Trondheim lokallag: Valg av nytt lokallagsstyret gjeldende fra 1.januar 2009

Anbefalte innlegg

Som noen kanskje har fått med seg ble det litt midlertidig omrokkering i lokallagsstyret tidligere i år. Nå er året straks oppbrukt og dermed må vi i gang med å finne det nye styret som kan bringe lokallaget videre.

 

Denne tråden brukes for å melde sin interesse / presentere seg selv slik at alle som har tenkt å stemme vet hvem som stiller til valg. Jeg håper alle som har lyst til å engasjere seg for lokallaget nå stikker frem snuten her.

 

I og med at styret er litt midlertidig av natur velger vi derfor alle verv på nytt nå:

- Lokallagsleder, velges for ett år

- Kasserer, velges for to år

- Styremedlem(mer), velges for to år.

 

 

Styret har ingen innstillinger til noen av vervene.

Gjeldende lokallagsleder stiller ikke til valg, og kasserer (Vidar) stiller ikke til valg som lokallagsleder, så her er alt up for grabs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mye respons her enda gitt.

 

Men kan vel starte med å si at jeg kunne gjerne tenkte meg å være med på dette jeg. Som hva spiler vel egentlig liten rolle,

 

Kommer opprinnelig fra Meråker, som er i N-T, men flyttet til Trondheim i år, etter at jeg ble ansatt hos jernbaneverket.

Utdannet ingeniør innen EDB drift.

Ikke så mye erfaring innen å være med i styre osv, men er vara i fagforeningen vår.

Vært medlem i klubben siden 2004 og hadd stor utnytte av den, så vil gjerne være med på å gi noe tilbake :)

 

Kan gjerne komme med mer info om det er ønskelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er egentlig begrenset hva jeg kan gjøre for klubben opp til neste år, men jeg stiller iallefall til valg som kasserer :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stille meg selv disponibel som styremedlem,

Er en blid kar på 34 med 2 unger og samboer, bosatt i Skaun.

Nyfrelst audieier i 2006 og vært medlem her siden da.

Jobber som Ikt Rådgiver hos Direktoratet for Arbeidstilsynet

Har tidligere hatt styreverv , tillitsverv i jobb , forsvar og skole sammenheng.

mere info kan gies hvis ønskes :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det diskutert noe om å slå sammen de 2 fylkene og lage Fks: "trøndelag lokallag"?

 

 

Siden ingen vil diskutere nytt styre når vi kommer til stykket og ingen vil være noen ting her i nord.

Har selv blitt spurt om å ta over lederstillinga her i Nord Trøndelag etter Hans S , men dessværre så passer det dårlig for min del.

 

Så vi kan jo iallefall diskutere evnt sammenslåing , siden flere av dere er så flinke til å møte opp her på treff :)

 

Mvh Bård

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det diskutert noe om å slå sammen de 2 fylkene og lage Fks: "trøndelag lokallag"?

 

 

Siden ingen vil diskutere nytt styre når vi kommer til stykket og ingen vil være noen ting her i nord.

Har selv blitt spurt om å ta over lederstillinga her i Nord Trøndelag etter Hans S , men dessværre så passer det dårlig for min del.

 

Så vi kan jo iallefall diskutere evnt sammenslåing , siden flere av dere er så flinke til å møte opp her på treff :)

 

Mvh Bård

 

Dette er et annet tema som vi ikke tar opp i denne tråden.

Valget som kommer er for Trondheim lokallag, men om du tar kontakt med meg Bård så kan vi godt diskutere litt for det er jo ikke en dårlig idé.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På kommende mandags lokallagsmøte stemmer vi på lokallagsstyret for 2009/2010.

Foreløpig renner det ikke over av interesse her ser jeg. Å være med i lokallagsstyret er en hyggelig affære, kan anbefales :) Og så er det jo fint å kunne få være med å bestemme!

 

Her er det ingen grunn til ikke å melde seg på med andre ord :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hvertfall lagt inn i kalenderen for min del. barnpie er bestilt og tidspunkt lagt inn på tlf med 1 times varsel :P

Kan jo bli noen spennde år som kommer med mulighet for treff på frøya banen evnt forsøk på isbane kjøring. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva går det egentlig ut på da? Ta med klistremerker og skiltplater på treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva går det egentlig ut på da? Ta med klistremerker og skiltplater på treff?

 

I all hovedsak, i tillegg evt planlegging av treff og andre aktiviteter pluss oppbevaring av klubbbanneret. Er hva en gjør det til selv egentlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg benytte anledningen å takke for et godt møte og valg til alle oppmøtte , overlater til avtroppende lokallagsleder å komme med resultatene for valget :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til de som tok turen i dag for å avgjøre lokallagets videre retning :)

 

Jeg vil vente litt med å legge ut resultatene inntil jeg har pratet med alle involverte, men det kommer i løpet av noen dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra oppmøte! :P Var mye krangling og diskusjon om styrevervene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.