Film...201m Drag natt til 1.Mai i Skien

Anbefalte innlegg

Her er litt film fra Rommnesløpet på Geiteryggen natt til 1. Mai

 

Totalt ca 1 time med film....: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig :) Jeg som kjører mot AC Cobran første dragget i klipp 1, forøvrig første gangen jeg har hvert med på drag. så det var kjempe moro. Dog var det bedre match mot den Pickupen og Volvo 240 jeg kjørte mot.

 

Pst! Som kanskje folk har nevnt var det ikke romnesløp, det er en egen bakke i skien som blir brukt til bakkeløp og time attack for gatebiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig :) Jeg som kjører mot AC Cobran første dragget i klipp 1, forøvrig første gangen jeg har hvert med på drag. så det var kjempe moro. Dog var det bedre match mot den Pickupen og Volvo 240 jeg kjørte mot.

 

Pst! Som kanskje folk har nevnt var det ikke romnesløp, det er en egen bakke i skien som blir brukt til bakkeløp og time attack for gatebiler.

 

 

: oops :... Leste bare det som sto på biletten min jeg.: dum :

 

Men jeg gidder ikke å døpe om filmene :rolleye: Det blir for mye jobb..:spider:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig :) Jeg som kjører mot AC Cobran første dragget i klipp 1, forøvrig første gangen jeg har hvert med på drag. så det var kjempe moro. Dog var det bedre match mot den Pickupen og Volvo 240 jeg kjørte mot.

 

Pst! Som kanskje folk har nevnt var det ikke romnesløp, det er en egen bakke i skien som blir brukt til bakkeløp og time attack for gatebiler.

 

Hørtes jo ut som om du var nære ved å klå'n!!: rock : du gjorde jobben din bra!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.