Anbefalte innlegg

Om dette er blitt diskutert opp og ned før, så slett dette.

 

Jeg vet at treff program på sommeren er tett for alle bilmerker. Man tar de tidene man får.

Men å legge VACN treff likt med Bugrun er litt dumt. Vi mister jo så mye bra folk å biler på våres treff med dette.

Mener ikke at vi skal "henge" i rompa på Bugrun, og styre våres drift etter dem. Men jeg synes det er litt synd at dette skjer. De fleste bilene er jo i tipp-topp shape rett før og etter disse treffene. Så å kunne unngå BUGRUN treff mener iallefall jeg hadde vært en klar fordel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bug Run har jo allerede annonsert datoen treffet er på, men det samme ble gjort ifjor uten at noen tok hensyn til det.

Får vel ikke vite fra NTS før utpå høsten når det passer men må da kunne gå ann å be om de fleste andre helger enn akkurat den samme... Såpass mye må det da gå ann å kreve... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men å legge VACN treff likt med Bugrun er litt dumt. Vi mister jo så mye bra folk å biler på våres treff med dette.

 

 

 

Hvor mange besøkende var det på Hoved-treffet i år kontra i fjor..?

Hvor stor innvirkning har det egentlig at de kræsjer..?

 

Harmlig at de 2 treffene skal kollidere...

 

 

Håvard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble vel bestil opp 85 t-skjorter så sikkert 50 stk som hadde vært på Hovedtreffet om det ikke var samme helga iår.

Og 7 klassevinnere i vannavkjølte klasser...

6 av 7 vet jeg har fått premier på Norske treff også.. Og flere andre biler som har fått premier på flere treff var også med her...

Så ganske høyt nivå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig er det noe vi må prøve å unngå.

 

Men desverre er det jo bare slik enkelte ganger. Det er intet annet alternativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ikke at VACN skal la seg styre etter BUGRUN. Men jeg "liker å si vi, da jeg er medlem" må se ann BUGRUN. Vi går glipp av mange biler som også ikke medlemmer, som ville stilt til utstilling. Slik har det vært i mange år. Mange av topp 3 biler spes i VW klassa er ikke medlemmer. På en rar måte er de ikke medlemmer. Noen sikkert fordi de ikke er happy med hvordan klubben vår styres, eller at de har hatt en svak opplevelse på en eller annen måte. Kansje ikke fått pokalen di drømte om før treffet, og at dommerne er idioter?? Kan tenke meg at noe ligger der.

Sier ikke at VACN har idiot dommere, men at noen folk kan føle det slik. Og da stenger vi ute hele klubben.

 

Dette er noe jeg har tenkt på lenge, men ikke tenkt SÅ mye på at jeg har postet det før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ikke at VACN skal la seg styre etter BUGRUN. Men jeg "liker å si vi, da jeg er medlem" må se ann BUGRUN. Vi går glipp av mange biler som også ikke medlemmer, som ville stilt til utstilling. Slik har det vært i mange år. Mange av topp 3 biler spes i VW klassa er ikke medlemmer. På en rar måte er de ikke medlemmer. Noen sikkert fordi de ikke er happy med hvordan klubben vår styres, eller at de har hatt en svak opplevelse på en eller annen måte. Kansje ikke fått pokalen di drømte om før treffet, og at dommerne er idioter?? Kan tenke meg at noe ligger der.

Sier ikke at VACN har idiot dommere, men at noen folk kan føle det slik. Og da stenger vi ute hele klubben.

 

Dette er noe jeg har tenkt på lenge, men ikke tenkt SÅ mye på at jeg har postet det før.

 

Vel, klubbens dommere er jo feks du og jeg det da. Medlemmer.

 

Og VACN prøver jo etter beste evne å ikke "kræsje" med andre treff. I år gikk det da ikke.

 

Klubben styres av helt "vanlig dødlige" folk som deg og meg. Igjen medlemmer. Om noen mener styret gjør noe feil ovenfor disse personene som eventuelt ikke liker hvordan den styres på, så hadde det vært fint med tilbakemeldinger og hint om slike ting, slik at vi blir gjort oppmerksom på eventuelle "feil"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er jo enig med deg Helge. Jeg bare ser for meg at folk "kvier" seg, eller ikke gir tilbakemelding. De uffer seg og sier de ikke gidder å betale kontigenten. Slik har det vært i alle år jeg har vært med. Tenk å ha en 5000 medlemmers klubb, og ikke si ifra? Hva teller min stemme, sier sikkert endel folk. Er det bare folka "der oppe" som bestemmer. Hva slags folk er dette da mon tro? Jo, som deg og meg. Samme hva du kjører /eier. Er du medlem burde du kunne ha noe å sagt. Og "vi" hører på deg. Eller jeg liker å tro vi gjør det. Nå er jeg bare et "vanlig" medlem. Så skal ikke snakke for noe i styret eller moderatorer.

