Treffplan for høst/vinter 08-09

Anbefalte innlegg

Ja så var sommersesongen ferdig og høst/vintersesongen igang.

Denne vintersesongen vil vi i år som i fjor kjøre treff første og tredje mandag i måneden.

treffstedene blir de samme som vi brukte på siste del av forrige vintersesong.

Under følger en oversikt over hvor vi er når. Som vanlig starter vi kl 19.00.

 

Mandag 6.oktober, Sandvika Storsenter, nederste plan på nye p-huset, mat på Burger King

Mandag 20.oktober, McDonalds, Berger (v/sharif)

 

Mandag 3.november, Sandvika Storsenter, nederste plan på nye p-huset, mat på Burger King

Mandag 17.november, McDonalds, Berger (v/sharif)

 

Mandag 1.desember, Sandvika Storsenter, nederste plan på nye p-huset, mat på Burger King

Mandag 15.desember, McDonalds, Berger (v/sharif)

 

Mandag 5.januar, Sandvika Storsenter, nederste plan på nye p-huset, mat på Burger King

Mandag 19.januar, McDonalds, Berger (v/sharif)

 

Mandag 2.februar, Sandvika Storsenter, nederste plan på nye p-huset, mat på Burger King

Mandag 16.februar, McDonalds, Berger (v/sharif)

 

Mandag 2.mars, Sandvika Storsenter, nederste plan på nye p-huset, mat på Burger King

Mandag 16.mars, McDonalds, Berger (v/sharif)

 

Mandag 6.april, Sandvika Storsenter, nederste plan på nye p-huset, mat på Burger King (Siste treff før sommersesongen tar over)

 

Denne tråden skal IKKE fylles med diskusjon om hvorfor møtes vi ikke heller her eller der etc. Innlegg som ikke vedrører de aktuelle treffdatoene/stedene vil bli slettet. Vil lage en egen tråd om andre ting (bilpleie kveld hos Autoboss, go-kart etc.)som vi kan finne på i høst/vinter.

 

: vinke :

 

P.s er det en moderator som kan klistre denen tråden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jippi :D Da ses vi på mandag til ordentlig god mat : ja : Håper det er mange som finner veien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juhu! Det blir ikke dumt med litt annet enn MC'rn "mat" ;) Vi dukker opp til mandag vi : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør vi, men det er ikke sikkert vi kommer i vår egen bil da, siden den har det temmelig vondt i magen.:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klistring utført. Jeg dukker nok opp bare på Bergermøtene da jeg har flyttet til Kløfta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk mandagsmøte i morgen på Sandvika Storsenter, nederste plan på det nye p-huset.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg tar meg en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer en tur vi også. Det blir ingen premie til de som ser forandringen på bilen denne gangen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer en tur vi også. Det blir ingen premie til de som ser forandringen på bilen denne gangen. ;)

 

Kjører du en helt annen bil nå eller? :P

 

Får se om jeg rekker det, skulle egentlig ordna noe annet idag, men må jo prioritere litt, og middag er jo must :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du en helt annen bil nå eller? :P

 

Får se om jeg rekker det, skulle egentlig ordna noe annet idag, men må jo prioritere litt, og middag er jo must :)

 

Sikkert på at du finner frem da? Er jo langt unna Røa vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer i Caddy'n vi, den skal ikke inn å fikse magen sin før til onsdagen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg har flyttet helt på andre siden er jeg blitt redd for å kjøre i byen. Finner jo aldri frem alikvell så jeg får komme neste gang for da er det mye lettere å finne frem : eek ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber desverre i kveld , men regner med å dukke opp på berger om 14dager

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var høst/vinter 08-09 treffene i gang. Ikke det største oppmøte idag, men vi var da 7 biler på slutten. Smakte supert med mat på BK og ikke McD;)

 

Sattser på at flere henger seg på utover;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke kommet i dag for mine nye arbeidstider er fra kl 13:00 til 21:00 på kvelden så passer veldig dårlig, men kommer nok på sharif for jobben min ligger 5 min derifra, så kan godsnakke litt med sjefen så kansje jeg kan komme så jeg er der oppe ca kl 20:00:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg skal dukkeopp i Sandvika Mandag 3.november... Endelig er medlemmskapet i orden.. Etter tull på Rudskogen.. Blir hyggelig å se og prate med noen med samme innteresse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh,nå passer det bedre for meg også da jeg kan svippe innom etter jobb! :)

bare at jeg har firmabil (vw) eller gjelder det KUN bilen som er medlem hvis dere skjønner:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh,nå passer det bedre for meg også da jeg kan svippe innom etter jobb! :)

bare at jeg har firmabil (vw) eller gjelder det KUN bilen som er medlem hvis dere skjønner:P

 

Det er da DU som er medlem, ikke bilen din, ellers så hadde det jo stått regnummer istedet for navnet ditt her på forumet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk høstens første møte på McDonalds, Berger i kveld kl 19.00. Ikke det beste været så ta på godt med klær og en paraply er nok ikke og forakte heller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt husker vi det! Vi dukker opp som normalt vi, må jo ha middag i dag også ;)

Kan du få ordnet med noen bilder til meg, Ørjan?

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er ikke sikkert dere kjenner oss igjen når vi kommer.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er ikke sikkert dere kjenner oss igjen når vi kommer.;)

 

Tyst nå :P Trenger da ikke rope så høyt om det da gitt :o Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyst nå :P Trenger da ikke rope så høyt om det da gitt :o Hehe

 

Har Renate blitt skalla for og passe bedre til Roger eller er det Roger som har tatt hårtransplantasjon for og passe bedre til Renate: klø :

 

Møt opp og se: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da barnehagen er gått konkurs og det er foreldremøte i dag kommer jeg dessverre ikke i dag. Sees om 1 mnd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer :D Været er ingen hindring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.