

må¨kjøpe meg en volvo til ny årtet og misbruke den lit he he:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

volvo filmen var jo helt konge he he:P

må¨kjøpe meg en volvo til ny årtet og misbruke den lit he he:P

 

Shhh, tenk om volvogutta hører deg! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.