Utstillingstreff - Fredriksten festning 22.mai!

Anbefalte innlegg

Tidspunkt:

Innkjøring for utstillere begynner kl. 10.00 - 12.00

Det vil bli bedømming av bilene mellom kl. 12.00 og 15.00

Premieutdeling vil begynne ca. kl. 15.00

 

Priser:

Utstillere : 100,- (bil og sjåfør)

Pr. pers : 25,-

 

Utstillingsklasser :

 

Audi/Vw - Classic cars

 

Audi 80/90

Audi 100(A6)/200

Audi A3/S3/A4/S4(-99)/RS4

Audi A6/A8/S4/S6/S8/RS6/allroad

Audi TT/Beetle

Audi Coupe/UrQuattro/S2

VW Polo II/III/IV

VW Lupo/Polo V/VI/Caddy (basert på polo)

VW Golf I/II/Cab/Caddy (basert på I-golf)Jetta I/II/Scirocco

VW Golf III/Vento/Corrado

VW Golf IV/V/Bora

VW Caravelle/Transporter

VW Passat

Vw Touran/Ny Caddy/Toareq

 

"Spesialklasser":

 

Penest motorrom

Penest lakk/dekor

Penest stereo installasjon ( ikke lydkvalitet )

Longest distance

Peoples choice

Harryprisen

 

I de vanlige klassene vil det primieres etter antall oppmøtte i hver klasse :

1-3 biler - 1.plass

4-5 biler - 1. og 2. plass

6-

 

 

Annen info:

 

Halden Bil vil mest sannsynlig stille med minimum den nye Passaten.

Dahles Auto AS (Tunejordet, Sarpsborg) stiller med ny Sportback, nye A4 TQ avant og nye A6 avant.

 

Det vil bli skiltet vei fra E6 slik at det ikke skal bli noe som helst problem å finne frem.

 

Det er tilgang til toaletter og det vil også være mulighet for kjøp av mat+drikke i kroa som ligger på plassen.

 

Ellers håper vi på strålende vær og ikke minst at mange tar turen hit denne søndagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint der oppe!

 

Evt ikke-bilinterreserte damer har åsså mye anna å kikke på mens treffet pågår ;)

 

Gatebil-datoene er ikke klare ennå, men vær forberedt på at dette kan komme til å kræsje med Våler-treffet :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo også nevnes at det er storband-festival på fortet samme helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato er notert og I`ll be there! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn

Gatebil-datoene er ikke klare ennå, men vær forberedt på at dette kan komme til å kræsje med Våler-treffet :(

 

Får inderlig ikke håpe det kræsjer, og skulle det gjøre det, så får vi bare håpe at noen setter turen mot Halden fremfor Våler.. * krysse fingre*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... Flyttet til toppen ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville droppet Gatebil på Våler en dag, for å dra til Halden, og det kommer jeg til å gjøre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville droppet Gatebil på Våler en dag, for å dra til Halden, og det kommer jeg til å gjøre ;)

 

Da kjører vi sammen? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott det gutter! Det setter vi stor pris på.. Vi hadde jo håpet det ikke skulle kræsje med andre treff, men bommet stygt der, derfor er det jo ekstra moro at folk tar turen likevel! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører vi sammen? :D

 

Så klart :) Blir en artig dag tror jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte inn til værgudene og bestillte bra vær, så da har jeg gjort mitt... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Håkon, det var snilt! Møter du opp også så blir det enda bedre ;) ( med èn eller flere biler )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører vi sammen? :D

 

Er vel snakk om noe crusing... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte inn til værgudene og bestillte bra vær, så da har jeg gjort mitt... : rolleyes

tror vi skal overlate det til arne, det viste seg ifjor att han hadde relativt gode kontakter med værgudene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med nylakkert bil. Dette gleder jeg meg stort til! Tror mange heller velger dette istedenfor å dra helt opp til vålerbanen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Øivind... Teit at det kræsjet sånn, men håper jo folk tar turen til Halden likevel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt synd det kræsjer med Våler treffet, men drar bare til Våler grytidlig lørdag, og kjører hjem på kvelden, så blir det Halden søndag......! : smil :

 

Litt off-topic kansje, men: Noen stemning for og kjøre flere biler til Våler Lørdag morgen fra Østfold... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer sikkert noen biler fra Drammen også. Koster det noe å ha treffet der dere skal ha det? Hvis ikke så er det gratis inngang som gjelder;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer sikkert noen biler fra Drammen også. Koster det noe å ha treffet der dere skal ha det? Hvis ikke så er det gratis inngang som gjelder;)

 

Vi må nok ta litt betalt siden det koster noen tusen å leie dette stedet.

Det pleier nemig å komme veldig mange Haldensere på alt som skjer på festningen. Så dermed håper vi å dekke inn den summen vi betaler for leia!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur detta kan bli artig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi håper nå iallefall det! :) Må som Thomas sier, desverre ta oss betalt pga leie av plass + div, men håper de fleste syns det er greit.

 

Vi skal gjøre vårt beste for å få det til å bli et bra treff iallefall, det vi ikke kan styre er oppmøte og vær, sistnevnte har Håkon S tatt seg av, resten er opp til dere andre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok de fleste skjønner at det ikke er gratis, så sku da ikke tru at det sku by på noen store problemer enkli.

 

Hva er vel gratis om dagen spør nå jeg da...? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner at dere må ta inngangspenger siden dere må leie plassen, men å tjene penger på et slikt treff synes jeg blir feil. Vi tok ikke inngangspenger, men så fikk vi også låne plassen og gratis stereoanlegg osv.

 

Men å ta innganspenger for å dekke utgifter ser jeg ingen problemer med:) Har dere noen sponsorer? Hva med salg av klubbvideoen på treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig Petter, og tanken er heller ikke å tjene på dette.. Kommer vi i null er vi fornøyde, men skulle vi tjene noen slanter på dette så vil jo det igjen gå tilbake til medlemmene, men som sagt, vi gjør ikke dette for å tjene penger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.