Østfold: FAQ - spørsmål og svar for Østfold lokallag

Anbefalte innlegg

Pga en del spørsmål rundt lokallaget den siste tiden, både her på forumet, på mail og pm lager jeg en liten oversikt over den viktigste informasjonen for lokallaget. Om noen skulle ha flere spørsmål er det selvsagt bare til å sende meg en PM, mail eller sms/ringe.

 

 

Styret i Østfold lokallag :

 

Alexander Sjøvold - Leder

Knut-Richard Sjøvold - Styremedlem

Martin Evensen - Styremedlem

Ole Martin Lente - Styremedlem

Bernhard Brynildsen - Styremedlem

 

 

Joachim Vågen - lokallagskontakt i Moss

 

 

 

FAQ`s

 

Hvem er medlemmer av Østfold lokallag/hvordan blir jeg medlem?

Alle medlemmer blir automatisk tilknyttet det lokallaget som ligger nærmest sitt bosted. Dermed er du automatisk medlem av Østfold lokallag hvis du er medlem av VACN og bor i Østfold ( har bosted med postnummer 15xx - 18xx ). Man kan selv fritt velge sitt lokallag i sin profil på hovedsidene hvis man vil tilhøre et annet lokallag enn det man automatisk er tilvalgt.

 

 

Hvor får jeg tak i skiltplater og klubbmerker?

Skiltplater får du kjøpt av lokallagslederen, det samme gjelder klubbmerkene. Dette kan du få kjøpt enten ved å møte opp på lokallagssamlinger eller ved å sende en PM eller mail. Andre profilprodukter, klubb dvd etc må kjøpes via klubbens shop på hovedsidene.

 

 

Hva har det å si for meg å være medlem av Østfold lokallag?

Å være del av et lokallag betinger ikke noen som helst aktivitet, så hvor mye utbytte man får av lokallaget er helt og holdent opp til seg selv. Derimot er lokallaget en ypperlig måte å bli bedre kjent med andre medlemmer på, en måte å bli kjent med likesinnede og ikke minst en god måte å få ta del i forskjellige aktiviteter på. I Østfold har vi i år satset enda mer på temakvelder, som er gratis for medlemmene. Dette er f.eks demokvelder og åpne kvelder hos lokale forhandlere som fører produkter/tjenester som er relatert til klubbens virksomhet.

 

 

Hvordan kan jeg bli aktivt medlem i lokallaget?

Her ligger kjernen for lokallaget, nemlig aktive medlemmer. Vi har samlinger to dager i måneden, da med en dag på Toys R Us og en dag hvor vi forflytter oss for hver gang. Vi har også temakvelder som vi forsøker å legge rundt i distriktet vårt for å gi flest mulig et tilbud i sitt nærområde.

For en oversikt over samlingsdager og aktiviteter, se på vår aktivitetskalender!

 

 

Hvor finner jeg ut hvilke forhandlere vi har rabatter hos?

HER finner du en oversikt over forhandleravtaler i Østfold.

 

 

Hvordan kan jeg få med meg hva som skjer i lokallaget?

Forumet er selvsagt en av de viktigste informasjonskanalene vi har, så ved å følge litt med på forumet vil man få med seg det meste som skjer i lokallaget. På sikt vil det også opprettes en mailingliste hvor samtlige medlemmer av lokallaget som er registrert med epost adresse vil få en mail hver gang det er nye aktiviteter på gang. Viktig informasjon vil ligge som klistrete tråder i Østfold forumet! Ellers er Aktivitetskalenderen en god måte å holde seg orientert på.

 

 

 

 

Til slutt må jeg få legge til at lokallaget er åpent for alle medlemmer av VACN, og det er også lov å ta med seg venner og bekjente på våre samlinger! Det spiller ingen rolle om man kjører ny, påkostet bil eller gammel bruksbil, alle stiller på lik linje uansett. Målet med lokallaget er å danne et sosialt samhold i distriktet, samt gjøre det mer attraktivt å være en del av VACN med aktiviteter året gjennom i eget distrikt.

 

 

 

Vi ønsker alle gamle og nye medlemmer vel møtt på samlinger og aktiviteter her i Østfold lokallag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.