Østfold : Glattkjøring 20. November

Anbefalte innlegg

Torsdag 20.november har vi leid banen til NAF på Rudskogen for glattkjøring. Vi har banen fra kl.18.00 og iallefall frem til 20.00.

 

Det koster 1400,- pr.time å leie banen, altså 2800,- for de to timene vi har banen. Dette blir delt på de som møter opp, så jo flere som kommer, desto billigere blir det å kjøre! Vi ble vel en 10-15 stk ifjor så prisen ble ikke så høy pr.pers.

 

Meld deg på til kjøring i DENNE tråden, de ønsker tilbakemelding på hvor mange vi blir innen torsdag 13.november ( uka før ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut detta! Hadde vært morro å vært med igjen, men får se åssen det blir med bil da :P vet ikke heelt om min er egnet utpå der : rolleyes må se hva høsten bringer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Humm..

Jaja.håper flere melder interesse for dette:)

Er jo en knall mulighet til og få prøve seg litt på glatta før vinteren slår inn for fullt.:)

Husk: Vær alltid beredt;)

 

Så, meld dere på folkens så sees vi den 20. November:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne jeg. Det er nå under èn måned til jeg skal gi tilbakemelding til NAF ang antall påmeldte! En måned går kjapt, så det er bare å melde interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi kjøre med prøveskilter? Får vi lov og leke oss der, eller er det bare rolig kjøring og sladd i en sving osv??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg velger å sitere meg selv fra en annen tråd her som svar på dette Frank :

Her blir det en kveld med "frie" tøyler på glattkjøringsbanen. Vi har hele banen til vår disposisjon og vi velger hvordan vi fordeler bruken oss imellom. Selvsagt da med visse kjøreregler med tanke på rolig kjøring mellom banene, følge lyssignal etc, men ellers fritt frem for å lære sin egen bil å kjenne! De av oss som møtte opp på dette ifjor var nok alle enige om at dette var veldig artig!

 

Ang prøveskilter tror jeg ikke dette er tillatt, men kan ikke si det med 100% sikkerhet så jeg skal sjekke opp i dette i morra. Gir tilbakemelding i denne tråden når jeg vet noe mer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OPPDATERING!

Det som er lov å kjøre med på veien, er lov å kjøre med på øvningsbanen, ergo er det lov å kjøre med prøveskilter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, stiller opp med en 90Q:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra frank, jeg kommer med 80`n=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal til oslo på torsdag å se på en s2, om det blir handel kommer jeg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, stiller opp med en 90Q:)

 

er det den 90n jeg tror det er eller:):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Kan ikke svare for hvilken 90 du tror det er, hehe..;)

 

Er ikke min, men fettern min som også er forum medlem her.

 

Litt lettere oppgradert..:)

 

Vi får forøvrig prøve og finne en åpning til banen på rudskogen etterpå..hehe, så vi virkelig får kost oss litt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Kan ikke svare for hvilken 90 du tror det er, hehe..;)

 

Er ikke min, men fettern min som også er forum medlem her.

 

Litt lettere oppgradert..:)

 

Vi får forøvrig prøve og finne en åpning til banen på rudskogen etterpå..hehe, så vi virkelig får kost oss litt..

 

 

 

han vi var oppe hos det eller

har dere fått rivd noe ennå??

 

hehe ja kansje jeg skal børste litt støv av min og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg så langt notert meg Frank, Kim og meg selv. Tror også brodern skulle oppover, så da er vi i det minste 4, med mindre det blir bil på Jørgen, da er vi 5.

 

 

Meld dere på nå folkens, vi må da klare å bli flere enn dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det sommerhjul som gjelder der eller

dem er vel ikke noe særlig interisert i piggdekk,eller

 

kansje jeg kan bli med og,bare jeg får fyr på bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, så ikke at det var du som spurte...:o

 

Vi har revet ja, så kom svigerfaren hans inn i bilde, så de har holdt på , og nå er rommet revet, delt i 2, og snart ferdig :)

 

 

Ja det er hans bil ja...skal lufte den litt før vinter lagring..

 

 

 

han vi var oppe hos det eller

har dere fått rivd noe ennå??

 

hehe ja kansje jeg skal børste litt støv av min og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg faktisk ikke, men tror ikke du har så mye pigg igjen etter en del runder på banen iom det er snakk om asfalt med olje og ikke is som er på banene. Jeg kan jo sjekke opp ang pigg dersom det er vesentlig for din del?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke heeelt om bilen min er egnet for formålet i år, da den er noen cm lavere enn i fjor : rolleyes så får se, men hadde vært morro å kjørt noe som dro på alle 4 i år... :o Noen som har noe å låne ut? : rolleyes: smil : Men jeg kommer nok uansett bortom, om jeg ikke får kjørt noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

Hehe, så ikke at det var du som spurte...:o

 

Vi har revet ja, så kom svigerfaren hans inn i bilde, så de har holdt på , og nå er rommet revet, delt i 2, og snart ferdig :)

 

 

Ja det er hans bil ja...skal lufte den litt før vinter lagring..

 

 

 

høres bra ut:):)

 

være med på skauen t lørdag eller.

fikk beskjed om endel villmannskjøring som var planlagt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle kjøre der tenkte vi, men får ikke kjørt med prøve skilt : mad :'

 

HAr til og med ringt banesjefen, og sagt at bilen eies av bilmekaniker og den er i topp stand osv, men neida...men kommer opp og ser med ur gti en, tar med hjelm og håper på og få meg et sete noen runder..:)

 

 

 

:)

 

 

 

høres bra ut:):)

 

være med på skauen t lørdag eller.

fikk beskjed om endel villmannskjøring som var planlagt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å få klarhet i lista så er jeg med:) Har desverre ikke pc om dagen så holder meg ikke oppdatert på forumet, men er helt klart med den 20 :)

 

....må da være fler enn detta som er klare for litt lek på banen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøve å skape litt liv i denne tråden igjen jeg.... Nå nærmer det seg fort 20 November!!!

 

Er det seriøst ikke flere som har lyst til å leke seg på glattkjøringsbanen til naf, før vinteren setter inn for fullt?

En ypperlig sjangse for å finne ut litt hvordan bilen oppfører seg på glatta, og for å ha det morro under litt trygge omstendigheter, og ikke minst, uten å risikere førerkort og el. bot!

 

Som dere sikket har lest i starten på tråden, er det ingen billig prislapp på å leie banen, og da er vi jo helt avhengig av at folk møter opp å deler regninga!

 

Så håper inderlig at folk viser litt interesse her, (hvertfall de som er aktive på forumet, er jo også et stort problem at vi ikke har medlemslister, så vi kan nå ut til de som ikke er fullt så aktive på forumet)

enten om det er for å gi beskjed om man kommer eller ikke kommer! Da får vi iallefall en indikasjon på hvor mange vi blir, og hvor stor regninga blir!

Dette er jo viktig for fremtidige arrangement også, for det er umulig å satse på aktiviteter som koster penger, hvis man ikke kan regne med at folk dukker opp!!

 

Håper virkelig vi blir mange på rudskogen den 20.nov, og at vi kan kose oss å ha en knallfin dag på glattkjøringa!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren at jeg ikke har lappen føre Januar :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt kjedelig å dra av piggene på vinterdekka på banen der. men har lyst å ta en tur ut å titte for der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på om jeg har bilen klar til den 20... Og så er det jo minus å ha grevling: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.