Bilder & film fra Rudskogen 10.Mai kan legges her!!! ;)

Anbefalte innlegg

Fikk en telefon fra Rudskogen akkurat, å blei mildt sagt MISUNNELIG på dokke som bor så nære : bråk :

Hørt stygge rykter om taking å styr : gråter :

Hiv ut bilda å filmane her, så vi fra langt vekk i stan også får "være med" ... : ja :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok ingen selv, men her er to av den grønne mk3 VR6T golfen.

 

HPIM1836.sized.jpg

HPIM1839.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få inn bilder av Ålesunds nye RS4!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få inn bilder av Ålesunds nye RS4!

 

Uheldigvis funker ikke kortleseren på laptopen, derfor må jeg vente til jeg har kommet meg hjem for å sette igang med bildene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bilde av en S2 på taket :S (kjipe greier) men kun på mob, så hvis noen vil se må jeg sende på mms til noen som kan legge det ut ..

 

edit: Takk til Steffen som la ut bildet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En super dag, fikk testet bilen etter alle nye mods....Var godt fornøyd............

 

Her kommer et bilde av S2 som gikk rundt...

 

s22.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildet fra Sindre Fjellvik.

 

s2mc2.th.jpg

 

: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Her kommer et bilde av S2 som gikk rundt...

 

[ATTACH]94482[/ATTACH]

 

 

 

Noen som har film av dette? Jævlig kjedelig da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde? Utrolig synd :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævelig trist det der altså Johnny... :( Skjønner ikke hvordan det kan ha skjedd jeg... Men for å prøve å se noe positivt i det, så kunne det jo gått verre når det først skulle gå gærent. Bilen lar seg fikse og sjåføren ble vel så vidt jeg har hørt ikke skadet...

 

Pøs på med masse mere bilder for oss som ikke kom oss av gårde...! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si at dette treffet var utrolig flott, masse folk, banekjøring så mye man ville omtrent, sol og veldig varmt, og ikke minst gøy! Har ingen bilder som jeg har tatt selv, men får straks tilsendt fra passasjeren min, så det kommer litt etterhvert. :P

 

Kjedelig med de som hadde uhell med å få brann i motorrommet og Mydland som dessverre og uheldigvis endte på taket - men så lenge ingen er skadet må man være glad for det! Tross alt så var det kanskje "bedre" at det skjedde med en bil som hadde gode seter og skikkelige sikkerhetsseler - det er ikke sikkert at det hadde gått like bra i en annen bil. Får håpe bilene lar seg rettes opp og bygges opp igjen!

 

For min del, så gikk slavesylinderen til clutchen til helvete på den aller siste kjøre-sakte-runden, så her lukter det et lite bytte. Vet ikke om det skyldes den 10mnd gamle bremsevæsken fra Møller som med nød og neppe slapp gjennom teknisk. Fikk iallefall kommet hjem som normalt med både bil og passasjer, dog med noe begrenset utvalg i gir. (takk til Andreas W for teknisk hjelp og Leif-Helge for lån av verktøy) Ellers fungerte alt prikkfritt for min del.. egentlig veldig fornøyd tatt i betraktning de endringene jeg har gjort.

 

Takk for et flott treff, alle sammen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få inn bilder av Ålesunds nye RS4!

 

Den funka meget godt på banen iallefall: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den funka meget godt på banen iallefall: smil :

 

Har litt film når jeg jeg kjører bak deg på banen...skal se om jeg for langt det ut etter hvert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt film når jeg jeg kjører bak deg på banen...skal se om jeg for langt det ut etter hvert...

 

Etter hvert? Få den ut nå! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder fra meg :) Treffet var utrolig kult, kjempe morsomt og kjøre. Eneste som var kjedelig var langstrekka hvor follka feis forbi men I svingende hold man følge eller kjørte forbi :D Fikk testa litt 4Motion i harde svinger og merker at den hjelper på litt selv på sommern med hard kjøring. Var noen 80 Quattro'er der også som ikke gikk værst men som kjørte bra som jeg hvertfall synes det var drit morro å ligge etter :D

 

Utrolig synd med de som hadde uhell der nede :( Eneste jeg plagdes over var at jeg gikk tom for bensin 10 på halv 6 og ikke fikk kjørt mer dersom jeg skulle rekke bort til Rakkestad. :P Haha.. Gleder meg til neste gang :D:D

 

Var også en RS2 som gikk værst der, en drømme bil med drømme lyd i eksosen med div. Den bilen er gud selv :D

DSC00495 [].JPG

DSC00508 [].JPG

DSC00509 [].JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra treff:) beklager dårlig bilder, tatt med mobil

 

DSC07268.jpg

 

DSC07271.jpg

 

DSC07274.jpg

 

DSC07275.jpg

 

Jonus sin S2:

DSC07295.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho, dette var jaggu meg morsomt:p

Den gamle 2,3 quattroen fikk pisket seg litt rundt banen i dag også: smil :

Og mest overaskende, ingen problemer på vei hjem.

Hadde med et speilrefleks kamera, men det gikk på rundgang mellom meg og noen kamerater, så er her litt ymse. (absolutt ingen mesterfotograf:o )

 

DSC_0626.jpg

DSC_0690.jpg

DSC_0680.jpg

DSC_0616.jpg

DSC_0610.jpg

DSC_0594.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faan angrer på at jeg ikke tok en tur nå...

 

Flere bilder takk:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par til, har ganske så mange på lager:p

DSC_0491.jpg

DSC_0338.jpg

DSC_0695.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjedelig å se at Myrland plages med store økonomiske problemer i år også: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_7403_1200.jpg

 

Den forulykkede S2-en

DSC_7405_1200.jpg

 

DSC_7407_1200.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.