 

Jeg har vært medlem noen år, og vet at folk kvier seg litt. Og jeg tror dette er pga at dommerne ikke har gitt dem de forventningene di håpet på, når det gjelder f.eks treff.

Og sant som Helge sier: Er jo VI medlemmene som er dommere, og ALT legges opp til dem.

 

Ta litt tak, og involve seg så kansje man har litt påvirkningskraft på treff også?

 

Men uansett...

Vi må styre unna BUGRUN.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hørte at noen nevnte i annen tråd at det var ca. 60% biler sammenlignet med i fjor på hovedtreffet, kan jo hende noen har eksakte tall på dette.

 

Det må jo være mulig å unngå å treffe samme helga som Bug Run, men om det skjærer seg til neste år igjen, ja da er valget mitt enkelt.

 

Når det gjelder dømming så blir man vel aldri enig, men har jo sett mye rar dømming slik som når en NY bil vinner beste lakk feks... : haha :

 

7 norske biler tar klasseseiere av 10 mulige på Bug Run, I tillegg så var det ca. 10 biler til som holdt HØY klasse som var på Bug Run. Om noen lurer på hvilke så kan jeg legge ut bilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hørte at noen nevnte i annen tråd at det var ca. 60% biler sammenlignet med i fjor på hovedtreffet, kan jo hende noen har eksakte tall på dette.

 

Det må jo være mulig å unngå å treffe samme helga som Bug Run, men om det skjærer seg til neste år igjen, ja da er valget mitt enkelt.

 

Når det gjelder dømming så blir man vel aldri enig, men har jo sett mye rar dømming slik som når en NY bil vinner beste lakk feks... : haha :

 

7 av 10 norske biler tar klasseseiere på Bug Run, I tillegg så var det ca. 10 biler til som holdt HØY klasse som var på Bug Run. Om noen lurer på hvilke så kan jeg legge ut bilder.

 

Morro er det jo å tenke på hva Sverige EGENTLIG burde få til mtp priser/lønninger.

 

Uansett, på Våler så var nok den aller fineste VW Svensk. Hvit Passat TDI. Makan til bygg skulle du ha sett Håkon! Vet du har sett endel, men den fikk vel Pople's choice VW oxo. Tar jeg ikke feil...

 

Joachim Vågen har bilder av den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morro er det jo å tenke på hva Sverige EGENTLIG burde få til mtp priser/lønninger.

 

Uansett, på Våler så var nok den aller fineste VW Svensk. Hvit Passat TDI. Makan til bygg skulle du ha sett Håkon! Vet du har sett endel, men den fikk vel Pople's choice VW oxo. Tar jeg ikke feil...

 

028.jpg

 

Denne du mener ikke sant? Sikkert en velbygd bil, men dette er ikke min smak. Finnes det flere bilder av den, innvending og fra andre vinkler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og angående å si ifra til styret så blir alt tatt som klaging og man får "kjeft" om det er noe man ikke er enig med. Sånn føler jeg det iallfall så skjønner godt at folk ikke vil si ifra om det er noe å heller leve med at ting er som de er....

 

028.jpg

 

Denne du mener ikke sant? Sikkert en velbygd bil, men dette er ikke min smak. Finnes det flere bilder av den, innvending og fra andre vinkler?

 

Mange stemmer fikk den egentlig?

 

Vært noen biler som har vunnet før pga størst kameratgjeng.... : rolleyes

 

Derfor har vi på Hadeland latt være å hatt denne premien for vi har følt den ikke blir rettferdig så lenge ikke alle stemmer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

028.jpg

 

Denne du mener ikke sant? Sikkert en velbygd bil, men dette er ikke min smak. Finnes det flere bilder av den, innvending og fra andre vinkler?

 

 

Som Håkon sier, så er dette sikkert en velbygd bil, men jeg må bare stille spørsmålet om dette er stilen den gjennomsnittlige VWAudi-club medlem liker best? Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg trodd at bildet var 10 år gammelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og angående å si ifra til styret så blir alt tatt som klaging og man får "kjeft" om det er noe man ikke er enig med. Sånn føler jeg det iallfall så skjønner godt at folk ikke vil si ifra om det er noe å heller leve med at ting er som de er....

 

 

 

Mange stemmer fikk den egentlig?

 

Vært noen biler som har vunnet før pga størst kameratgjeng.... : rolleyes

 

Derfor har vi på Hadeland latt være å hatt denne premien for vi har følt den ikke blir rettferdig så lenge ikke alle stemmer....

 

Da du er alene på treff, og Svensk. Som denne karen helt tydelig var, så var det vel liten tvil i people choice. Si meg noen VW som egentlig var i nærheten av denne?

Rart han ikke var på BUGRUN. Kansje han kom fra laaangt nord.

Uansett, et bygg jeg liker meget godt. Selv om bil modelen ikke er den mest spennende.

AL var nytt på bilen. Og da vi snakker nytt, så var alt bedre/overdimmensjonert bra.

