Vårmønsting Hadeland 25/4-09

Anbefalte innlegg

Oppdatert 14.04.2009

 

TREFF DATO 25/4 2009

Da prøver vi igjen som i de foregående år og lage i stand en "liten" vårmønstring på Hadeland.

 

Håper alle som har vært her før + alle nye som selvfølgelig har lyst, pakker sammen bilen vasker den blank og fin og kommer til Hadeland igjen.

Vi stiller da som alltid med fint vær og godt humør

 

Det blir på Møller Gran i år også. Veien og plassen der er nå ferdig så det blir mye lettere/bedre og kjøre pluss flere plasser...

 

Når man kommer fra oslo så er det bare og svinge av mot Mohagen industrifelt, med en gang man har svingt av der, så er det til høyre og så førtste venstre. Fra Gjøvik så er det bare og svinge av og ta til høyre under veien igjen, det er et stort bygg så ikke vanskelig og se.

 

Det blir i år som årene før åpning av treffet kl 10 og premieutdeling kl 13. Vi slipper ikke in folk på plassen før 10 i år.

 

Pølse og brus blir det i år også da dette alltid er en sikker "wiener" og ha på treff

 

Det vill bli 50,- i ingangspenger for utstillere, dette for og få sortert litt i det som kommer inn, da blir det ikke brukt som parkeringsplass av alt som er..

 

Angående vasking så får vi låne vaskehallen på Møller men, hadde vært fint om noen kunne brukt Esso stasjonen som ligger 500 meter mot Oslo ca fra plassen, den har 3 vaske haller 2av dem er det litt høy kant på men, en av dem er kurant for dem som holder seg lavt i terenget. Vist ikke blir det mye kø på denne vaskehallen oppe på plassen.

 

 

 

Har snakket med møller, dem hadde fått spørmål fra Gran handelstand i år også om vi ville ta en cruise igjennom hovedgata i Gran. Jeg sa ja til dette og håper så mange som mulig blir med. Det er et ganske stort arangemang i Gran denne dagen også så blir en del folk der, fin promotering av klubben.

 

Det som er planen er og dra i fra Møller, rv4 mot Oslo til Gran svinge ned i gran og kjøre igjenom til runkjøringen, ta mot oslo for så og svinge til venstre inn mot Shell kjøre bak Shell og parkere på gamle tomta til Gran Auto(aka Møller Gran)

Legger med ett kart. Svart strek følger vi. Ble litt kaos i fjor prøver og få litt mindre i år da det blir en del folk der.

 

Ellers så vill Møller da holde åpent denne Lørdagen med delelager og salg ellers..

 

Premiering blir

 

Top 5 Audi

Top 5 Vw

Felger

Anlegg

Classic

longest distance

 

Dømming blir etter god gammel standard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, bra mann.. Så vanskelig var det..: smil :

Jeg kommer iallefall, enten med caddy ell audi om den er ferdig...

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var datoen klistret i kalenderen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til dette treffet ja ! Håper bare jeg får bilen ferdig ! :o

 

* Må ha parkeringsvakter, 6 stk + meg tenker jeg.*

 

Kan de som er intressert sende meg en PM så lager jeg en liste etterhvert når mere info kommer ! :)

 

På forhånd takk : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja dette bli bra.. Trenger også dommere dem som er interessert i og dømme litt kan sende meg en pm, så velger vi noen. 6stk eller noe holder vell..

 

Vi dømmer etter gamlemåten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli tradisjon at dere har vårmønstring på lørdag og vi på Vaerste på søndag... Denne gangen har jeg bil så eg kjem...

 

En rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang, en rett en vrang.

 

Snart ferdig nå... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe faen du er ikke god..

 

Jepp en fin tradisjon. Du får få noen til og kjøre du da, kommer sikkert flere og bestiller køstom Bh og da har ikke du tid til og slippe pinnene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, bra mann.. Så vanskelig var det..: smil :

Jeg kommer iallefall, enten med caddy ell audi om den er ferdig...

: vinke :

 

eller begge deler? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller begge deler? ;)

 

he,he. Ja eller det..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig man får prøve å komme hit :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok i år også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får helt sikkert stablet en kolonne fra Oslo på beina til den tid ;) Vi sees : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, regner med og ser alle de vanlige + dem nye vennene dems :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer sikkert å glaner litt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer sikkert en tur :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å ta turen i år også, selv med litt lengere vei en før..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer..kolonne fra raufoss v?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer..kolonne fra raufoss v?

 

Jeg joiner den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok en tur over Hadelandsåsen jeg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer:) blitt tradisjon dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer!! om bilen skal briste eller brake:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer så sant bilen er ferdig på verksted! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.