Corrado Club Norwegen Treff 2008

Anbefalte innlegg

Lodder stemningen for å holde vårt eget Corrado treff

 

Dato er satt til 30.-31. august

sted Fagernes i Valdres (på\ved campingen)

 

Det vil bli utstilling og bedømming av bilene på Lørdagen (regler og premiene vil bli annonsert senere på CCN forumet)

Det vil bli fokusert på det sosiale utover kvelden

 

Link til CCN forumet der vi holder en avstemming for å få et ca antall Corradoer som kan komme. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja... Får vel nesten ta meg en tur å titte på bilene deres om dere dukker opp på fagernes!

Bor jo 2min ifra sentrum.. Gleder meg: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes!Da har vi fått priser på hytter samt at vi har fått lov til å låne en stor gressplen på campingen som vi kan ha utstillingen vår!!

 

Pris for 4 manns hytte: 590,- pr døgn(er man 4 som deler blir det kun 150,- pr pers)

 

Pris for 6 manns hytte: 990,- pr døgn.

 

Vi har planlagt å ha treffet fra kl 1300-1600 ca med premieutdeling kl 1600..

 

Vi kommer til å premiere 1.2.og 3.premie med pokaler samt at vi har fått premiespons fra Auto Glym

 

Etter premieutdelingen er planen å ha grillings og moro utover kvelden!(vi kan jo kanskje også ha en liten cruising i Fagernes før grillings hvis ønskelig...)

 

 

ALLE SOM SKAL VÆRE MED PÅ Å LEIE HYTTE VIL JEG SKAL SENDE MEG EN PM MED NAVN,ADRESSE OG TLFNR,DETTE ER SÅ JEG KAN BESTILLE HYTTER SÅ VI FÅR DE SAMLET!

BETALING SKJER PÅ CAMPINGEN HVER FOR SEG..

PÅMELDINGEN VIL BLI BINDENDE I Å MED AT VI HOLDER AV HYTTER,Å VIL BLI KREVD BETALING HVIS DE IKKE BLIR BRUKT...

 

Håper på stort oppmøte med mange flotte corradoer!! : smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da må vi avlyse dette treffet allikevel,grunnen er for lite påmeldte.....(3stk....): bh ::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.