Tenk så mange timer. Full pott fra min synsvinkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da du er alene på treff, og Svensk. Som denne karen helt tydelig var, så var det vel liten tvil i people choice. Si meg noen VW som egentlig var i nærheten av denne?

 

Ingen, alle var på Bug Run... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da du er alene på treff, og Svensk. Som denne karen helt tydelig var, så var det vel liten tvil i people choice. Si meg noen VW som egentlig var i nærheten av denne?

Rart han ikke var på BUGRUN. Kansje han kom fra laaangt nord.

Uansett, et bygg jeg liker meget godt. Selv om bil modelen ikke er den mest spennende.

AL var nytt på bilen. Og da vi snakker nytt, så var alt bedre/overdimmensjonert bra.

Tenk så mange timer. Full pott fra min synsvinkel.

 

Oki, var som sagt ikke der og så jo strøken ut. Men vet som nevnt fra før at folk har vunnet på veldig få stemmer bare. Men den var sikkert en verdig kandidat.

Iallfall så lenge alle de andre jeg kommer på var i Sverige. Kanskje han har lest på forumet her og sett hvor mange bra som skulle over grensa. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo forståelig at ting kan kræsje slik det gjorde nå, men som tidligere sagt så er jo datoen for BR satt til neste år.

 

Jeg var noe skeptisk til å dra nedover til BugRun istedet for Våler i år, men angrer ikke et sekund!

Våler-treffet i fjor var veldig bra, men da var det jo ikke noe som kræsjet og "alle" var der.

Og skulle det kræsje til neste år, så er også valget mitt enkelt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Havner Hovedtreffet,og BR på samme helg neste år, så sees vi i Mantorp.

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen, alle var på Bug Run... : haha :

 

HAHA... Stakkar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problematikken ligger som Helge sier i at vi ikke velger fritt i hvilken helg vi får på Våler.

 

Men når det er sagt så skal vi selvfølgelig forsøke å unngå at treffene krasjer neste år.

 

Jeg skulle nemlig gjerne hatt med meg begge to :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og angående å si ifra til styret så blir alt tatt som klaging og man får "kjeft" om det er noe man ikke er enig med. Sånn føler jeg det iallfall så skjønner godt at folk ikke vil si ifra om det er noe å heller leve med at ting er som de er....

 

 

Neida :P Send meg en PM om det er noe. Jeg lover å ikke "kjefte" :)

 

PS. Jeg har også lyst på Bug Run, og drar nok om VACN Våler ikke kræsjer med dette. Noe jeg forøvrig tviler på at de gjør. Da er det maks uflaks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato for Bug Run 2009 er 5.6.7. juni : rock :

 

Ønske for VACN Våler 2009 er 23.24. Mai : vinke :

 

Noen argumenter for dette ønske er: Søndag10.mai er det utstillings treff i Halden på Festningen. Helgen før er det 17.mai og det er kristi himelfartsdag på torsdag den 21.5. (en hel dag fri til å gnukke\ mekke ferdig bilen : rolleyes ) og en har 11 dager på å bestille nye deler før Bug Run. :o Helgen etter er det pinse og har hørt (ubekrefta rykter) at gatebil ønsket denne helgen.

 

Må jo alerede nå, gå an å yttre ønske om dato til Våler banens anvarlige, så vi ikke kommer i bakleksa neste år også. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Håkon sier, så er dette sikkert en velbygd bil, men jeg må bare stille spørsmålet om dette er stilen den gjennomsnittlige VWAudi-club medlem liker best? Hadde jeg ikke visst bedre, så hadde jeg trodd at bildet var 10 år gammelt.

 

Men teknikken er uten tvil grom! Det er ikke hver dag man ser 1,8T i en 35i. Det er liten tvil om at det ligger store mengder arbeid i denne bilen. Jeg ser mye heller at en bil det er gjort stor innsats i vinner enn en nesten ny f.eks. G5 med plast, 20" pakkefelger og ellers normalt bra "spekka" fra fabrikken vinner.

 

Ønsket/forslaget ovenfor høres meget fornuftig ut. Så får vi bare håpe at det ikke blir krasj neste år også. Det er nemlig noe dritt å måtte velge, ettersom jeg helst vil ha med meg begge deler. Det blir MYE mer tid på banen på hovedtreffet (det er vel egentlig bare bensintanken som er begrensninga), men så er Mantorp til gjengjeld veldig bra bane (og så er det ekstra morro å kjøre på en større og for meg delvis ukjent bane).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida :P Send meg en PM om det er noe. Jeg lover å ikke "kjefte" :)

 

He,he. Det skal jeg huske på. ;)

 

Og den ønskedatoen hørtes veldig bra ut. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen, alle var på Bug Run... : haha :

 

Jag har lika långt till Mantorp som till Våler, eftersom jag varit till Mantorp så många år och även vunnit Passat klassen senaste två åren och som medlem i VW-AUDI CLUB NORWEGEN bestämde ja mig tidigt att åka till Våler istället utan att ha läst några forum, det var kanske tur för dig det, men lycka till iallafall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.